נגישות
נגישות

טייגר לילי - tiger lilly ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

16 ביקורות וחוות דעת על טייגר לילי

smitzafon - תמונה
smitzafon 9 ביקורות
שווה, מומלץ, טעמים משגעים!
4.8
23/10/17

הזמנתי טייק אווי מהמסעדה. למעט שליחות שלקחה שעה וחצי, אין לי שום דבר רע להגיד. האוכל פשוט מושלם. תיבול מיוחד, הכנה מדוייקת, טעם שונה ואקזוטי לכל מנה ומנה. והזמנתי 5 כאלו. בדרך כלל... במסעדות אסייתיות להרבה מהמנות יש את אותו טעם בדיוק, למעט הרכיבים השונים. כי כולן שמות רוטב טריאקי, או סתם סויה, או רוטב צ'ילי מוכן על כל המנות, ולכן הטעם האחיד. אבל ממש לא פה!!!! לכל מנה טעם אחר, סגנון אחר, חוויה של טעמים שמתפוצצים לך בפה. פשוט תענוג! מומלץ בחום רב!!!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
קולט  - תמונה
קולט 238 ביקורות
מעולה
5.0
01/10/17

הזמנו משלוח לכבוד יום ההולדת . האוכל הגיע חם , טרי ובזמן . הסועדים אמרו שהאוכל מזכיר להם מנות טעימות שאכלו בתאילנד . בסך הכל נהננו מאוד .

עוד פרטים
הוספת תגובה
Jacky - תמונה
Jacky מבקר מתחיל
מגוון טעמים מדהימים ואווירה נעימה שהופכים ערב לחוויה מלאה
5.0
25/08/17

אוכל מעולה בטעמים מגוונים והשקעה הניכרת בכל מנה. אווירה ושרות מדהימים היו בהחלט חוויה עבור כל המשפחה. נמליץ ובהחלט גם נחזור שוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דפני - תמונה
דפני 234 ביקורות
סה"כ מקום נחמד אבל הייתי מרווחת את המסעדה באופן כללי
3.5
09/07/17

פעם ראשונה שישבתי בסניף שרונה, הוא מאוד יפה אבל מאוד צפוף ורועש, כאילו דחפו פי 2 יותר שולחנות וכסאות ממה שהיו אמורים וזה קצת מבהיל. המלצרים היו חמודים ושירותיים וגם כשהבת שלי הקטנה... התחילה להשתעמם ולצעוק במסעדה המארחת המליצה לי לקחת אותה להסתכל על הטבחים שהיו חמודים ושיתפו פעולה(: מחיר המנות הוא באזור 60-70 שקלים ובעיני זה טיפה מוגזם, אבל בס"הכ היה טעים ונחמד לקחנו גם מנה ראשונה של אגרול (2 יחידות קטנות של אגרול מטוגן ממולא בירקות) מחיר המנה 32 שקלים - בעיני גבוה מידי אני אכלתי מנה של אטריות אורז רחבות עם ירקות ושרימפס והמלצר אמר שאפשר להוציא אותה לא חריפה בכלל ואכן היה מוצלח! בעלי לקח קארי מסמן עם אורז - מנה מדהימה בעיני סה"כ מקום נחמד אבל הייתי מרווחת את המסעדה באופן כללי

עוד פרטים
הוספת תגובה
אלכס - תמונה
אלכס 65 ביקורות
ארוחה עסקית מעולה ביום א' מנומנם.
4.8
08/05/17

מנות משביעות וגדולות.שירות נהדר. יש אחלה עסקיות גם בערב אבל רק בימי ראשון. האווירה מעולה.מומךץ ביותר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ezri - תמונה
Ezri 7 ביקורות
מחירים די יקרים ואוכל בינוני.
1.8
15/01/17

