נגישות
נגישות

שיפודי האווז ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
3.5
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

20 ביקורות וחוות דעת על שיפודי האווז

רעות - תמונה
רעות 32 ביקורות
לא השתלם...
3.0
01/04/17

ישנו חברים לארוחה ומעט התאכזבנו. ישנו תפריט מגוון עם סלטים ושיפודים, אך אין אפשרות בחירה של הזמנת שיפוד ללא סלטים, זה כבר כלול במחיר השיפוד שהיה מעט יקר מידי לטעמי (44 שח לשיפור פרגית).... האווירה במקום סבבה, והשירות לא היה מוצלח במיוחד. היה צורך להזכיר למלצר כמה פעמים מה ביקשנו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
OR - תמונה
OR מבקר מתחיל
מדהים!!!
5.0
26/01/17

היינו היום שבעה אנשים ושני קטנטנים.... שמעו. המקום פשוט מדהים!!!! כל הארוחה דיברנו על כמה חבל שאין כאלו בצפון. הזמנו "ארוחה משפחתית" עשרה שיפודים עם חומוס תוספות סלטים שתיה... הכל מהכל... והיה אחלה! והשוס, 2 מנות דואט אנטריקוט וכבד אווז, בחיים לא ישבתי במסעדה ששמה כמות כזו של כבד אווז על מנה (שתיהן יחד כיסו חצי צלחת!!) ובאמת שהטעם גן עדן. המקום נעים מאוד, אחלה אווירה ושירות ממש ממש טוב. ממליץ בחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Yulia - תמונה
Yulia 4 ביקורות
מסעדה מעולה!!!!!
5.0
28/08/15

מסעדה מומלצת ביותר!!! אוכל טעים מאוד, בשר עסיסי, השרות מהיר שמאפשר לבוא ולהנות עם ילדים. רק מתיישבים וכבר מגוון סלטים על השולחן, חומוס, פיתות, צ'יפס... פשוט תענוג. בשר מגיע תוך 5-10... דקות. היחס של העובדים חם, נעים ומכבד מאוד. בעל המקום תמיד מחייך, דואג לרווחת הסועדים ומפנק בקפה או אבטיח על חדבון הבית. ורמת הנקיון פשוט מעולה!!! מומלץ בחום!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Natali - תמונה
Natali מבקר מתחיל
המסעדה אחד הטובות
4.8
21/05/13

טוב מזמן כבר לא ראיתי יחס כזה והשירות, לדעתי קיבלתי יחס של מלכה ביחד עם החברים שלי. הינו במסעדה לפני כמה ימים ומאוד נהינו מהשירות שקיבלנו האוכל היה טעים. ואני זאתי שאוהבת מאוד בשר ממש... נהינתי לשבת ולאכול במקום הזה. קיבלנו שירות מהיר וטוב וגם המנהל שלהם התייחס עלינו ממש טוב ועוד דאג עם הכל הבסדר וכבר מזמן לא ראיתי דברים כאלה במסעדה שמנהל דואג ללקוחות שלו. ברגע שנהיה שוב באזור אשקלון אנחנו נגיע שוב כדי לקבל יחס ביתי ושירות מעולה כמו שקיבלנו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Nir - תמונה
Nir 2 ביקורות
מאכזב ופוגע
1.5
20/05/13

אנו בערב קצינים ונגדים של יחידה לוחמת הגענו כ40 אנשים. הזמנו עסקיות אך לא קיבלנו את אשר הזמנו. נוצר ויכוח לא נעים בו בעל המסעדה טען שאנו משקרים ואמר לנו ״תסתדרו זה מה יש״ מתוך הטענה... שקיבלנו את כל אשר הזמנו, זאת לאחר שהבהרנו לו כי שבעה אנשים לא קיבלו את אשר הזמינו. התחושה בסוף הארוחה הייתה לא נעימה. גם לאחר שהתגלתה הטעות בספירה. לא עלה בדעתינו כי נקלע לוויכוחים כאלה, בהם אנו מואשמים מראש ומסומנים כטועים. שורה תחתונה,שירות גרוע וחוסר אמון בלקוח. לא מומלץ!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
21/05/2013
ניב גיוס - תמונה
ניב גיוס 18 ביקורות
חוויה מאוד סטנדרטית ובינונית!!
3.3
30/04/13

האוכל נחמד ביותר , צלוי טוב במיוחד פרגיות העוף , קינוחי פרווה מזעזעים ושירות בינוני , שורה תחתונה: מסעדה ממוצעת ולא יותר..

עוד פרטים
הוספת תגובה
לירון - תמונה
לירון 2 ביקורות
אחלה מסעדה
4.8
28/01/12

מסעדה מעולה ! ישבנו 3 זוגות, ופינקו אותנו חבל על הזמן. כל סלט מחליפים עוד לפניי שנגמר. השיפודים טעימים בטירוף ! לאפות טריות שיוצאת לשולחנות רותחות ! בקיצור שווה כל שקל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.3
17/02/11

מסעדה ממש מומלצת באמת ,בתאריך ה-4/2/2011 ישבתי עם משפחתי (כ-7 אנשים) ממש פינקו אותנו בצורה ה-"מושלמת" השיפודים שמה ממש "איכותיים (טעימים ונראים טוב לעין)" והתשלום מצדיק זאת וגם יש כ-... 10 סוגי סלטים מדהימים עם לאפות וצ'יפס שמגיעים יחד בעת הזמנת שיפוד בקיצור מסעדה רומנית מ 1-עד-100 אני נותן 200 !!! מומלץ !!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
עדי - תמונה
עדי 3 ביקורות
1.7
03/03/10

גם אם המנה לא תהיה לכם ערבה ואפילו אם ריח חמוץ יהיה לבשר הם לא יחליפו אותה ויאלצו אתכם לשלם עליה - הם מאיימים שאם לא תשלם לא תצא מהמסעדה בלי שום בושה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.7
05/04/09

האוכל צפוי ויקר השירות מאוד לא מקצועי והמסעדה היא סוג של לבוא ולנסות .. אבל פעם שנייה כבר לא תגיע...

עוד פרטים
הוספת תגובה