נגישות
נגישות

סאטיה ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

15 ביקורות וחוות דעת על סאטיה

ilan.garusi - תמונה
ilan.garusi 2 ביקורות
פשוט מעולה
5.0
05/09/19

שירות מהמם ואוכל מעולה. הינו בארוחת ערב מישפחתית . נעים חמים שירות מפנק ואוכל מהמם

עוד פרטים
הוספת תגובה
OH - תמונה
OH מבקר מתחיל
מקום מהמם . חובה להגיע
4.5
20/04/19

ישבנו בערב עם חברים . מקום מהמם מעוצב נכון. תפריט מזמין ותפריט מיוחדים עשיר. תפריט יין ישראלי ופשוט חגיגה קולינרית תפריט לא זול וגם לא יקר תמורה מושלמת לכסף. חובה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
שרון - תמונה
שרון מבקר מתחיל
מאכזב
3.0
20/12/18

חוויה מאכזבת. אווירה סתמית למדי, רמת האוכל לא התה אחידה- חלק מהמנות היו טובות, אחרות ממש בינוניות. שירות חסר סבלנות. לא מצדיק את המחיר

עוד פרטים
הוספת תגובה
ורה - תמונה
ורה 2 ביקורות
לא מומלץ
1.5
03/07/17

הגענו במוצאי שבת בשעה 19:00 4 סועדים בגיל רחוק מצעיר בהזמנה טלפונית של מספר ימים מראש. אווירה של פאב לנוער. אוכל באיכות בינונית. עכשיו לעניין חשוב ביותר - שירות. בשעה שעמדנו להזמין... קינוחים, לפתע, ללא כל הודעה והסבר מראש (לא בטלפון ולא בזמן השהייתנו במסעדה), הגיעה מלצרית ראשית (בגיל של נכדתי) ובצורה גסה וחצופה אמרה: "אין לכם קינוח, אתם חייבים לסיים ולפנות מקום". לאחר בקשתנו להסבר, הגיע השף ובצורה לא פחות גסה חזר לאותה דרישה ללא כל כוונה להתנצל. וכך הסתיימה ארוחת ערב לארבעה אנשי אוניברסיטה. יש לציין כי הדבר קרה לנו בפעם הראשונה אחרי ביקורים רבים במסעדות בערץ ובעולם. מובן שלא נחזור למסעדה "סאטיה". ואנחנו פונים לסועדים שחשובים להם אווירה ושירות ולא רק "אכלת - הלכת", אנא תחשבו פעמיים אולי כדאי לכם לחפש מקום אחר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Salud - תמונה
Salud 2 ביקורות
עיקריות בסיסיות מינוס - מחירים מופרזים
2.0
26/03/17

היינו 4 סועדים במסעדה, היה חוסרים רבים (פרגית, שניצל, פירה) משהו שלא מתאים למסעדה שמתיימרת להיות ברמה הזו. לראשונות הזמנו; כרובית (סבירה ובסיסית), סביצה טונה ספייסי (נחמד), מחבת פטריות... מוקפצות (נחמד) ואסאדו על ברוסקטה (נק' האור במסעדה). הסיפור הוא קצת פחות המנות הראשונות אלה העיקריות. הזמנו פילה בקר, אנטריקוט 300 גר' ודג שלם לברק. הבשר לא הגיע חם בכלל וכל הבשרים ללא יוצא מן הכלל הגיעו רייר במקום מדיום, הכל הוחזר לאש. התוספות שהיו לצד הבשרים היה אורז לבן, שכ"כ פשוט להכין אותו אבל היה יבש עם גרגירים ממש קשים, ממש הרגיש כאילו האורז מלפני יומיים וחומם במיקרו- מזעזע. כשהבשר חזר (יאמר לזכותם שהביאו 2 נתחים חדשים) הוא עדיין היה רייר ולא מדיום אבל בשלב זה כבר לא התראנו. הדג היה יבש והרגיש שהוא לא טרי. מסעדה כזו עם חוסרים רבים כ"כ והחזרי מנות, היה מקום לפיצוי בסיסי כלשהו (צ'ייסר, קינוח משהו). השירות אדיב סה"כ - המלצרים והצוות נחמדים מאוד אבל זה לא סותר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דורון - תמונה
דורון 9 ביקורות
מומלצת
4.5
02/01/16

