נגישות
נגישות

רום סרוויס - room service ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.0
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

20 ביקורות וחוות דעת על רום סרוויס

Arik - תמונה
Arik מבקר מתחיל
Collateral Damage
3.0
20/10/18

תקציר: השירות הנחות מקלקל את חווית האוכל הטעים ועוצמת מוזיקת הרקע הותירה אותנו עם אוזניים מצלצלות; הפיצןי בסוף לא משכיח את ההחמצה של מקום שהיה יכול להיות מוצלח. הזמנו 2 בירות ומשקאות... אחרים ואוכל. בניגוד להגיון המנות הגיעו תוך זמן קצר והבירות אינם. המתנה סבלנית של עוד חמש דקות לא הועילה וכך גם פניות חוזרות לשלושה מלצרים שונים; אפילו פנייה לאחראי/בעלים לא שיפרה את הסיטואציה ההזוייה ורק פנייה נוספת לאחראים גרמה סוף סוף לביצוע הפעולה המאד מורכבת - הסטת ידית ברז הבירה כלפי מטה והפלא קרה לנגד עינינו - הבירה אכן זרמה לכוסות ואפילו הוגשה !רק עשרים דקות! אחרי שהגענו. לגבי מוזיקת הרקע ההצלחה הייתה מועטה יותר; העוצמה מחרישת האוזניים הגיעה ל- 100 דציבלים במדידה באמצעות אפליקציה (אפילו כשאני כותב הצלילים עדיין מהדהדים בראשי) וכך נאלצנו לבקש שוב ושוב ושוב שינמיכו. מבלי לבקש הוצעו לנו קינוחים כפיצוי ולבסוף אף לא חוייבנו עבור הבירות (גם זאת ביוזמת ההנהלה)- עד כמה שהערכנו גישה זו הרי שאין בה כדי להוות תחליף למה שהיה אמור להיות בילוי מהנה אך הצליח פחות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
משה - תמונה
משה 6 ביקורות
אוכל טעים הגשה יפה אבל יש להדק קצת יותר את השירות
4.0
24/06/18

חצוי לגמרי בדעתי על המקום. מצד אחד מנות מושקעות וטעימות הגשה יפה וניכר מאמץ להתנהל שם במקצועיות כל המנות הוגשו בבת אחת לשולחן ודי מהר אבל מנה אחת נשכחה כי לא הוקלדה. אמנם קיבלנו פיצוי... והכל אז יצאנו בטעם טוב סך הכל אבל יש הרגשה שצריך להדק קצת יותר את הניהול וההתנהלות שם. הייתי נותן להם צ'אנס נוסף בגלל האוכל הטעים וההגשה וכן ניכר רצון להתנהל במקצועיות מולנו. קחו בחשבון שזה אזור בעייתי בחנייה .

עוד פרטים
הוספת תגובה
אדיר - תמונה
אדיר 4 ביקורות
לא תודה!!!
3.0
28/04/17

כל קשר בין הרשום בתפריט לקיים בפועל מקרי בהחלט. המלצר התנצל על אי התאימות אבל אם כך מדוע להביא תפריט... מנות הפסטה טובות ומושקעות. הוזמנו סטייקים במידת Medium הגיעו Medium rare לא עשינו... סיפור כי אנחנו לא בררנים, אבל רמת הבשר לא הקפיצה אותנו מהכסא הפירה לא מתובל והוגש קר האורז פשוט ולא מתובל (מזל שיש מלח ופלפל על השולחן) אכלנו כבר המבורגר טעים יותר במקומות אחרים הצ'יפס היה הדבר ביחיד שניתן לומר שהגיע כמו שצריך והיה טעים אבל.. היי זה רק צ'יפס ! מזיגת היין (שרדונה במקרה זה) אינה נדיבה בלשון המעטה השירות זוועתי. חמישה אנשים קיבלו 4 סטים של סכום, כשביקשנו עוד אחד לקח בערך רבע שעה עד שהגיע מזלג(!) תודה באמת!! ביקשנו לשלם חשבון - לא מצאנו מלצר בסביבה וביקשנו לשלם באמצעות המארחת (לא מכבודה להתעסק בכך) ו אחראי המשמרת (״אני מדבר עם אחת העובדות פה תיכף אתפנה״)

