נגישות
נגישות

קפה לנדוור ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.0
אווירה
3.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

8 ביקורות וחוות דעת על קפה לנדוור

משה - תמונה
משה 273 ביקורות
לא מומלץ
2.5
11/04/16

ישבנו למקום לארוחת בוקר זוגית במחיר של 109 ש"ח. אין מילים לתאר את ארוחת הבוקר יותר מאשר בדיחה. קיבלנו דוגמיות לשולחן. כמעט ולא היה מה לאכול. אפשר היה לספור את חתיכות הגבינה על יד אחת.... הכל בקמצנות. אפילו הסלט הגיע בקמצנות. גם מה שהגיע לא היה טעים. התלוננו אצל האחראי משמרת שעשה טובה והוציא לנו עוד קצת גבינה פטה ורוטב פסטו ועגבניות. בקיצור, אכזבה אחת גדולה. מוטב לו יעשו בדק בית איזה ארוחות בוקר ברמה מגישים מסביב ובפחות כסף.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מורן ואיציק - תמונה
מורן ואיציק 2 ביקורות
לא חוזר!
1.3
19/02/16

חזרנו עכשיו מהבית קפה לנדוור צק פוסט!שירות גרוע מאוד!!!!החביתה יצא שרופה !!!איך זה שמכין לא אכפת לו שזה יצא שרוף?....!!!!נכון שלאחר שביקשתי שיחליפו אז הבעלים אמר שאין בעיה !הכל הלך לאט... מאוד!במקום שיבוא קודם כל את אוכל לילדים הפוך מבין קודם להורים!!הארוחה זוגית מגיעה עם נגיעות קטנות מאוד!לא ממולץ ולא חוזר!!!!!!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
א - תמונה
א 3 ביקורות
אכזבה מרה בסניף צ'ק פוסט החדש.
1.0
28/08/15

נכנסתי ביום חם בשעות הצהריים המאוחרות. המקום לא היה עמוס. הזמנתי חצי כריך סלמון מעושן בהתאם לתפריט מלחפ דגנים. המלצרית מיד הגיבה שהתפריט שבידי לא רלוונטי ונתנה לי תפריט מעודכן לכריכים.... בתפריט זה לא צוינה האפשרות של חצי כריך, לשאלתי היא אשרה שזה אפשרי , ודאתי שגם המחיר, שהיה גבוה מהתפריט המקורי באופן משמעותי,הוא חצי מחיר מאחר ובתפריט החדש לא צויין מחיר למחצית. היא אשרה שאכן המחיר הוא חצי. כמו כן השמנתי כוס מיץ תפוגזר וכוס מים. לאחר המתנה לא קצרה קבלתי את המיץ. הזכרתי את המים שלא הגיעו. שוב תףסתי מלצרית אחרת והזכרתי את המים, לאחר המתנה אלה אכן הגיעו, לאחר המתנה נוספת הגיע הכריך מלווה הצלוחית סלט עלי חסה ו 2 עגבניות שרי לקישוט. התברר שהכריך היה מחמניה קמח לבן. בקשתי ךהחליף. לאחר המתנה קבלתי בצרוף התנצלות. התברר שהעבירו את המילוי מהכריך הקודם, עלי חסה מרוחים בגמינה ופרוסה דקה של סלמון. ממש מבזה רשת המחשיבה את עצמה. הגיע החשבון, בדיקה העלת שמחיר חצי כריך הוא לא מחתית המחיר אלא 68% . קראתי למלצרית, הגיע המנהל עם חשבון מתוקן והעיר שכנראה לא הבנתי את תשובת המלצרית בענין המחיר ושלא ייתכן שהוא יחשב חצי מחיר כי הוא צריך לזרוק את חצי הלחמניה הנותרת.....להודות על האמת נשארתי ללא מילים. בקור אחרון במקום ללא ספק.

עוד פרטים
הוספת תגובה