נגישות
נגישות

קפה לנדוור מרכז הכרמל חיפה - landwer cafe ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

15 ביקורות וחוות דעת על קפה לנדוור מרכז הכרמל חיפה

יוני שלומי - תמונה
יוני שלומי מבקר מתחיל
לא מומלץ בכלל
1.0
15/05/21

היינו 4 איש המתנו ממש מלא זמן עד שהמנות היגיעו . חלק מהמנות לא היגיעו חיכינו יותר מחצי שעה . שכחו להביא כוסות. הם שכחו להביא לי קפה על אף שהמנה כללה קפה. בקיצור כל רגע צריך לבקש ממלצר... משהוא אחר. דיברתי עם אחראית התנצלה ואמרה שהמלצרים חדשים ולא יודעים חדשים. למה זה צריך לעניין אותי . תחשבו שאתם הולכים למסעדה ומשלמים ולא מקבלים מה שרציתם. או מחכים ממש מלא זמן כדי לקבל משהוא. והשירות ממש גרוע .

עוד פרטים
הוספת תגובה
חגיתו'ש  - תמונה
חגיתו'ש 101 ביקורות
בית קפה חמוד
5.0
27/02/20

ישבתי עם חברה במקום וממש נהנינו מארוחת בוקר עשירה ומפנקת. השירות היה מקצועי ואדיב. האוכל הגיע מהר יחסית לדעתי. קפה מעולה. מחיר סביר בהחלט. שילמנו 62 לארוחת בוקר יחיד שהספיקה לשתינו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Maya - תמונה
Maya 23 ביקורות
בסדר גמור
3.8
19/10/19

המחיר בסדר גמור, אוכל נהדר(!!!) אוכלת שם המון. ממליצה על הפסטות, פיצות, יש להם משקאות נהדרים. לא הכי ממליצה על ארוחת הבוקר. שירות לא הכי טוב בעקבות העומס התמידי והמקום הרחב, אבל... האווירה שם נחמדה גם בפנים וגם בחוץ. בצור צליאקית, יש שם הרבה אוכל ללא גלוטן טעים מאוד. ממליצה על הפיצות ללא גלוטן

עוד פרטים
הוספת תגובה
דוד - תמונה
דוד 658 ביקורות
סביר
3.5
22/07/19

חיפשתי בתפריט דיל של קפה ומאפה אך לא מצאתי. ביקשתי קפה חם מאוד וקיבלתי פושר שלאחר ההחזרה חזר חם. התה עם הגינגר ונענע בסדר. מחיר לא זול.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דוד - תמונה
דוד 658 ביקורות
שירות איטי אוכל סביר.
2.8
09/09/18

השירות היה איטי להחריד. מעל 25 דק עד שהמנות הגיעו וזה אחרי שהזכרתי לאחראית משמרת שהזמנתי אוכל. הסלט עם ביצה וברוקולי וטונה היה סביר חבל שכל פרודוקט מגיע בנפרד ולא כסלט מגובש. גם סלט... הירקות סביר. הלחמים היו טעימים והברד נענע חסר טעם לחלוטין .

עוד פרטים
הוספת תגובה
Michael - תמונה
Michael מבקר מתחיל
היה לי נפלא עם חברים ואווירה ושירות. ממש נהניתי. תודה לחבר׳ה במסעדה.
4.8
15/07/16

הייתי ממש בעננים. המנה שלי פסטה עם ערמונים ובטטה היתה אלוהית. קצת הופתעו שביקשתי פסטו בצד. גחמה אישית שלי לא קשורה למנה עצמה. המחיר היה סביר לדעתי. אבל הטעם היה שמיימי. כל כך התענגתי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אדר - תמונה
אדר 64 ביקורות
לנדוור במרכז הכרמל
2.3
23/01/16

בית קפה לנדוור בחיפה נמצא במרכז הכרמל, ליד האודיטוריום, בכיכיר היחסית חדשה שנבנתה במקום. בחורף בצעו סגירה של האיזור החיצוני שסמוך לבית הקפה. הגענו בהרכב של שניים, בשעות בוקר מאוחרות... באמצע שבוע. המקום היה לא מלא. הזמנו מנה של רוזלך, מאפה מקורי של בית הקפה, דומה לרוגעלעך, אבל עם בצק אחר וממולא בממרח שוקולד. טעים. אבל המחיר שלוקחים עבור צלחת של רוזלך גבוה מאוד, לטעמי ללא הצדקה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ilana - תמונה
Ilana 67 ביקורות
קפה לנדוור במרכז הכרמל
3.8
13/01/16

הסניף במתחם החדש שליד האודיטוריום נראה נחמד ומעוצב כמו יתר סניפי הרשת. הזמנתי סנדוויץ' רוסטביף שהיה טעים ומשביע. לשמחתי מייד הביאו מים לשולחן ומבלי שנאלצתי לבקש, ואפילו בתוספת פלחי... תפוז. נחמד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
tal - תמונה
tal 7 ביקורות
אוכל מעולה כמו במסעדה איטלקית אמיתית!!
4.3
07/10/15

ישבתי במסעדה עם חברה שלי. היא הזמינה פסטה עם בולונז ואני הזמנתי ניוקי בשמנת, עם בטטה, ערמונים, אגוזים, ובזיליקום. אני אוהב אוכל איטלקי וספציפית אוהב לאכול במסעדות איטלקיות רציניות, ואני... יכול להעיד בלי להגזים שהניוקי שאכלתי היה אחת המנות הטובות ביותר שאכלתי אי פעם. גם חברה שלי נהנתה מאוד מהבולונז. יש בתפריט מנות שמסומנות כ"המלצת השף", ביניהן הניוקי שהזמנתי. כנראה שהם יודעים על מה להמליץ שם... מעבר לכך, השירות רציני ולא מתפשר. אני ממליץ בחום על המקום הזה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
מורן  - תמונה
מורן 7 ביקורות
מאוד מאוד מאכזב
2.0
01/06/15

הזמנו פסטה בולונז, סנדויץ רוסטביף, סנדויץ טונה ומיץ תפוח גזר. הבולונז היה כמעט ללא בשר, טעם סתמי, הסנדויץ טונה, כמעט ולא היה בו טונה או רטבים ומאוד יבש, סנדויץ רוסטביף עם מעט מאוד בשר... ולא טעים, לחמניות של הסנדויצים לא קשורות למנה, המיץ היה מהול במים או במשהו אחר ולא הרגישו תפוח או גזר, מנות יקרות, שילמנו 150 ש"ח לחינם, מכירה את הקפה מתל אביב וחשבנו שיהיה ברמה הזו אולם מאוד התאכזבנו, מקווה שהביקורת תגרום לשינוי.

עוד פרטים
הוספת תגובה