נגישות
נגישות

בני הדייג ראשון לציון ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

28 ביקורות וחוות דעת על בני הדייג ראשון לציון

אוכל קדימה אוכל - תמונה
אוכל קדימה אוכל 338 ביקורות
כיף. נעים. נחזור שוב
5.0
15/01/17

הגענו 8 בני משפחה לאירוע יום הולדת של בני. הזמנו 2 שוברי גרופון שכללו מנות ראשונות סלטים ללא הגבלה כולל לחמניות טריות. מנות עיקריות שחלקן שודרגו והוספנו 25 ש"ח. שתיה קלה. ועוד יין... אדום/לבן לכל סועד. קינוח 1 זוגי לכל סוג ופינוק על חשבון הבית עוגת קרם ביסקוויטים . האווירה היתה די המונית. חגגו יום הולדת שולחן לידינו וגם עשו מצגת. אבל בסך הכל דיל משתלם. גם ללא גרופון אחזור לבני הדייג.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Tal - תמונה
Tal מבקר מתחיל
חוויה לא נעימה.
1.0
01/12/16

קנינו שני גרופונים זוגיים והזמנו מקומות מראש. היה ערב נורא ואיום. במסעדה התקיים אירוע שאף אחד לא טרח להודיע עליו. מוזיקה מחרישת אוזניים והתעלמות מוחלטת מכל בקשה שלנו להנמיך מעט. חצי... מסעדה (כמעט כל מי שלא היה חלק מהאירוע) נאלצה לפנות עצמה מהמסעדה. בנוסף, באי האירוע עישנו בתוך המסעדה. ועל האוכל- הסלטים והדג טעימים הקינוחים נוראיים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מרסל - תמונה
מרסל מבקר מתחיל
יש מקום לשיפור
3.0
14/10/16

סעדנו 3 אנשים. קיבלנו את הסלטים שהם ברמה בינונית. המתנו כ 10 דקות עד שקיבלנו את הלחמניות.לגבי הדגים אין טענות הדגים טעימים..מה שמאוד בולט לרעה היא חוסר המקצועיות של חלק מהמלצרים..לא... ניגשו אלינו בכלל. לא הביאו מפיות . היה צריך להמתין עד שמלצר יענה לך. בסיום הארוחה לא פינו את השלחן. עקב כך לא התחשק לנו בכלל להזמין קינוח.לגבי השירותים במסעדה לא נקיים. בסה"כ לא קיבלנו תמורה למחיר ששילמנו

עוד פרטים
הוספת תגובה
אוכל קדימה אוכל - תמונה
אוכל קדימה אוכל 338 ביקורות
מסעדה עם טעם של עוד
4.5
06/10/16

בספונטיות של אחרי החגים נפגשנו מס' חברים בבני הדייג. פתחנו עם מס' סוגי סלטי הבית שהוגשו בתחילת הארוחה, הסלטים היו מדהימים ונתלווה אליהם לחם חם וטרי שכבר לא התחשק לחכות למנות העיקריות.... אבל בכל זאת, בגלל שהיינו 4 אנשים, זוג אחד הזמין מוסר ים שעלה 280 ש"ח, לדבריהם היה טעים ביותר, והמנה הגיע בתוספת. אנחנו הזמנו קבב טלה שהיה עסיסי ביותר והבשר הורגש נקי טרי ואיכותי. מסעדה היתה בתפוקה מלאה אבל השירות היה כמעט אישי. מסעדה שנעים לשבת בה ולהינות מאוכל טוב

עוד פרטים
הוספת תגובה
חיים - תמונה
חיים מבקר מתחיל
מסעדה מצויינת
5.0
11/07/16

הגענו למסעדה לרגל יום נישואין קיבלו אותנו מלצרים אדיבים ונחמדים יש מבחר גדול של סלטים מעולים וטריים לחם אפוי וחם שמגיע בנדיבות דגים טריים במגוון אפשרויות וקינוחים, מאוד נהנינו מהאווירה... המסעדה ממוקמת על חוף הים נוף מדהים ובילוי נהדר

עוד פרטים
הוספת תגובה
Lena - תמונה
Lena 48 ביקורות
מאוד נחמד
4.3
15/03/16

ישבתי במסעדה עם משפחתי והזמנו ארוחות עסקיות. הסלטים שמקבלים יחסית בסדר, חלקם לא היו לגמרי לטעמנו אבל סה"כ חשבנו שהם היו בסדר. המנות העיקריות מאוד טעימות, הזמנו מנות דגים שונות והן כולן... היו מאוד טעימות לנו. הקינוחים לא היו לגמרי לטעמינו ולכן לא היינו ממליצים עליהם. לדעתנו זה מקום לאכול ארוחת דגים נפלאה. השירות היה גם מאוד אדיב, המנות הגיעו מהר והאווירה הייתה נעימה אם כי קצת רועשת מדיי בשבילנו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
טל - תמונה
טל 45 ביקורות
איכותי וטעים
3.8
20/02/16

ישבנו לאכול כל המשפחה בבני הדייג בשבת האחרונה. ישבנו בחוץ ונהנינו מהאוויר הנעים. חשוב מאד- מעלית המאפשרת נגישות לנכים. השירות היה מקצועי, אדיב. המנות היו גדולות מאד. כמות הסלטים שהגיעה... לשלוחן הייתה מטורפת, המגוון אדיר והטעם נהדר. בזכות העובדה שמכבדים כרטיס "חבר" הנחות, המחיר יצא סביר. אחרת, היה יוצא יקר- הזמנו 4 מנות עיקריות ל5 סועדים, ללא תוספות, ללא שתייה קרה, ללא קינוחים- מעל 500 ש"ח.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ariel - תמונה
Ariel מבקר מתחיל
אחלה בני הדייג
4.5
17/12/15

הגענו לאכול דגים וסלטים כצפוי, אך החוויה הכוללת הייתה יוצאת מן הכלל, השירות היה מעולה.. הסלטים היו בחלקם מעולים ובחלקם לא משהו, כשהגיעה מנת הדג הענק שהזמנו, יצאו לנו העיניים ומהדג ששקל... 2 ק"ג לא נשאר כלום חוץ מהעצמות. לקינוח לא נשאר מקום אך היה אחלה מגוון של הצעות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אילן רזיאל - תמונה
אילן רזיאל מבקר מתחיל
אכזבה גדולה
1.0
25/11/15

ביקרנו 10 אנשים ביום ששי בצהרים. קבלנו שירות שבתחילה היה מסביר פנים ומיד המלצר פשוט שכח אותנו. האוכל היה ברמה נמוכה, מנת הברבוניות היתה מאד מאכזבת והדגים בגודל קטן יותר מסרדינים. מנת... הקבב טלה היתה מלוחה ברמה שלא היתה אכילה. היין שהזמנו הגיע לאחר שסימנו את המנה העיקרית. כשהערנו למלצר הוא נעלב. בקיצור חוויה שלא נרצה לזכור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
mirit231 - תמונה
mirit231 25 ביקורות
נחמד
3.3
01/08/15

עם כל הזמנה של עיקרית מקבלים 12 סוגי סלטים, טעימים מאוד. דווקא על העיקריות לא התעלפנו בכלל. חוץ מזה שהמחירים של המנות העיקריות כאילו מגלמים בתוכם מחיר של 12 סוגי סלטים.

עוד פרטים
הוספת תגובה