נגישות
נגישות

רוזה - Roza ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

12 ביקורות וחוות דעת על רוזה

מוריה - תמונה
מוריה 3 ביקורות
מקום נעים, שרות אדיב ומומלץ
5.0
03/03/21

המקום נוח ונעים, יש מקומות שאפשר לשבת באינטימיות, שרות נעים מאוד! המנות טעימות מאוד ובגדול כייפי! פשוט מומלץ!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
tzlilim3 - תמונה
tzlilim3 מבקר מתחיל
מעולה
5.0
03/11/20

המקום במצודה עתיקה, צופה לנוף גוש עציון אוירה מיוחדת וטעים מאוד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
יעקב - תמונה
יעקב מבקר מתחיל
שווה כל שקל!!
5.0
22/04/19

אנחנו משפחה שבדרך כלל לא נכנסים למסעדה בשרית, ובפרט בפסח. כשנכנסו המלצריות קבלו את פנינו בחביבות והקשיבו לנו ונתנו עצות אמיתיות (לא סתם למכור). האוכל היה ממש טעים וגם ילדות שלא אוכלות... בדרך כלל אהבו ממש את האוכל!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Izik - תמונה
Izik מבקר מתחיל
מומלץ מומלץ מולץ בחום !! חוויה מדהימה .
5.0
13/03/19

מסעדה מהממת עם אוכל ושירות מושלם ויש להרבה מסעדות בארץ ללמוד מהרוזה בגוש עציון מנות גדולות מפנקות ויפות מוגשות בצורה מושלמת ואסטתית . ובעיקר טעימות וחגיגה בפה .כל מה יותר טעימה מהשניה... והכי מדהים שהמחירים הם לכל כיס האווירה והשירות שם מדהים ,השף היקר ג'ו מסתובב בין הסועדים ושואל לשלומם ,אין באף מסעדה שהייתי כזה שירות טעם ואווירה !! עלו והצליחו כי אין עליכם !!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Itay - תמונה
Itay מבקר מתחיל
מדהיםם
5.0
12/03/19

מסעדה הכי טובה בארץ נדירה ביותר ממליץ בחום מדהים שירות נהדר אוכל מעולה אווירה מקסימה ממליץ בחום בעל בית מפנק בקיצור מומלץ!

עוד פרטים
הוספת תגובה
lio - תמונה
lio 57 ביקורות
שווה אבל יקר
4.0
03/04/18

טוב...אז הגיע הזמן וחגגו לי יום הולדת. האוכל טעים ומפנק הזמנו מחבת מא=רחשת עם מיקס בשרים ל-3 אנשים(קצת התאכזבתי שבמקום מרגז שמו לי נקניקיות עוף חריפות..) אחרי כמה דק' פיצו על העניין... ופינקו אותנו בצלוחית קבבונים, אבא הזמין דג סלמון, אחי הזמין פורל גריל והכל הגיע עם תפודים, צ'יפס וכמובן אי אפשר בלי להרים לחיים בלי בירה קרה (2 שליש של קרלסברג...לא היו יותר מידי אפשריות מוצלחות). הפוקצ'ה צריכה קצת לעלות במשקל אז לא ארחיב עליה.. בכל מקרה לסיכום מקום שווה...אבל יקר... תחליטו אתם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מוטי - תמונה
מוטי 3 ביקורות
מסעדת מצוינת עם תמורה למחיר
4.5
06/04/17

ביקורת על מסעדת רוזה גוש עציון המסעדה ממוקדמת במצודה מבודדת הניצבת על גבעה מרוחקת מצומת הגוש ומשקפיה עליה. מדרום היא צופה לעבר היערות הירקות של עמקי גוש עציון. המסעדה מרווחת, ולצד... שולחנות וכסאות הישיבה יש גם פינות מעודפות לארבעה, עם ספות מרופדות. האווירה במסעדה הזו היא נדירה באיכותה, בגלל היותה מבודדת ולא חלק מקניון סואן שסובל מהצצות של עוברים ושבים ושל, הגרוע מכל, קליינטים מזדמנים. למסעדת רוזה בגוש עציון צריך להגיע במיוחד (החניה בשפע) וזה לכשעצמו משרה אווירה נעימה ונינוחה שגורם לאנשים – כך לפחות נראה לפי כמות הסעודים בשעה 1 בצהריים – לשוב למקום שוב ושוב. האוכל שאנחנו טעמנו היה טוב מאוד, אם כי יש מסעדות בעלות איכות מוקפדת יותר, והתפריט מגוון. בזמן ההמתנה קיבלנו על חשבון הבית צ'יפס בטטה פריך וקריספי מעולה עם רוטב מתקתק כלשהו, אולי זה הרעב, אבל זה היה מושלם. לא הרבה מסעדות מספקות על חשבון הבית מנת נשנושים בזמן ההמתנה לאוכל. זוהתה בעיה קלה של ניקיון, ואולי זה בגלל שהגענו מוקדם ולא הספיקו לנקות מחגיגת הבת מצווה של אתמול. בכל מקרה חלפו כמה שעות מאז שאחרון האורחים עזב את האירוע, כך שהנימוק הזה היה מעט דחוק. דיגלנו על המזמוזים וחתכנו ישירות לתחום שבו בעל המסעדה מרוויח עלינו הכי פחות ולקחנו מיקס בשרים לזוג. מדובר על 700 גרם נתחים איכותיים כמו, אנטריקות, פרגיות, וצלעות כבש, נתחים בינוניים כמו כבדי עוף, חזה עוף ופרגיות, וקציצות קבב מצוינות ונקנקים וכנפיים מעולים על מחבת לוהטת ועל מצע בצל מקורמל ועלים, בתיבול ברביקיו מצוין. בצד מוגש סלט ירקות איכרים גס, הכולל מגוון עלים, עגבניות מלפוון ובצל סגול. נתחי צ'יפס מעולים ופיקנטיים שנחתחים ביד, ומתובלים בתיבול דרום אמריקאי, חרדל חריף ופלפל צ'י

עוד פרטים
הוספת תגובה