נגישות
נגישות

מיתוס - MEATOS ביקורות וחוות דעת - עמוד 6

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
2.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

122 ביקורות וחוות דעת על מיתוס

 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
13/08/09

שירות על הפנים מסעדה רועשת ולא נעימה מנות לא מצדיקות את מחירן

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
22 ביקורות
3.3
17/05/09

יחסית לכשרות - המסעדה יחסית בסדר. הראשונות הרבה יותר מוצלחות מהעיקריות. טווח המחירים יקר ולא מצדיק את המחיר, למרות שסך הכל האוכל בסדר, אלא שברמת המחיר הזו, יש בתל אביב עשרות מסעדות... טובות יותר (וכשרות פחות). השירות בסדר גמור. לסיכום - לשומרי הכשרות, מקום לא רע - ובהחלט לא זול.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
4 ביקורות
4.0
16/05/09

הגענו יום חמישי למסעדת המיתוס לאחר שהזמנו מקום מראש לחגוג 5 שנות נשואים , איך שהתיישבנו קיבלנו טעימות של קוקטייל ממלצר מדהים וחייכן ששירת אותנו במהלך כל הערב שרות ללא דופי אומנם כל צוות... המלצרים עובדים בשיתוף פעולה מדהים אבל במלצר כזה עוד לא נתקלנו ואנחנו יושבים בהרבה מסעדות .הזמנו למנות פתיחה קרפציו, כבד אווז חם וטאפס פטריות המנות אומנם קטנות אך תענוג לחך . למנה עיקרית אני הזמנתי פילה בקר ובעלי סטייק אנטריקות עם כבד אווז מעל לצד בקבוק יין בהמלצת המלצר אמנם נחמד אך די יקר בסה"כ היה ערב מהנה אך קצת יותר מדיי יקר בטוח שנחזור שנית...

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
02/02/09

אני ממש אהבתי אחלה של אוכל ואחלה של אירוח כל פעם שאני בתא אני אוכלת שם פשוט לרוץ ולאכול שם..

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.0
14/01/09

אמול בלילה לקחתי את החברה לחגוג לה יומולדת במיתוס. הגעתי לאחר המלצה של חבר. במילה אחת, אכזבה- המלצרים לחוצים עלייך וממש מנסים לדחוף לך ולהחליט בשבילך! לא נותנים לך שקט לא נותנים לך... זמן לחשוב , להרגע!! המנות קטנות ויקרות! לעיקרית לקחתי אנטריקוט (128שח) ותוספת לבחירתי ציפס, זה לא יאומן תוספת הציפס קטנה ברמות של ממש קמצנות!! פשוט חוצפה! במנה של של 128 שח!!!!!!!!!!! חברה שלי שבקושי מסיימת חצי מנה (במסעדות אחרות) לא השאירה כלום בצלחת! לסיכום- ממש התאכזתי ולשם אני לא אחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
שיצ - תמונה
שיצ 6 ביקורות
2.7
08/12/08

בסוף בעטו בדלי:אכלנו עסקית במיתוס, השירות מצויין ואפילו מפנק, האוכל ממש טעים וטרי.רק שבסוף יצאנו עם טעם לא טוב,מקבלים תפריט עסקית עם מחיר אחד בלבד לסוג אחד של עסקית- 79 ש"ח לסועד.המלצר... החביב שלנו, שאל אם אנחנו רוצים לשמוע על המיוחדים של היום, שאלנו אם הם כלולים בעסקית, והוא אמר שכן. הזמנו, הגיע חשבון, מחיר אחר לגמרי.שאלנו- אמרו לנו שזו "עסקית השף" ושהמלצר היה אמור להגיד.אז ככה:א. הוא לא אמר.(למרות שנשאל!) והוא היה אחלה מלצר.ב. למה לא לכתוב בפשטות בתפריט העסקית שיש יותר מסוג אחד של עסקיות ולפרט?למה להשאיר פתח לספק,אמר,לא אמר.יש כאן טעם לפגם והונאה,ותחושה של יד מכוונת.חבל,היה טעים. אבל לא נבוא.

