נגישות
נגישות

b12 meat station ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
4.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

10 ביקורות וחוות דעת על b12 meat station

נועם - תמונה
נועם 12 ביקורות
שירות מזעזע - מלצרית לא מנומסת
2.8
13/10/18

אין לנו תלונות על האוכל - הוא היה בסדר ביחס למחיר, אולי אפילו טוב מהמצופה. השירות היה אמנם מהיר ולא היו פספוסים מיוחדים, אבל המלצרית שלנו, עשתה לנו חשק לקום וללכת יותר מפעם אחת. ״ההסבר... ממש ארוך אז תקשיבו טוב כי אין לי כח להסביר הכל פעמיים״ (ההסבר היה: שתי מנות שחסרות ושתי מנות ספיישל, לא ״ממש ארוך״). ״אין עוף, אין צ׳יפס, אין מנת ילדים - אני אחסוך לכם את השאלות״... כן, היינו עם ילדים, אבל אפשר לנסח את זה גם בדרך יותר נעימה. בשני מקרים שונים, התגובה שלה לשאלות שלנו היתה גלגול עיניים. אחרי שהתחלנו להזמין ואז התלבטנו: ״יאללה, יאללה, מה עוד?״. לא חווית שירות שעושה חשק לחזור. עדכון: לאחר פרסום חוות הדעת בפייסבוק פנו אלינו מהמקום, שאלו פרטים, הבטיחו לטפל בבעיה והציעו פיצוי הולם. התגובה לחוות הדעת היתה מצויינת, נקווה שבאמת יטפלו בבעיה ומקרים כאלה לא יחזרו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
yuni - תמונה
yuni 2 ביקורות
נתח קצבים מאכזב מאד- לא ממליץ
1.0
17/03/17

הזמנו בטייק אווי נתח קצבים אחד בלחמניה ושני במגש עם תפוח אדמה שניהם היו צמיגים בלתי לעיסים וכמובן לא ניתן לאכול בלחמניה זרקנו מאכזב מאד - לא מומלץ

עוד פרטים
הוספת תגובה
Iris - תמונה
Iris 9 ביקורות
מאוד מומלץ לקרניבורים
4.8
12/02/17

היינו 4 חברים בצהריים. ישבנו בחוץ והיה קצת קריר, אבל בפנים היה מלא עשן מהגריל. האוכל היה מעולה: סטייק לבן והמבורגר מצויינים, המנה המעושנת ופיקניה קצת פחות אבל עדיין טובים. מחיר ממש... נמוך והאוכל באמת מאוד מאוד איכותי! השירות היה מצויין והמלצרית ידעה לספר מה זה כל סוג בשר. קצת התבאסנו שלא היה קינוח טוב לסגור תארוחה כמו שצריך (היה רק פלאן מקסיקני).

עוד פרטים
הוספת תגובה
אורי קרמרז - תמונה
אורי קרמרז 11 ביקורות
מעולה!
4.8
10/02/16

אכלנו היום בצהרים.ישבנו בחוץ אכלנו המבורגר אנטריקוט,המבורגר נתח קצבים ,וסינטה עגל כולם היו ברמה גבוהה ובמידת עשיה נהדרת. סלט מצוין,תפוח אדמה נהדר. באנו במיוחד מאיזור תל אביב והיה שווה. ... השארנו 243 שח ל3 אנשים ויצאנו שבעים מאוד ומרוצים מאוד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ilanron2 - תמונה
ilanron2 31 ביקורות
גן עדן לקרניבורים
4.3
03/02/16

ראשית, ומעל לכל - האוכל ! מנות נדיבות וטעימות להפליא - אין נפילות ! הכל עשוי כמו שצריך עם תיבול מדויק התוספות הן הצד הפחות חזק (טעימות להפליא אבל מגוון מינימלי) המקום עצמו קטנטן,... שולחנות בסיסים של דוכן אוכל אמריקאי. בתוך הקרון מקושט יותר ועם אווירה דרומית משהו. המוזיקה משלימה את התמונה ומכניסה לאווירה. שירות נינוח, לא הכי מקצועי אבל עושה את העבודה בקיצור - נחזור לעוד ובכיף.

עוד פרטים
הוספת תגובה