נגישות
נגישות

קפה קפה - cafe cafe ביקורות וחוות דעת - עמוד 4

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

43 ביקורות וחוות דעת על קפה קפה

דוד - תמונה
דוד 658 ביקורות
בסדר
4.0
20/11/18

היה טעים ומחיר סביר לחברי מועדון. אכלנו סלט מה בשוק ורק אחרי רבע שעה הגיע הלחם. החציל בלאדי טעים מאוד ועם בירה קרלסברג ובירה שחורה שלמנו מעט יותר מ80 שח.

עוד פרטים
הוספת תגובה
natalie - תמונה
natalie 124 ביקורות
א' בוקר מומלצת
3.8
07/10/18

ארוחת בוקר כייפית וטעימה, מנות גדולות המגיעות עם סלסלת לחמים. המקום כשר למהדרין, שזה יתרון גדול ואף הירקות טעימים יותר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
haimponi - תמונה
haimponi מבקר מתחיל
דרוש שיפור משמעותי בשירות
2.3
15/07/18

הזמנו 2 אספרסו ומילקשייק וניל , האספרסו הגיע והיה בסדר אבל המילקשייק וניל היה עם טעם לוואי של מיץ גזר, האחראית אמרה שהמילקשייק יוחלף. כעבור רבע שעה המתנה המילקשייק לא הגיע ואף לא התחילו... להכינו, ויתרנו על ההזמנה . האחראית סרבה שנשלם אך העדפתי לשלם אולי אני פראייר. ממליצים על שיפור השירות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
16/07/2018
צר לנו לקרוא על החוויה הלא נעימה בה נתקלתם. אנו שמים דגש רב על שביעות רצון האורחים ורואים בהנאתם כערך עליון ! לפי התיאור, לא הצלחנו להגיע ליעדנו באירוח שלכם, ועל כך התנצלנו, הצענו חדש ללא תשלום וכמובן שלא חייבנו על החשבון (גם על מה שהיה בסדר). אין קשר לשיפור בשירות - כולנו טועים :)
עדי - תמונה
עדי 6 ביקורות
שירות לקוי במיוחד, אוכל בינוני
1.5
13/07/18

שירות נוראי. חיכינו מלא זמן. כל דבר שביקשנו או שאלנו המלצרית נעלמה. היתה שמש וביקשנו קנקן מים עד שיגיעו האוכל והמשקאות. קיבלנו אחרי 20 דקות. כשסיימנו לאכול עברו 4 מלצרים עד שמישהו הסכים... לקחת כרטיס אשראי. בסוף אחד לקח ונעלם. אחרי 10 דקות נכנסנו לראות מה קרה לכרטיס והוא פשוט היה שם על הדלפק עם הקבלה. אף אחד לא חשב להחזיר לנו אותו. לצערי, גם הארוחת בוקר הזוגית לא הייתה טעימה במיוחד. גודל המנות סטנדרטי אבל המחיר יחסית יקר לארוחת בוקר זוגית. היו דברים שרשומים בתפריט שלא הגיעו אלינו (למשל חמאה, ריבה ועוד דברים בסיסיים). מה שכן, חייבת לציין שהסלט היה טוב וטרי וגם המיצים. חוץ מזה לא נהנינו מכלום שם והשירות היה מתחת לכל ביקורת. לא נחזור. וחבל, כי המיקום מעולה ליד המרינה והקניון.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
16/07/2018
צר לנו לקרוא על החוויה הלא נעימה בה נתקלתם. אנו שמים דגש רב על שביעות רצון האורחים ורואים בהנאתם כערך עליון ! לפי התיאור, לא הצלחנו להגיע ליעדנו באירוח שלכם - מתנצלים בפניכם. יחד עם זאת, היינו מצפים מאורח שנפגע מאיתנו לפנות אלינו בפנייה אישית ולא למחוזות השיימינג.
Idan - תמונה
Idan 136 ביקורות
שירות בעייתי
4.5
07/05/18

