נגישות
נגישות

מגזינו ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

15 ביקורות וחוות דעת על מגזינו

Tomer - תמונה
Tomer 2 ביקורות
טיל
4.0
01/05/19

אוכל מעולה, שירות טוב, מבחר גדול, חניה נוחה, אוכל מגוון, אחלה קינוחים, מגיע מהר, מגוון סוגי אלכוהול...

עוד פרטים
הוספת תגובה
דפני - תמונה
דפני 234 ביקורות
איטלקית מצויינת בתל אביב
4.5
02/12/18

איטלקית מצויינת בתל אביב. גילינו אותה לפני כמה חודשים והספקנו להגיע לשם כבר כמה פעמים, עוד לא התאכזבנו(: הגענו שולחן של 10 עם ילדים קטנים, לקחנו המון ראשונות - הכל היה טעים - סלט קיסר... מושלם, סלט חם של פירות ים וחומוסים, קרפצ'יו בקר, הכל מושלם הקטנטנים אכלו פיצה עם זיתים והתענגו על כל ביס. לעיקרית אני לקחתי קרבונרה שהייתה מעולה, קרמית עם טעם מעושן, בן זוגי לקח פפרדלה אונטריב שהייתה מוצלחת אפילו יותר - פסטה טריה ורכה, המון בשר ותיבול מושלם. העוגות גבינה שלהם מושלמות אבל לא נראה לי שאפשר ליפול באף קינוח לפי הויטרינה שלהם. האוירה כיפית, לפעמים השירות קצת איטי ומעצבן אבל בסה"כ חוויה טובה ומחירים ממש סבירים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Lizzy - תמונה
Lizzy 45 ביקורות
באנו רק לקינוחים, והם מומלצים מאד !
4.3
14/10/18

קיבלנו המלצות על הקינוחים, אז הגענו (5 אנשים) רק לקפה ועוגה יש בוויטרינה מבחר עשיר של עוגות, והמלצרית הסבירה לנו בסבלנות רבה על כל אחת מהעוגות. הזמנו 4 עוגות, וקיבלנו פרוסות גדולות... ונדיבות, שהספיקו לכולנו בשפע. כל העוגות היו טעימות מאד. בסוף עשינו בינינו "סקר" ודירגנו את ההעדפות של כל אחד. מסתבר שכל אחד מאיתנו דרג במקום הראשון עוגה אחרת, אז המסקנה שכולן טובות מאד. אוירה: המקום די רועש מחיר: סביר בהתאם לתמורה רוצה להגיע מתישהו גם לארוחה מלאה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
sneakysnake - תמונה
sneakysnake 2 ביקורות
אכזבה גדולה.
1.3
03/03/18

אוכל ממוצע מינוס (ומנות קטנות מאוד מאוד! כששואלים את המלצרית מה גודל המנה, היא עונה בחוסר-סבלנות "סטנדרטי"). לא מיידעים אם המנה חריפה מאוד. לא ממהרים להחליף מנות; ממתינים זמן רב... מאוד. אווירה לא נעימה, שום דבר מיוחד. מחירים גבוהים ולא פרופורציונליים. לא מוצדק בשום אופן. המקום עצמו נראה כמו מחסן שהוסב למסעדה, חובבני מאוד. הקינוחים היו בסדר, אבל עדיין, ממש לא משהו שמצדיק או ששווה להגיע אל המקום בגללו. לא מומלץ בכלל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Maya - תמונה
Maya 15 ביקורות
אוירה כיפית, אוכל מעולה ויש גם ללא גלוטן
4.5
05/12/17

אכלנו ארוחת ערב עם חברים כששניים מהם נמנעים מגלוטן. (חשוב לציין שהתפריט מציע הרבה מנות ללא גלוטן) הגיעו המנות הרגילות שהזמנו והן היו מעולות בעיקר הפסטה קרבונרה והפיצה עם הבייקון והרוטב... מייפל. לצערנו הגיעה הפיצה ללא גלוטן והיא הייתה ממש קטנה , שליש מהפיצה הרגילה. והתאכזבנו מאוד בעיקר בגלל שלא ציינו בפנינו את הגודל וגם בגלל שהיא אותו מחיר כמו הפיצה הרגילה . בגלל גודל המנה היינו צריכים להזמין מנה נוספת שהתעכבה בגללשהזמנו אותה מאוחר. אכלנו קינוח מצויין שנקרא קראק פאי. מחיר ממוצע לסועד בערך 120-150 שח למנה עיקרית+קינוח+שתיה חמה בערך.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Michael - תמונה
Michael 7 ביקורות
אווירה ופיצה ולא צריך יותר מזה.
4.0
19/07/17

אווירה מיוחדת. המנות מגיעות מהר. עוגת גזר חלומית. סך הכל השירות היה טוב, נענים לבקשה. הייתה מנה שלא אהבנו והם מיד החליפו. נחזור בהחלט.

