נגישות
נגישות

תלפיות ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3
אוכל
3.0
שירות
3.5
אווירה
3.0
מחיר
2.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

9 ביקורות וחוות דעת על תלפיות

מירה קוסמטיק - תמונה
מירה קוסמטיק מבקר מתחיל
מקום פשוט בטעם של פעם
5.0
05/06/18

מסעדה אוטנטית מחירים סבירים אוירה מדהימה.. היינו 6 חברות אכלנו שתינו נהנו וקיבלנו יחס מעולה... זו הפעם הראשונה פה.. ויהיו עוד פעמים..

עוד פרטים
הוספת תגובה
מרקו - תמונה
מרקו מבקר מתחיל
מנות יקרות ולא טעימות במחיר לא הגיוני
1.3
20/04/18

1. מבחינת מחיר- מנות מינימליסטיות במחיר לא נורמלי.. צלחת קטנה של סלט 60 ש"ח. מביך. 2. שירות- הזמנו שולחן מראש ולמרות הכל חיכינו 20 דק. כדי להמתיק את ההמתנה הם הוציאו לנו כמה כוסות יין.... נסלח. 3. טעם- לא אכתוב שהאוכל מגעיל, אך בוודאי לא טעים. ונוסיף על כך את המחיר.. לשלם סכום משוגע בשביל אוכל שהוא לא טעים.. מבאס ממש. שורה תחתונה- לא ממליץ בכלל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
24/04/2018
שלום ידידי אני שם לב שאתה כעוס במידת מה... אכן היה זמן המתנה ואכן אני מתנצל על כך. על כך שהאוכל המוגש במקום אינו לטעמך לצערי לא אוכל לעשות הרבה... אבל מבטיח שהשפים במקום עושים את המיטב. אכן החמארה אינה שגרתית במטבח שלה ואינה נימנת עם טעמים שגרתיים . אנחנו עובדים עם כל מה שהים מביא ורק טרי מאותו היום והתפריט משתנה כל שבוע. נקודה חשובה!! אין במקום סלט שעולה 60 שח אז אבקש ממך לדייק ולא להוליך שולל מתוך יושרה וכבוד. יש סלט של ירוקים ב-20 שח ויש סלט ירקות -38 שח בתודה מראש והמשך שבוע מצויין אילן פרון ״תלפיות״
דוד - תמונה
דוד 658 ביקורות
טעים במחיר סביר
4.0
14/06/17

נתחיל דווקא מהמחיר, סביר יחסית לתמורה ולטעם, הייתי עם זוגתי והאוכל באמת טעים במיוחד המאפים הממולאים, השירות חייכני ומהיר יחסית, האווירה של שוק במובן החיובי של המילה, משדר עממיות אך... האוכל טעים ומשביע. מומלץ למי שרוצה עממיות במובן החיובי של המילה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Debi - תמונה
Debi 4 ביקורות
מרגישים שהשוק בלב המסעדה! טרי עם חיוך
4.8
24/01/17

ביקרתי במסעדה פעמיים , אילן והצוות שלו מקצועיים וידידותיים המנות מגוונות ומפתיעות, שילוב של מנות שף עם מנות גרוזיניות בולטת מאד הטריות, כל מנה מכינים ממש ממש בסמוך להזמנה. השוק מסביב... מוסיף לאוירה ואפשר ורצוי לחזור הביתה עם סלים!

עוד פרטים
הוספת תגובה