נגישות
נגישות

קיסו - kisu ביקורות וחוות דעת - עמוד 4

דירוג גולשים

4
אוכל
4.5
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

39 ביקורות וחוות דעת על קיסו

מתן - תמונה
מתן 9 ביקורות
אוכל טעים באווירה נהדרת
4.5
30/01/18

מסעדה עם אוכל אסייאתי נהדר, סושי טעים מאד, מנות גדולות ומפנקות, שירות מצויין ואווירה נהדרת. המחירים גבוהים יחסית, אבל מרגישים שיש תמורה טובה למחיר ואנחנו מאד נהנים לחזור ןלאכול שם.... מומלץ מאד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Vered - תמונה
Vered 4 ביקורות
אוכל איכותי
4.8
18/01/18

יקר, אבל איכותי. אם כבר לאכול אסיאתי- כרגע עדיף רק בקיסו. מעל הכל- מנות טעימות וחומרי גלם איכותיים. משלוח במהירות שיא- 30 דקות ואוכל חם אצלי בדלת. מסעדה יפה ושירות טוב, קצת צפופה בשעות... הלחץ ולכן מומלץ להזמין מקום מראש.

עוד פרטים
הוספת תגובה
תמר - תמונה
תמר 31 ביקורות
אחת האהובות עלי
4.5
03/01/18

אחת המסעדות הטעימות והאהובות עליי. כל מנה שטעמתי טעימה ממש! המנות מגיעות ממש מהר לשולחן! אווירה כיפית ונעימה תמיד. מומלץ בחום

עוד פרטים
הוספת תגובה
Shalom - תמונה
Shalom 3 ביקורות
נבחר מקום אחר באירוע הבא
2.8
06/05/17

הגענו 13 נפשות לאירוע משפחתי, ברור שהמקום לא ערוך לכך. מלצרים/יות חסרי נסיון שהוסיפו לאווירת האי נוחות. זהו ביקור שני לאחר 10 חודשים, ובלא שאיכות המנות גם ירד עם איכות השירות. מה שעלתה... היא רמת המחירים

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
10/05/2017
היי שלום! צר לנו שזאת ההרגשה שיצאתם איתה מאצלנו... אנחנו לרוב מקבלים תגובות נלהבות על האוכל והשירות ,במיוחד משולחנות גדולים. נודה לך מאוד אם תרשום לנו את מספר הטלפון הנייד שלך כדי שנוכל לצור עמך קשר ולנסות לתקן את הרושם .
shareef - תמונה
shareef 4 ביקורות
ממליץ בחום. לא לשכוח להזמין שולחן :)
4.5
10/04/17

אחת המסעדות הטובות שביקרתי בהן. המחיר מעט גבוה יחסית למסעדות דומות, אך בהחלט שווה. ממליץ בחום. מומלץ להזמין שולחן ימים לפני גם אם באמצע השבוע, המסעדה נמצאת בתפוסה מלאה רוב הזמן!

עוד פרטים
הוספת תגובה
az - תמונה
az 27 ביקורות
טעים ואיכותי
4.8
10/02/17

אסייתית מעולה שמשדרת את בקעת אונו. הזמנו את מנת הביב-בופ המיוחדת, שמגיעה מובילה וכוללת חויה קוריאנית של ירקות ועוף. ממש מיוחד. השירות טוב, המקום נעים וטעים ממש

עוד פרטים
הוספת תגובה
מימי - תמונה
מימי 59 ביקורות
אסייתית חביבה
4.0
27/01/17

הגענו קבוצה של 12 נשים לחגוג יום הולדת. המלצרית הייתה מאוד אדיבה וסבלנית כי לקחת הזמנה מכזה שולחן זה לא פשוט. שעות עד שסיימו לשאול, לנדנד ולהזמין. חלק הזמינו פרגית ברוטב מסאלה, חלק... הזמינו סושי או מוקפץ. אני הלכתי על פילה דג סלמון עם פירה. שהגיעו המנות הייתה מבוכה קטנה- לא היה ברור שהפרגית תגיע בקערת מרק עם ים של רוטב. 3 מנות הוחלפו..... גם בסושי הייתה תקרית שהגיע רול עם דג נע לחברה שלא אוכלת דג נע- עוד מנה הוחלפה. הכל האדיבות וביעילות. הסלמון שלי היה טעים, אם כי מחיר מעל 90 שח הייתי מצפה לנתח גדול יותר. אין עסקיות ויש בצהרים 15% הנחה על התפריט. חייבים להזמין מקום מראש!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Dana - תמונה
Dana 4 ביקורות
טעים מאוד , איכותי ועל רמה
4.0
22/10/16

אנחנו אוכלים מידי פעם בקיסו , למרות שהמחירים לא זולים, יש מגוון גדול של מנות. האוכל טעים במיוחד והשירות אדיב ומוקפד. חבל ששינו את ההרכב של הקומבינציה הזוגית. יש גם תפריט יין ואלכוהול... עשיר. האוויריה נעימה וכיף לשבת עם בן זוג או חברות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ליאור - תמונה
ליאור 10 ביקורות
אכזבה מהאוכל ובעיקר השרות
1.3
21/09/16

ראיתי ביקורות באתר, רוב הביקורות טובות. הגענו ביום א' 4 בנות לחגוג יום הולדת. הזמנו מנה ראשונה נאמס שהיה טעים ועוד 4 מנות עיקריות ושתייה, (בקבוק סודה קטן 12 שח מחיר מופקע לכל הדעות).... מתוך 4 עיקריות רק מנת שניצל בטוגראשי היה אכיל אבל מה כבר אפשר לפספס בשניצל. שאר המנות ציקן ליטל שכלל אורז לבן ו 4 חתיכות מזעריות של שניצל. האורז היה לא אכיל. איך מסעדה שמכבדת את עצמה יכולה להגיש אורז חסר טעם שלא בושל מספיק??? פאד תאי שרימפס (7 חתיכות קטנות של שרימפס לדעתי האישית היה משומר במחיר של 59 שח) רק השרימפס היה אכיל הפאד תאי חסר טעם. פאד סיו עוף כנ"ל עם טעם לוואי מתוק מוזר. שלוש המנות נשארו בשלמותן. המלצרית לא ניגשה אף לא פעם אחת לבדוק אם הכל בסדר ואם אנחנו רוצים משהו. עשינו סימנים לאחת המלצריות שאנחנו רוצות שרות, אחת טענה שזה לא השולחן שלה, ניסינו עם אחרת שהגיע לבסוף, אמרנו לה שהמנות לא טעימות, במיוחד המנה עם האורז הלבן איך אפשר להגיש דבר כזה. הגיעה מארחת לקחה מנה אחת ונעלמה. ביקשנו תפריט קינוחים לפחות פעמיים משתי מלצריות שונות להמתיק את הטעם המר. לא הביאו. התייאשנו וביקשנו חשבון. החשבון הגיע די מהר, הורידו מהחשבון חיוב רק של שתי מנות , לא שלוש... ותודה רבה על כך, לגבי הטיפ - לא שכחנו, טיפ משאירים על שרות ואת זה לא קיבלנו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
shir - תמונה
shir 12 ביקורות
best
4.8
13/05/16

טעים טעים ושוב-טעים הסושי הכי טוב באזור תשאלו על הרולים המומלצים. אנחנו כל פעם חוזרים ולא הייתה פעם אחת שלא נהננו, השירות נדיב, נעים והאוכל תענוג אמיתי. הקינוח שבתמונה-קרם ברולה מיוחד... במינו, שווה מאוד!

עוד פרטים
הוספת תגובה