עוד פרטים
הוספת תגובה
keren211 - תמונה
keren211 2 ביקורות
4.7
20/10/08

חגגנו אתמול יום הולדת,אני בחרתי את המסעדה,ולא הייתי בטוחה אם האוכל טוב או לא...וכולם הופתעו...מסתבר שזו הייתה החלטה מצויינת...שירות כזה מעולה מזמן לא קיבלתי והאוכל כזה טעייים... חבל על... הזמן... גם מנות ראשונות גם מנות עיקריות וגם הקינוחים פשוט מושלמים...פשוט מסעדה מצויינת!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
05/09/08

טוב, את המסעדת מיתוס ביכרתי כבר מספר פעמים ותמיד נהנתי, והפעם החלתי לכתוב על זה: טוב אז קודם כל אני הזמנתי למנה ראשונה טאפס כרובית, אני יגדיר אותו בשלושה מילים: קטן אבל טעים אך בגלל... שהזמנתי אותו למה ראשונה בלבד אז זה היה בסדר. אחותי הזמינה למנה ראשונה טורטיה עוף, את זה אני יגדיר במילה אחת: מדהים. שני טורטיות קטנות מלאות בעוף וירקות טריים, משהו! למנה עיקרית בדרך כלל אני מזמין פרגיות ברוטב טריאקי, מנה מופלאה, אך בביקור האחרון שלי במסעדה לקחתי המבורגר 300 גרם מבשר אטריקוט משובח. (את ההמבורגר הזמנתי בעיקבות המלצה של אחותי) שני המנות העיקריות שכתבתי מומלצות, שיקול דעת שלכם (לחובבי הסטיקיים כמוני, יש במסעדה סטייקים, אין מה לדאוג ) בסיום שני המנות הגיע המלצר לפנות את הכלים ושאל אם אנחנו רוצים קינוח, בודאי ענינו ולא שחכנו לציין שלאחותי יש יום הולדת. המלצר אמר שהוא ירוץ לספר את זה לכל המלצרים, חשבנו שהוא מתבדח. בכל מקרה למנה אחרונה הזמנו פונדן שוקולד ופאי פקאן, מאוד מאוד מאוד מאוד מאוד מאוד מאוד מאוד מאוד מאוד מאוד מאוד מאוד מאוד טעים!!!!!!!!!(במיוחד הפונדן, הפאי קצת פחות) לאחר מספר דקות אחרי הגשת המנות האחרונות באו לשולחן 6 מלצרים עם גלידת קוקוס וזיקוק ושרו בקולי קולות, היום יום הולדת. לאחר מכן ראינו עוד כמה ימי הולדת, אבל לא חשוב בקיצור: לכו זה כדאי, אוכל נפלא ,שרות מדהים ונעים לשבת, הכול במקום אחד!!! *הערות: טוב אז למסעדות אני לא הולך לבד, אני הולך עם משפחתי (הורים ואחותי), כל המנות העיקריות שאני ומשפחתי הזמנו הגיעו עם אורז ירושלמי או פירה תפוחי אדמה או צ'יפס (אפשרויות בחירה). רוב המנות האחרונות מגיעות בתוספת של גלידה., ושוב אני אומר: מומלץ, מומלץ, מומלץ!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.7
22/08/08

אני מצטערת לאכזב אך העיצוב החדשני של המסעדה לא יוכל לפצות על העובדה שהמסעדה היא שיפודיה במסווה של מקום יפה ומחירים גבוהים משל אלו בשיפודיה. המנות לא חדשניות טפלות וחסרות אמירה, ממש כמו... ללכת למסעדת שיפודים רק שהפעם מה שמושחל זה לא השיפוד אלא אתם. אני ובעלי היינו שם לרגל יום הולדתי (עקב היותינו שומרי כשרות) וממש התאכזבנו. אין ספק שלא נחזור למסעדה בעתיד. לא שווה את ההוצאה...

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.3
18/08/08

החלטתי לכתוב לאחר שנתקלתי באותו עניין פעמיים ברציפות: לאחרונה הייתי בכמה מסעדות באותה רמה של מיתוס, כדוגמת מיט אנד ויין, ביסטרו 56 שאינן נופלות ברמתן ממנה. הופתעתי לגלות כי המחירים של... מיתוס הם זהים [ולעיתים אף יקרים יותר, כמו בפטה כבד] אך המנות קטנות בחצי מהאחרות!!! מדוע? מדוע הם חושבים שאנו פראריירים ושבמקום לעלות מחירים הם יקטינו את המנות, שבקושי אותי [בחורה ממוצעת] השביעו. אם כבר הולכים, עדיף ללכת למקומות אחרים שאינם נופלים ברמתם ונותנים מנות יפות ומכובדות. נ.ב. יהיה זה מאוד נחמד אם תחליפו את הסרט המופיע על המסך במסעדה, בו רואים דגי ים בכל מיני שלבים בחייהן ולידתם, בזמן שאנו אוכלים. לא כולם רוצים לראות מה הם אוכלים. משהו אווירתי היה הרבה יותר נעים...

עוד פרטים
הוספת תגובה