המחירים יקרים והאוכל בינוני. השרות והאווירה לא משהו. המרקים הגדולים עולים בסביבות 70 שקל. קינוחים מעל 40 שקל. מנות ראשונות אפילו 40 שקל ומעלה והאוכל אכיל ונחמד אבל לא וואו. טעמתי מנות... כאלה בזוזברה ומקומות אחרים והיה טעים יותר וזול יותר. המארחת בכלל עושה לך טובה שנותנת לך שולחן ומנסה להושיב אותך בבר. אחרי שישבנו זוג בשולחן ממש קטן אז מיד הודיעו לנו שבשולחן הקטן שלידינו שהיה ממש צמוד אלינו (אולי 10 ס"מ רווח) מתכוננים להושיב עוד אנשים. ממש בתוכנו. וזה היה הדבר הראשון שהמלצרית אמרה לנו אפילו לפני שלום או ברוכים הבאים למסעדה. אחר כך המארחת באמת הביאה עוד זוג לשבת בצמידות אלינו . הסברנו לה שזה ממש צמוד ולא נעים ככה. התעלמה וניסתה להושיב אותם בכל זאת. הם מצדם גם הבינו שזה צמוד מדי ואין פרטיות ולא הסכימו לזה, אז הושיבו אותם במקום אחר. אחרי כ-10 דקות לאחר מכן היא שוב הביאה עוד זוג אחר לשולחן הצמוד אלינו. כאילו לא דובר כלום. אז שוב אמרתי לה שזה לא בסדר היא התעלמה שמה מהר את התפריטים לזוג החדש וניסתה לברוח ללא מענה. ברור ככה פותרים את הבעיה פשוט בורחים. אז קראתי לה שוב ואמרתי לה שזה לא בסדר ואז היא כבר לא מוכנה שידברו אליה ככה. כי כאשר כמה אנשים הסבירו לה יפה שזה לא לעניין היא עדיין לא מבינה וממשיכה לעשות את אותו הדבר. אז כל מה שנשאר לנו בפעם השנייה, ולאחר הזלזול בנו, להתעצבן. גם הזוג השני אגב לא רצה לשבת שם ואז העבירו אותם. מזמן לא פגשתי בכזאת אנטיפטיות וזלזול בלקוח. מה לא ברור כאשר מסדרים 2 שולחנות אחד ליד השני שזה ל-4 אנשים שבאו ביחד ולא לשני זוגות זרים אחד לשני. איפה הפרטיות של הסועד במיוחד שזה מסעדה יקרה במרכז תל אביב. למה צריך להתעצבן ולבקש כמה וכמה פעמים שלא יושיבו אנשים זרים

עוד פרטים
הוספת תגובה
קרן - תמונה
קרן 200 ביקורות
שונה, מיוחד וטעים
3.8
05/03/16

הגענו בשבת צהריים, אכן לא חכם אבל....למי יש זמן באמצע השבוע :) המתחם היה עמוס ברמות לא אמיתיות וישר ברחנו החוצה. גלגלנו מסעדות וראינו שהמסעדה מאוד מומלצת לצד שתיים נוספות שכבר הכרנו אז... החלטנו למרות העומס לחזור למתחם ובמידה ויימצא מקום בלי לחכות נכנס. ואכן כך היה, בדיוק שני מקומות על הבר. התפריט מגוון עם מנות שונות ומיוחדות, בעיקר הראשונות. וכן הברמן המליץ לנו להתמקד בראשונות וזו הייתה בחירה טעימה ושונה. לקחנו מנה של חזה אווז ברוטב דקלים (אם אני לא טועה), וזו הייתה מנה מעולה!!! לצידה לקחנו סלט פאפיה ירוקה שהייתה טעימה אבל באמת שאין להשוות לחזה אווז. כל זה בליווי סטיקי רייס שהוגש ממש כמו בלאוס וישר חימם את ליבי. הותרתם חוויה מאוד טובה. יופי של אוכל

עוד פרטים
הוספת תגובה
ely - תמונה
ely מבקר מתחיל
הרגשתי פראייר
1.3
03/03/16

האוכל סביר מינוס, השירותים מריחים כמו בחלקים הפחות נעימים של תאילנד והשירות מתחת לכל ביקורת . כשלקוח סועד במסעדה ומזמין קינוח עם זיקוק או נר כי יש לאשתו יומהולדת ומביאים קינוח בלי... זיקוק ובלי נר אלא מגישים והולכים, ניחא. כולנו בני אדם . כשהלקוח שואל את המלצרית איפה הזיקוק והיא עונה לו "אופס כנראה ששכחו" וזהו, בזה נגמר העניין מבחינתה ומבחינת המסעדה אז כנראה שיש כאן בעייה חמורה בהרבה. אף אחד לא הסביר כיצד קרתה התקלה המבישה, אף אחד לא התעניין , פשוט כלום ! המשיכו הלאה וזה כשהמסעדה הייתה במחצית התפוסה בלבד. האמת, שהתביישתי בעצמי שעוד השארתי טיפ של 15% . בדרך כלל אני משאיר יותר ולכן לא יכלתי שלא להשאיר כלום, אבל בכזה זלזול בלקוח משלם מזמן לא ניתקלתי. ככל שאני חושב על זה אני מבין שאם ככה מריחים השירותים אז אין פלא.

עוד פרטים
הוספת תגובה
עמי - תמונה
עמי מבקר מתחיל
מעולה
5.0
14/02/16

היינו 7 סועדים,האירוח היה למופת מהקבלה דרך השרות האדיב בהזמנת האוכל והגשתו וביציאה מהמסעדה. המסעדה מעוצבת בטוב טעם עם אוירה נעימה, כלי ההגשה אוטנטים. האוכל היה נפלא בעיני כולנו המנות... גדולות,ואכלנו מנות שונות. מחיר סביר מאוד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
zema - תמונה
zema 75 ביקורות
לאכול.להתאהב.לשוב
4.8
02/02/16

מהרגע שנכנסים נהנים מכל רגע. השירות מוקפד ומסביר פנים, האווירה הזכירה לי שוק סיני לילי והאוכל טעים מאוד ובא במנות גדולות שעשויות ממרכיבים איכותים וטריים. ממליצה בחום הייתי גם בשרונה... מרקט וגם במסעדה ושתיהן מצויינות.

עוד פרטים
הוספת תגובה