עוד פרטים
הוספת תגובה
Oren Halfon - תמונה
Oren Halfon מבקר מתחיל
חוויה מאכזבת ושירות רע.
1.3
08/01/17

ישבנו ביום הולדת של חברתינו בשולחן גדול של 12 איש. צירפו לנו לשולחן אבירים שולחן פיצפון של באותו גודל וזה העכיר את האווירה. האוכל היה באמת לא וואו, ובטח שלא מצדיק את המחיר בשירות הגרוע... שהיה. הקוקטיילים יצאו לאחר 40 דקות!! כבר סיימנו את הראשונות וחברה שלי נותרה צמאה. המלצרים לא מעודכנים על חוסרים, ושתי מנות שהזמנו לא היו כלל. הזמנו קינוח שעה מראש לשעה 00:00 הגיע בשעה 00:15 וללא זיקוק. היה פשוט מאכזב כי באמת ששמענו הצון וציפינו ליהנות מהערב הזה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
תמר - תמונה
תמר 31 ביקורות
מושלם
5.0
02/02/16

הייתי כמה פעמים במסעדה הזו! כל מנה ומנה שהזמנתי היתה פשוט חלומית!!! מנת הניוקי ערמונים מושלמת והרביולי גבינה הכי טעים שאכלתי... כמובן כל זה עם שרינג. תענוג של מקום, מומלץ בחום

עוד פרטים
הוספת תגובה
maya - תמונה
maya 16 ביקורות
תפריט מגוון, מנות יפות וטעימות!
3.8
14/12/15

יצאנו 2 חברות אחרי העבודה לאזור דיזינגוף ומצאנו עצמנו ברום סרוויס. אוירה נעימה, צוות נחמד ומקצועי. התפריט היה עשיר והרבה אופציות לבחירה. אני צמחונית ומצאתי עצמי שם בקלות עם האוכל. מקום... מאוד מומלץ, אוריה נחמד - שווה!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
sabutbul - תמונה
sabutbul 50 ביקורות
מקום כייפי!
4.0
01/12/15

ישבנו במקום ב-29.11.15, שולחן של 5 איש. האוירה של המקום כייפית, מוזיקה טובה, האירוח מסביר פנים והאוכל טעים. השקשוקה הביתית היתה טעימה, מנות הפסטה מעולות, הניוקי טוב והריזוטו מעולה.... בהמשך הוגש לנו בהפתעה ע"ח הבית קוקטייל דקירי בקערה ענקית עם קשיות לכל הסועדים! מחווה כייפית. לבסוף הזמנו קינוח שנקרא שלום למלכה מלא בקצפת ודברים טעימים..

עוד פרטים
הוספת תגובה
עמוס - תמונה
עמוס 147 ביקורות
Room
4.5
23/11/15

מקום מגניב בצפון הישן אוירה כיפית ונעימה השירות המהיר ביותר שנתקלתי בו בזמן האחרון והמלצריות חמודות ממש. מגוון גדול של מנות אבל לא כל כך גדול של אלכוהול. מחירי האלכוהול בתפריט לא ככ... זולים אבל כשבקשנו חשבון התברר שהבירות זולות יותר, אז אפילו סיימנו בכיף. ממליץ!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Nitzan - תמונה
Nitzan מבקר מתחיל
אוכל טוב שירות מזעזע
3.5
29/09/15

בתור אחת שאוכלת פעמיים שלוש בשבוע בבתי קפה אני חייבת לומר שהרום היה אחד מהבתי קפה האהובים עליי אחלה אוכל אחלה מחירים ואכלה אלכוהול אבל השירות פשוט מזעזע מלצרים שכונה מארחות לא מאורגנות... פשוט גרוע בעיני שמקום עם מוניטין כזה הורס לעצמו בבחירת הצוות

עוד פרטים
הוספת תגובה
מאיה - תמונה
מאיה 9 ביקורות
אחזור לשם עוד ועוד
4.0
11/09/15

למרות שקשה מאד למצוא חנייה, שווה להגיע לרום סרוויס. אוכל מוקפד וטעים, מנות יפות, מחירים נוחים יחסית, ואווירה מדהימה. העיצוב מטורף ומיוחד! חוויה מומלצת :)

עוד פרטים
הוספת תגובה