נגישות
נגישות

בני הדייג ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

23 ביקורות וחוות דעת על בני הדייג

Haya - תמונה
Haya 2 ביקורות
היה נפלא לבלות ונחזור לשם
4.0
26/03/22

האוכל היה טעים, השירות היה מדהים ופינקו אותנו במתאבנים רבים, הזמר שמופיע שדרג את ההנאה והמשכנו להזמין פינוקים רק כדי להמשיך ולהנות מכשירים והנעימות שהשמיע.

עוד פרטים
הוספת תגובה
רובי - תמונה
רובי 2 ביקורות
מדהים
5.0
10/03/22

מיקום מושלם אוכל טרי ובשפע מחיר סביר אלינה המלצרית מדהימה נחזור שוב

עוד פרטים
הוספת תגובה
עוגי - תמונה
עוגי מבקר מתחיל
מאכזב ויקר
2.3
14/01/22

התחושה היתה כאילו הוציאו לשולחן כל דבר שנותר במקרר כולל סלט ירקות קר, ומלוח מידי. הקוסקוס שהוגש היה דביק וללא שום טעם. גם שאר הסלטים היו עם טעם של סלטים קנויים ( צריך לדעת איפה לקנות).... הדגים כמנות עיקריות היו טובים אך מחירם גבוה מידי. האספרסו בסוף היה חסר יומרות ומימי. על לחמניה אחת לשלושה אנשים, גבו כסף בלי להודיע מראש. לקינוח שמענו זמר שלולא הכשרון שלו, הגלולה המרה של החשבון הייתה מרה מידי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
חגית - תמונה
חגית מבקר מתחיל
לא נחזור שוב
1.0
06/07/21

הזמנו מקום כשבועיים וחצי מראש. היינו 22 אנשים. הגענו בזמן. השולחן לא חיכה לנו. רצו למקם אותנו בשרב בחוץ תחת שמשיות, לא הסכמנו. חיכינו בחוץ יותר מחצי שעה עד שהשולחן היה מוכן. כשסוף סוף... השולחן היה מוכן לקחו מאיתנו הזמנות אבל שלושה קיבלו את האוכל כשכל האחרים סיימו לאכול את הקינוח!!!! המקום לא היה הכי נקי- השירותים היו מאוד מלוכלכים. במסעדה אין מזגן רק "קולרים" שלא כ"כ עזרו ביום הכי חם בשנה במסעדה שנמצאת על הים.. בגלל החום כל הזמן היינו צריכים לבקש עוד ועוד שתיה ולא תמיד הביאו אותה. לא סביר. אף אחד מהשולחן הארוך שלנו לא יחזור לשם שוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
orlymalca1966 - תמונה
orlymalca1966 מבקר מתחיל
אניני. טעם. הכי. טעים.
5.0
05/07/21

דג. עשוי.טעים סלטים. בשילוב. מהמם. קינוח. טעים. הכל. טרי. .שרות ניפלא. אוירה. נהדרת. והמחיר. שווה. מאוד. . חומוס. טרי. מהיום. גפטה. טריה במקום . ממש. כיף. . (לא יקר. ביכלל).

עוד פרטים
הוספת תגובה
מכונת תספורת - תמונה
מכונת תספורת 2 ביקורות
סביר, לא יותר.
3.8
20/04/21

הזמנו ארוחה ל-20 איש. קצת הקדמנו. השולחן היה מוכן לבואנו. הסלטים הוגשו בקצב מהיר והיו טובים, מגוונים וטריים. הלחם הביתי שנאפה היה נהדר. קיבלנו שתייה ללא הגבלה וגם הסלטים מולאו מחדש. מנת... ביניים של קוסקוס היתה סבירה. המנות העיקריות היו מאכזבות. קבב טלה קשה ומלוח מדי. צריך כישרון מיוחד להיכשל בקבב. הדגים היו ללא תיבול וסתמיים. נהנינו מקפה, תה ומלבי, שלא נכלל בעיסקה והיה הפתעה. השירות חביב ויש בהחלט אווירה יטובה ומאור פנים. הנוף היפה פיצה על המנות העיקריות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דוד - תמונה
דוד 658 ביקורות
סביר
3.0
26/08/20

המקום לא ממוזג וחבל. הסלטים הכי שגרתיים שיש בלי מאמץ לשדרג אותם. לא היה דג בורי קטן אז אני ובני אכלנו בורי גדול ביחד. גם דגי ים לא היו. הפוקאצה טעימה והמלאבי גם. לא חווויה קולינארית אך... יוצאים שבעים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Zohar - תמונה
Zohar 6 ביקורות
טעים מאד
5.0
29/07/20

עד היו הייתי פעמיים עם חברים וכולם נהנו מהאווירה ובמיוחד מהאוכל. הכמויות של המנות הראשונות ומנות הדגים. מומלץ מאד

עוד פרטים
הוספת תגובה
Almog - תמונה
Almog 3 ביקורות
אכזבה גדולה!!
1.8
22/07/20

הזמנו שולחן לשניים, הגענו בשעה היעוד, לקח זמן עד שהושיבו אותנו מחוסר מלצרים. אחרי ההושבה חיכינו כרבע שעה עד שניגשו אלינו. אהבנו מאוד את המסעדה בעבר, אך הפעם הסלטים היו טפלים ופשוטים,... הרפיל לקח זמן והיינו צריכים לבקש. לא היה מבחר דגים בכלל, רק לברק ב 130 ש"ח (יקר), קיבלתי חתיכת פילה לא שלמה כ 130 גרם (1000 ש"ח לקילו!) תוספות לא חמות. ישבנו בחוץ כפי שהזמנו מראש, אך לא הייתה כל הקפדה על מרחק בין השולחנות ובכלל כל האורחים עישנו בחוץ. בקיצור חבל, זו ירידה מתוכננת ולא מיקרית , זה מגיע מההנהלה. אשר

עוד פרטים
הוספת תגובה
ronivisotsky52 - תמונה
ronivisotsky52 מבקר מתחיל
חד משמעית המקום הכי טוב באיזור
5.0
22/01/20

האוכל השירות האווירה המקום פשוט נהינו מכל רגע היה מדהים! ממליץ בחום לכל מי שרוצה להתפנק על ארוחה איכותית עם מבחר סלטים ומנות מדהימות במיוחד הדגים!

עוד פרטים
הוספת תגובה