נגישות
נגישות

קפה לנדוור ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

15 ביקורות וחוות דעת על קפה לנדוור

רימה - תמונה
רימה 2 ביקורות
לא מוצלח
2.3
17/11/17

התיישבתי בבוקר שעדיין הבן שלי, הזמנו בוקר קטנטנים וכריך, חיכינו לאוכל 45 דקות. היה בלאגן בהזמנות. כל הזמן אמרו שכבר יוצא ולא קרה כלום. לא קיבלנו הודעה מראש שיש עיכובים במטבח ולכן בזבזנו... זמן בילוי על המתנה ארוכה לאוכל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ליאור - תמונה
ליאור 25 ביקורות
תענוג להיות פה
4.8
12/08/17

איך שהתיישבנו בלנדוור במתחם שרונה ישר בלי להגיד כלום הביאו לנו 2 כוסות מים קרים עם פלח תפוז עליו והביא גם כוס מלא בקרח השירות מהיר מצויין המלצרים מחייכים הקפה לא כמו בכל מקום! הביאו לנו... קפה עם כוס קטנה של סודה שזה מקובל במקומות שמכבדים את עצמם באירופה! המחיר סביר לעומת מקומות אחרים עדיין יקר לעומת חו"ל. האווירה מצויינת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Li-Or - תמונה
Li-Or 248 ביקורות
לא לבוא צמאים
1.3
14/01/16

שירות רע יכול להרוס גם את הערב הכי נחמד. הזמנו שולחן גדול, בדיוק לפי מספר האנשים שהיינו, וכאשר הצטרפו האחרונים התברר שאין די מקום, וצוות המסעדה לא עשה כל ניסיון לעזור. המלצרים אפילו... התעלמו מהצעתנו לחבר שולחן סמוך. הצוות גם ניסה להימנע ככל יכולתו מלהביא לנו קנקן מים. ביקשנו זאת פעמיים ממלצרים אשר ניגשו לשולחן (אחד מהם אף הגדיל לעשות וזיכה אותי בפרצוף חמוץ כשעברתי על פניו בדרך לבר, לבקש מים בפעם השלישית). רק אחרי בקשה רביעית ותקיפה הגיעה מלצרית עם כמה קנקנים וכוסות, אבל הרושם הרע כבר נעשה. הרשת הזו לא תקבל יותר את כספי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Shira - תמונה
Shira 31 ביקורות
נחמד מאוד
4.3
11/10/15

הגענו שישה במוצ"ש מבלי להזמין מקום המקום היה עמוס, מס' מארחות קיבלו את פנינו קצת בלחץ. בסופו של דבר המתנו כ7 דקות אבל ישבנו במקומות שכבר היו פנויים. הזמנו שתייה. השירות אחלה. נהננו וככל... הנראה נחזור

עוד פרטים
הוספת תגובה
טוביה - תמונה
טוביה 30 ביקורות
לנדוור בשרונה
2.8
17/08/15

ביקרנו עם חברים בשבת אחה"צ ביום חם במיוחד, למזלנו היה די מלא ולמרות זאת נמצא עבורנו מקום במיזוג. הזמנו מנה טבעונית, עוגות גזר, עוגת גבינה פירורים שיקים פירות. מלבד העובדה שהיינו צריכים... להזכיר להם שהזמנו מים בקנקן, האוכל/משקאות היו טעימים למדי אם אין לכן ציפיות לארוחת שיף...חבל שבעת ההזמנה המלצרית לא היתה בקיאה במנות שזמינות ונאלצנו להזמין מנות אחרות...

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ilya - תמונה
Ilya 7 ביקורות
היה טוב
4.3
27/12/14

שירות מהיר ונעים, מנות גדולות וטעימות. מחירים יחסית לשאר המסעדות סבירות. מה עוד צריכים בשביל לחגוג יום הולדת?

עוד פרטים
הוספת תגובה
Moshe - תמונה
Moshe 3 ביקורות
מאכזב
2.8
27/12/14

הזמנתי כדורי בשר עם אורז, ציפיתי לארוחה ברמה, בפועל האוכל שהוגש היה לא חם דיו וטעמים ממש חזקים של תיבול.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ליאת ואורי - תמונה
ליאת ואורי מבקר מתחיל
שאפו ללנדוור
5.0
17/11/14

יחס מקסים ושירות מעולה ניתן לי ולחבריי בשבת האחרונה בבוקר בעת שחגגתי יום הולדת במקום. התקשרתי כמה ימים לפני על מנת שיישמרו לנו מקומות. בלנדוור היו נדיבים ואף שמרו לנו שולחן נוסף מעל מה... שסיכמנו כדי שלא יהיה צפוף. ג'וני המקסים, אחראי המשמרת עשה ה-כ-ל כדי שאני וחבריי (שרובם הגיעו עם ילדים- דבר שלא תמיד כל כך קל לנהל בבית קפה..) נהנה מהבוקר המיוחד שלנו. למרות כל העומס והטורים של האנשים בכניסה (שבת בוקר+ מזג אויר מצוין =הרבה אנשים במתחם..) המלצרים היו אדיבים וסבלניים, המנות הגיעו בדיוק כפי שרצינו והיה פשוט כיף .

עוד פרטים
הוספת תגובה
tamash - תמונה
tamash מבקר מתחיל
אכזבה גדולה
3.8
18/09/14

משהו לא טוב קורה לקפה לנדוור בזמן האחרון. מאד יפה העיצוב של המקום וגם של סניפים אחרים וגם המלצרים נחמדים ושירותיים אבל האוכל הולך ומתדרדר.... כמה אפשר ליפול עם סלט ירקות? מסתבר שבלנדוור... במתחם שרונה אפילו את זה הצליחו לעשות. החסה הזקנה ראתה ימים טובים יותר והיא אופיינה בשוליים חומים, את החלקים הנוראיים ממש הנחתי בקצה הצלחת. גבינת החלומי היתה מטוגנת (במקום להיות צלויה קלות) והיתה כל כך קשה שבקושי הצלחתי לנעוץ בה את המזלג. הערנו את תשומת ליבו של מנהל המשמרת לעובדות אלה הוא היה אדיב ותרץ את מצב הגבינה במיזוג האויר..... ויותר מזה לא עשה. אגב באותו יום ראינו מנות נוספות יוצאות וחוזרות למטבח. אנחנו לא נלך לשם יותר

עוד פרטים
הוספת תגובה
אולגה - תמונה
אולגה 206 ביקורות
סניף מהמם
5.0
26/08/14

אחד הסניפים היפים של הרשת, מעוצב בסגנון רטרו עם תמונות נוסטלגיות מקסימות על הקירות. התפריט מפנק והשרות נפלא. ארוחת בוקר שאכלנו הייתה טעימה, מגוונת ומחומרי גלם טריים וטובים. הקפה איכותי... ופשוט כיף לשבת במקום. הבעיה היחידה היא שמעט צפוף בפנים ואולי שווה לוותר על כמה שולחנות כדי קצת לרווח לסועדים.

עוד פרטים
הוספת תגובה