ארוחת בוקר מפנקת ביותר, ממליץ להם לשפר מעט את השירות. למרות שעת הבוקר באמצע השבוע, המקום היה די מלא והייתה תחושה שאין מספיק מלצרים כדי לתת שירות לכל הנוכחים מהר ובזמן.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
08/05/2018
ראשית, אנחנו שמחים מאד שנהנת מהארוחה ומהאוירה !! שנית, אנו עושים מאמץ רב לאייש כמות עובדים שתוכל להעניק שירות מהיר, טוב ואיכותי לכל האורחים. 
אלבינה גוסוב - תמונה
אלבינה גוסוב מבקר מתחיל
זה שאוכלים עם שובר לא נותן את הזכות לזלזל הלקוח.
2.0
22/04/18

הגענו לארוחת בוקר עם שובר יום הולדת של הבן זוג שלי היחס אחרי שראו את השובר ניהיה אחר קיבלנו דבר בקמצנות!

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
26/04/2018
ב. יש בתפריט שלנו 3 ארוחות בוקר: * בוקר קליל * בוקר קלאסי * בוקר מפנק ג. לפי התיאור, קיבלתם שובר מתנה של ארוחת בוקר קלילה (בסכום סימלי אנחנו נותנים אופציה לשדרג לבוקר מפנק). ד. אנחנו עושים מאמץ רב להעניק לכל האורחים שלנו חווית שירות ואוכל ראויה בלי קשר לאופן התשלום - כל מי שנכנס למסעדה הוא אורח חשוב !
Meital - תמונה
Meital 2 ביקורות
שירות מצויין ואוכלות טעים מאוד !!!
5.0
26/11/17

חגגנו יום הולדת והיה מקסים , קיבלנו שירות אדיב ואישי . היינו 6 אנשים וכולם היו מרוצים . השירות היה סבלני ומסביר פנים והאוכל היה מעולה וטעים מאוד . בטוח שנחזור למקום וגם נמליץ עליו בשמחה... !!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Jacob - תמונה
Jacob מבקר מתחיל
מומלצת
4.8
21/11/17

באנו שלושה, בבוקר חורף סגרירי לארוחת בוקר , אוירה נעימה - על אף שבחירתנו הראשונה לא הייתה זמינה ,טרחו להגיש לנו אלטרנטיבות טעימות מאוד , כלנו ארוחות בוקר נורבגית , בלקנית , ועוד ארוחת... בוקר עם מאפה גבינה צהובה ויירקות קלויים . ראוי לציין את מעיין המלצרית שהייתה נעימה ודאגה למלא את מבוקשנו ברצון וגילתה סבלנות רבה וגם הוסיפה טחינה שלא הייתה כלולה בתפריט. מסעדה מומלצת בבקרים של התחלות וסיומים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
rotemgadlove - תמונה
rotemgadlove מבקר מתחיל
נורא
1.0
10/11/17

מקום שהייתי ממליצה עליו רק למי שרוצה לבזבז שעה מהחיים שלו. מארחת שמושיבה בשולחן שכבר יושבים בו שניים שיצאו לעשן וכמובן הקימו אותנו בבושת פנים. מלצרים נחמדים אבל לא יודעים איזו מנה שייכת... לאיזה שולחן. לא יודעת להמליץ על האוכל כי לא קיבלנו אותו. מזעזע יצאתי משם עם דמעות מרוב תסכול ועצבים .

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
12/11/2017
צר לנו לקרוא על החוויה הלא נעימה בה נתקלתם. אנו שמים דגש רב על שביעות רצון האורחים ורואים בהנאתם כערך עליון ! לפי התיאורים, לא הצלחנו להגיע ליעדנו באירוח שלכם - מתנצלים בפניכם. יחד עם זאת, הינו מצפים מאורח שנפגע מאיתנו לפנות אלינו בפנייה אישית ולא למחוזות השיימינג.
דינה חביב - תמונה
דינה חביב מבקר מתחיל
מקסים ומהנה!
5.0
11/09/17

הזמנו אירוע משפחתי ל16 איש כולל ילדים. כאשר הגענו בזמן המיועד כל המנות פתיחה היו על השולחן שהיה יפה ומזמין. נהננו מאוד מהאוכל שהיה טעים מאוד ובשפע ומהשרות הנפלא! ממליצה בחום!

עוד פרטים
הוספת תגובה