נגישות
נגישות

הסירים של KATI קאטי ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

5
אוכל
5.0
שירות
5.0
אווירה
5.0
מחיר
4.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

18 ביקורות וחוות דעת על הסירים של KATI קאטי

ים - תמונה
ים 2 ביקורות
חוויית אוכל אמיתית
5.0
02/01/17

מקום חם ומחבק אוכל טרי וטעים מאד, מאד מומלץ, מקום לחזור אליו, אני תל אביבי אשמח מאוד אם תפתחי סניף גם אצלנו

עוד פרטים
הוספת תגובה
מורן קליקשטיין - תמונה
מורן קליקשטיין מבקר מתחיל
היה מעולה
5.0
14/12/16

מסעדה חביבה, שירות אדיב, יחס אישי. אוכל ביתי מגוון וטעים. המנות גדולות וניתנות ברוחב לב. הרגשה נעימה

עוד פרטים
הוספת תגובה
אלירן - תמונה
אלירן 6 ביקורות
מקום שנותן שובע, בנחת ונעימות, ובמחיר שווה לכל כיס
5.0
15/11/16

אז אחרי סידורים בחיפה, חיפשנו אני ואימי מקום לאכול. משהו כשר, מזין, מנחם ומיוחד. גוגל בקטנה, מונית שחיטה והופ התיישבנו במסעדה. קטי קיבלה אותנו במאור פנים ובאדיבות נפלאה. היא דרשה מאיתנו... לאכול בשר "כי הוא חלק". כמו כולם, התרגשנו להציץ בסירים ולהיות במסעדה שנותנת אווירה של בית. העיצוב המלא בפריטים מעולם הרוחניות, יחד עם נוסטלגיה מחיפה של פעם, מעלה את זה רמה. המנות היו ביתיות, מגוונות ועשויות היטב. קיבלנו צלחות ענק עם הגשה אלגנטית. כמובן שלא יכולנו לסיים (-: מקום טוב לחזור אליו

עוד פרטים
הוספת תגובה
david.ka - תמונה
david.ka מבקר מתחיל
מקום קטן ומקסים
5.0
20/10/16

מומלץ בחום! היינו 12 איש (כולל כמה ילדים בררניים במיוחד). הצצנו בסירים ומצאנו - אוכל מבושל ביתי באמת, טעים ומגוון. כולם, כולל הילדים, סיכמו שהיה טעים מאוד. העיצוב נפלא, בעיקר למי שעוד... זוכר את המטבחים בישראל של שנות ה-80. בקיצור, מקום קטן ומקסים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אלינוי - תמונה
אלינוי מבקר מתחיל
אוכל ביתי משודרג ומענג
4.8
02/08/16

הגענו רבע שעה לפני שעת הסגירה (בתיאום עם קטי), המסעדה נשארה פתוחה רק בשבילנו. אחד אחד הגענו למטבח, בחנו את התבשילים והעמסנו על הצלחות מכל טוב. האוכל היה מצויין ואפילו הילדים החליטו... שמדובר בהצלחה שצריך לשחזר. קטי המקסימה עברה בין הסועדים ודאגה שנאכל הכל. אין ספק שנחזור ...

עוד פרטים
הוספת תגובה
David - תמונה
David מבקר מתחיל
מעולה ומומלץ בחום.
5.0
02/08/16

הגענו שתי משפחות לארוחה אחרי הצהריים. הכל היה פשוט טעים וממש ביתי. סלטים חופשי. השירות האישי של קטי מצוין. אווירה נעימה מאד. מנות גדולות. מחירים נוחים לכיס. יצאנו מאד מרוצים!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Dorit - תמונה
Dorit מבקר מתחיל
חוויה שבהחלט שווה לחוות
4.3
27/06/16

הגענו בהמלצת חבר למסעדה בייתית נעימה ביותר. קטי בעלת המקום לבבית ביותר ונותנת מייד תחושה כאילו התארחת אצלה שנים. מייד ככתוב בתפריט הוזמנו להכנס למטבח לפתוח סירים ולבחור מה ברצוננו... לאכול. המנות שהוגשו יפות ביותר והאוכל בייתי וטעים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מיכל - תמונה
מיכל מבקר מתחיל
מחכות להגיע שוב
5.0
30/05/16

אני ואמי סעדנו אצל קטי אחרי סיור מוצלח בשוק הפשפשים הסמוך. קטי והצוות אנשים מקסימים, נקיים, אדיבים, מוכשרים ונדיבים. האוכל נפלא ומיוחד, השירות ביתי נעים ומזמין, המקום ייחודי ומרחיב את... הלב. לאוהבי אוכל טוב וביתי, דקור וינטג', ובכלל - לאוהבים. מחיר עממי ומנות נדיבות. מנת החציל הממולא בעדשים ואגוזים - מעדן... לא לוותר, גם לאוכלי הבשר. מקוות להגיע שוב (גרות באזור השרון).

עוד פרטים
הוספת תגובה
Tal - תמונה
Tal מבקר מתחיל
מקום כיפי! היה מקסים!
5.0
15/01/16

הגענו לשם עם הילדים לארוחת צהריים אחרי ביקור במדעטק (כמה דקות נסיעה). מקום חמוד ומקסים. טוב שקם מוסד קולינרי כזה - ביתי, נעים, חמים, מזין ומעל הכל - טעים. אנחנו מגיעים לעיתים רחוקות... וכנראה שנתחיל להגיע יותר כדי להנות מהמקום הכיפי הזה. מומלץ בחום :-)

עוד פרטים
הוספת תגובה
Giora - תמונה
Giora 7 ביקורות
ארוחת תבשלים מהנה
4.8
23/11/15

כיף של מסעדה עם יחס אישי של קאתי, אוכל טעים ביותר ומושקע, מלא טעמים וניחוחות של בית. "... מי שמסיים מהצלחת הכל, מקבל פרס ..." כך קאתי בסיום הארוחה.

עוד פרטים
הוספת תגובה