נגישות
נגישות

סנטה קתרינה ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.5
אווירה
4.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

11 ביקורות וחוות דעת על סנטה קתרינה

dafna - תמונה
dafna 18 ביקורות
אין קפה הפוך, אבל האוכל טעים וזה מחפה על העניין
4.0
04/04/17

הגענו בצהריים כשלא היה לחץ (סביבות 14:30 , לכן הדירוג של השירות יכול להיות מוטעה). היינו אחרי פגישה עסקית באזור, המסעדה הזאת הייתה "פינלה" נחמד לסיום - לא עמוסה ורועשת כמו שכנותיה... באזור, ניתן היה לנהל שיחה ללא הפרעה ללא האזנה מהשולחנות הסמוכים, והאוכל מגיע מהר). היינו 4, חלקנו 2 מנות , על הסלטים (שנכללו במחיר העיקרית) חייבו לפי סועד [50 ש"ח לסועד שלא הזמין עיקרית] קצת יקר , אבל הסלטים היו טעימים, מגוונים וביחד עם טעימה מהמנה (שהיא לא ענקית) כל השולחן יצא מרוצה. לאוהבי הקפה בסוף הארוחה - אין הפוך במסעדה!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
nm - תמונה
nm 2 ביקורות
שווה ומבטיח לחזור שוב.
4.3
05/01/17

הזמנתי מקום ליום ראשון , בדרך כלל יום פחות עמוס במסעדות ואין לחץ. השולחן היה מוכן בזמן להערכתי הייתה תפוסה של 85% . האווירה כיפית ובלתי מחייבת , ניתן לדבר עם בת הזוג בלי לצרוח . האוכל... היה מצוין בדגש על המנות הראשונות שהיו גם תאווה לעיניים וגם לחך. פחות התחברתי לקינוחים אבל זה אני , אשתי הייתה מרוצה. המחיר היה סביר ( ביחס למסעדות בתל אביב). שמעתי שמלחיצים לסיים בשעתיים , לא כך היה אצלנו . בקיצור נחזור שוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
עמוס - תמונה
עמוס 147 ביקורות
סנטה
4.0
20/02/16

מסעדה חמודה במתחם הבית כנסת הגדול באלנבי. המנות לא גדולות במיוחד ויחד עם המחירים המעט יקרים מעט מרתיעים, אך הן טובות מאוד וכיפיות. ניתן להזמין מספר מנות בינוניות ולהתחלק. השירות מהיר... מאוד וכיפי. יחד עם האווירה המשוחררת של המקום, יש חשק לחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
dror - תמונה
dror 2 ביקורות
תמחור לא ריאלי, אווירה מתנשאת כלפי הלקוח
2.3
05/02/16

האוכל לעיתים טעים ומיוחד, ולעיתים סתמי ומפוספס. שף המסעדה מוכשר. אלא ש"השקל עלה לראש"... מאז הפתיחה וההצלחה, מחירי המנות נעשו יקרות מאוד, בוודאי ביחס לגודלן המזערי עד שערורייתי! השירות... והאווירה מנסים לשדר מיתוג גבוה, אך בפועל המקום פלצני ודי מתיימר. נראה שהמקום עמוס מעבר ליכולתו והחוויה הכוללת לא נעימה ומאכזבת. בשורה התחתונה, ארוחה תעלה לפחות כ-150 לאדם משילוב של מנות קטנטנות באופן מרגיז, ועדיין אדם סביר ייצא לא שבע. השירות לחוץ, ואחרי שעתיים יגרשו אותך. לא מומלץ עד שהבעלים יחזרו למציאות ולסטנדרטים שקבעו לעצמם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
בר - תמונה
בר 3 ביקורות
מסעדה מעולה מחירים נמוכים
5.0
21/07/15

ישבתי עם חברה הזמנו פיצה סלמי (מעולה!!) ירקות בגריל ובייגל ירושלמי. הזמנו גם אלכוהול וקינוחים ויצאנו בפחות מ- 100 ש"ח לאדם. האוכל פשוט וטעים. רצוי להזמין מקום כי היה מלא לחלוטין

עוד פרטים
הוספת תגובה
שירן - תמונה
שירן 219 ביקורות
טעים ונעים
4.0
12/06/15

היינו כמה בנות, האוכל מצויין, הגודל מאוד סביר (מפתיע בהתחשבות בזא'נר של המסעדה). זה לא באמת מסעדה, מבחינת האווירה. זה יותר בר, אבל התפריט לחלוטין "מסעדתי" וניתן לשבת לאכול ולשבוע. כל... הפרודוקטים היו מעולים. מחכה לחזור!

עוד פרטים
הוספת תגובה