עוד פרטים
הוספת תגובה
eyals123 - תמונה
eyals123 מבקר מתחיל
קיבלנו המלצה והתאכזבנו...
2.3
28/01/17

ישבנו במסעדה מספר אנשים,שירות לא מחוייך ולא נעים, החל מהמארחת ועד המלצרים, ניכר שחסרי סבלנות ולא הספקנו לסיים משפט לפני שנעלמו... בסופו של דבר אחראי המשמרת שהיה נחמד ניגש לקחת את... ההזמנה, הסביר על המנות והמליץ בחוכמה על הכמויות. המנות נאות בגודלן, אולם המנות שהזמנו לא נעמו לנו בטעמן וחלקן נעשו יתר על המידה (טעם שרוף). המחירים בחלקם סבירים ובחלקם גבוהים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אוהבת מסעדות - תמונה
אוהבת מסעדות 5 ביקורות
יש חנייה בתל אביב
1.3
01/12/16

ביקרנו במסעדה פעמיים , פעם הראשונה במהלך חודש ספטמבר וזה היה סביר לא מאד נהנינו מאחר ובחרנו אולי מנות לא נכונות , ראוי לציין שהיתרון של המסעדה הוא שיש חנייה בשפע כי היא ממוקמת בתוך... החניון , אומנם החנייה עולה כסף גם אם נכנסים למספר דקות . החלטנו לחזור ואכן חזרנו ב- 17.10.16 ( חג סוכות ) ללא הזמנה מראש המארחת אמרה שאין לה מקום במסעדה רק בחצר הפנימית , התיישבו וקיבלנו תפריטים ומיד עלה באפינו סירחון בלתי נסבל כמובן שחזרנו למארחת ונהמנו לגלות שהיא מודעת לכך יש סירחון בחצר ( היא אמרה : אנחנו יודעים שיש ריח רע זה מהזבל של מסעדה שכנה ואין מה לעשות בקשר לזה !!! ) . מיותר לציין שזה מאד מקומם להושיב סועדים שאמורים להינות מהאוכל ומהניחוח שלו כשיודעים מראש שיש בעיה חמורה , בנוסף גם לא טרחה להתנצל ממש לא !!

עוד פרטים
הוספת תגובה
nir - תמונה
nir 7 ביקורות
אווירה איטלקית עם אוכל פולני
2.8
28/07/16

מקום מהמם במיקום מעולה. האווירה נהדרת והעיצוב משגע. מה צריך יותר מזה? אה, כן, אוכל טוב ואת זה לצערי לא מצאנו. האוכל אמנם לא יקר בהשוואה למסעדות דומות אולם גם רחוק מהלהרשים. אכלנו את... הכרובית, סלט סלק ופטריות על פולנטה ובנוסף את הצ'יזבורגר. נראה שמישהו שכח את קופסת התבלינים בבית כי היה די תפל לטעמנו. לקינוח הזמנו פאי לימון נחמד אבל בשום מקרה פרוסת עוגה, מוצלחת ככל שתהיה, לא שווה 42 ש"ח... ועוד מילת ביקורת לפני שנסיים במילה טובה - יש מקרר שחור ישן בכניסה ובתוכו הם מחזיקים את בקבוקי המים, יופי של רעיון רק אם כבר השקעתם אז עד הסוף ותדאגו שהמים גם יהיו קרים ולא פושרים. אם אתם בקטע של לדבר, לשתות יין, להנות מאוירה, מקום נהדר. אל תבואו יותר מדי רעבים כי אתם עלולים להתאכזב מהמנות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דניאל - תמונה
דניאל 138 ביקורות
מקום מפתיע
4.3
28/11/15

ליד מגרש חניה במקום הכי לא צפוי מופיעה מסעדה .אוכל טוב שירות קשוב , המוזיקה בדרגה אחת מעל.ראוי לציון הצלע מילנז .הקינוחים נפלאים במיוחד המוס שוקולד והפחזניות.

עוד פרטים
הוספת תגובה