נגישות
נגישות

מנדרין ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

4.5
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.5
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

10 ביקורות וחוות דעת על מנדרין

חגיתו'ש  - תמונה
חגיתו'ש 101 ביקורות
בית קפה בריא ואיכותי.
3.5
23/08/17

בית קפה נחמד . הזמנו דיל דרך גרופון וניסינו פעם ראשונה. כיף שיש אוכל באמת מושקע ובריא. המיצים באים סחוטים . התפוחים של הילדים היה קצת חמוץ ומחוספס מדי. המיצים שלנו היו אחלה. קקאו מקאו... נחמד, אננס על מעולה. מנת החומוס עדשים ממש נהדרת עם טורטיה מחיטה מלאה בצד. ופטריות מענגות. לביבות בטטה ועלי גפן מאכזבים מעט. הילדים נהנו מהפיצה, הייתה להם שונה אבל הבינו שהיא בריאה יותר ונהנו מזה. נחמד שקוראים לה פיצת צבי הנינג'ה . בהחלט משכנע. לקחנו הביתה בראוניז כוסמין. אין מלים. מדהימים!!! המחירים קצת יקרים והבטיחו הפתעה עם ארוחת הילדים שמעולם לא הגיעה אבל בסך הכול נחמד. וכיף שוב שבאמת זה מקום בריא וטרי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
sarit147 - תמונה
sarit147 172 ביקורות
כשבריאות ואיכות נפגשים
5.0
18/03/17

קרואסון סביח - חציל קלוי, תפוח אדמה, טחינה, פרוסות ביצה, שרי, בצל ירוק, סלט צד, שתיה קרה/חמה- מנה מדהימהההה, את הקוראסון מכינים כאן במקום, טרי, פריך ופשוט מושלם, מלווה בפרדוקטים טעימים... המשלימים אחד את השני- נפלא:

עוד פרטים
הוספת תגובה
אבי - תמונה
אבי 4 ביקורות
אוכל מצויין, מושקע ומקורי. שירות טוב ומפנק.
5.0
14/12/16

הגענו עם קופון זוגי (אני והבן שלי) ארוחת הבוקר היתה מצויינת. לא היה פריט אחד בארוחה שלא היה מעולה, מקורי, מיוחד ובריא. השירות היה לבבי ולא התקמצנו בכלל. למשל, בסעיף השתייה הקלה נתנו... לבחור גם שייקים מעניינים ולא רק כוס לימונדה או תפוז. בקיצור משתלם ביותר! התביישתי קצת להשתמש בקופון (50% מתוך 114) כי הרגשתי שמגיע להם מחיר מלא על הארוחה והשירות. המתבלים היו כך כך טובים שקנינו 4 מהם לקחת. אחזור לשם בוודאות עם בת זוגתי

עוד פרטים
הוספת תגובה
ענת - תמונה
ענת מבקר מתחיל
מאכזבת מאד
2.3
07/11/16

אכלנו במקום כשרק נפתח, והיה ממש נעים וטעים. חזרנו אתמול לארוחת צהרים בגלל הזיכרון הטוב והתאכזבנו קשות! אני הזמנתי מוסר "לה טוסקנה" - דג מוסר מונח על בזיליקום, עגבניות שרי וקונפי שום... מוקפצים. אחרי כל הפרוט הצבעוני הזה בתפריט, קיבלתי פילה מוסר במחבת.....יבש ולבד בצלחת....אין בזיליקום, אין קונפי שום וגם לא עגבניות שרי מוקפצות.... אחרי שהתלוננתי על עליבות המנה המלצר הביא לי בקערית קצת עגבניות שרי מוקפצות עם עלים שהיו אמורים להיות בזיליקום אבל למעשה היו עלים של בייבי סלט (אולי רוקט) בטח לא בזיליקום! אני חושבת שזה פשוט זלזול בלקוח.... בן זוגי הזמין דג סלמון, שהיה 3/4 נע..... ליד הדג הזמנו תוספת של מג'דרה אורז מלא עם עדשים שחורות. חייבת לציין שהגענו עם גרופון לארוחה זוגית ב-109 ש"ח במקום 226 ש"ח. חתיכה אחת של פילה דג עם 2 כפות מג'דרה ובקבוק שתייה לזוג במתכונת שקיבלנו לא שווים 109 ש"ח ובטח ובטח שלא 226 ש"ח. פשוט חוצפה וזלזול. אנחנו לא נחזור, זה בטוח!

עוד פרטים
הוספת תגובה
מרק - תמונה
מרק 3 ביקורות
נעים מאוד
3.8
01/12/15

מקום יפה. מוגש מהר ואסטטי. טעים. אכלתי מרק היום. וקפה הפוך. המרק הוגש עם לחם שחור וממרח טחינה. הקפה היה מאוד יפה עם קצף בצורת לב גדול.

עוד פרטים
הוספת תגובה