בחודש וחי האחרון אכלנו פעמיים במסעדה. שישי ערב ואחכ חזרנו באמצע השבוע. מנות מעולות ושירות מעולה. הניוקי מומלץ בחום. מחירים סבירים בהחלט. הביקורות השליליות כאן לא ברורות. יתכן כי מדובר... במלצרית חדשה (היתה נוכחת בפעם השניה שהיינו במקום אבל קיבלה הדרכה צמודה והיה ניכר שמשקיעים בהדרכה). לא אכלנו פירות ים או דגים אז אין לי חוות דעת על החלק הזה אבל המנות החלביות והסלטים ממש טובים. נחזור שוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
שאול ילובסקי - תמונה
שאול ילובסקי מבקר מתחיל
חוויה לא מומלצת
1.5
01/08/15

הגענו ליום ההולדת של אחי לחגוג במקום. הזמנו מנה ראשונה שאותה לא קיבלנו, כאשר אמרנו למלצרית שלנו על כך לא הגיבה, ולא דאגה לפצות אותנו על כך בכל שאר הארוחה. לאחר מכן רצינו להזמין מנה של... סטייק לוקוס שהייתה בתפריט המיוחדים, המלצרית ענתה שהמנה כלל לא קיימת, דבר שאותו לא דאגה לפרט בפנינו בבריף הראשוני. הזמנו במקום מנה זו מנה של אנטריקוט על העצם שעלתה כ129 שח. במנה זו היה מעט בשר והרבה עצם ושומן, מה שאינו מצדיק את המחיר הגבוה של המנה. כאשר הגיעה מלצרית אחרת עם המנה שהזמנו היא שאלה לאיזה תוספת אנו מחכים, וכך התברר שאנו זכאים לתוספת עם המנה ושהמלצרית לא טרחה לפרט זאת בפנינו ולשאול באיזה אנו מעוניינים. הזמנו סלט כתוספת- לאחר מספר דקות הוגש לנו סלט שהיה מורכב מחסות לא טריות שהיו ברוטב מלוח וכמעט לא אכיל. סיימנו את הערב בתחושה מבאסת בו באנו לחגוג, קיבלנו שירות מזעזע ממלצרית שלא היה אכפת לה כלל ושהוצאנו כסף רב על ארוחה באיכות בינונית ומטה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Pazit - תמונה
Pazit 4 ביקורות
טעים אבל שירות לוקה בחסר
4.3
26/06/15

נתחיל מזה שהאוכל מאוד טעים והמנות נדיבות בגודלן, רק מה- היו כמה בעיות עם השירות. קודם כל המלצרית לא ידעה להסביר לנו על היינות השונים (שכתובים בתפריט לפי אזור ולא לפי זן ורוב היינות הם... יינות בוטיק לא מוכרים), ביקשנו במהלך הארוחה מספר פעמים קנקן מים שלא הגיע וגם תוספת לימון לדג שלא הגיע. מבחינת האוכל: הזמנו 2 ראשונות- קרפצ׳יו בקר ואספרגוס עם ביצה עלומה, האספרגוס היה מושלם, הקרפצ׳יו קצת הוצף בשמן. לעיקריות לקחנו לברק שלם על הגריל וצלעות טלה- שתי המנות שמתומחרות הכי יקר בתפריט ולמרות זאת רק ללברק הגיעה תוספת חינם. שתי המנות היו טעימות ונדיבות, רק חבל שלצלעות לא הגיעה תוספת כי רק צלעות על הצלחת זה קצת מבאס. לקינוח לקחנו קרם ברולה שהיה מאוד טעים. מבחינת מחיר, יצא לנו 440 לזוג כולל כוסות יין, שזה סביר יחסית לעובדה שלקחנו את העיקריות הכי יקרות בתפריט. לסיכום אוכל טעים אבל חבל שהשירות לא כזה מדהים כמו שמצפים ממסעדה כזו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Naomi Noam - תמונה
Naomi Noam 5 ביקורות
טעים ונעים
3.8
28/03/15

אכלנו 4 מנות טובות וטעימות בצהריים בשבת. לינגוויני אספרגוס, לינגוויני פירות ים. שניצל עגל ופרגית בקארי וחלב קוקוס. השירות של נעמה היה מקצועי, נעים וקשוב. העיבה על ההנאה האפשרות לקפה... הפוך טוב בסיומה של ארוחה טובה, עד כדי המנעות מהגעה וחבל. חיסרון גדול מאוד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
sima - תמונה
sima 3 ביקורות
נעים
3.8
13/02/15

על חורבות פרדיסו קמה מסעדה חמודה מאוד. כנראה מבית היוצר של צ'אקרה, ככה נאמר לי, והאוכל היה טעים מאוד. השירות היה מעולה, וקשוב. נתנו לחלק מהסועדים לטעום את היין שלא יטעו בבחירה. אכלנו דג... סלמון, שניצל טלה, סלט קיסר, וקיבלנו אנטי פסטי מעולה על חשבון הבית.

עוד פרטים
הוספת תגובה