נגישות
נגישות

מיתוס - MEATOS ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
2.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

122 ביקורות וחוות דעת על מיתוס

Hilor - תמונה
Hilor 26 ביקורות
ארוחה מושלמת
4.8
27/04/19

השירות במסעדה נהדר והמנות טעימות מאוד . הזמנו פרגית שהייתה טעימה, רכה ונמסה בפה לצד פירה שהיה טעים מאוד. גם סטייק האנטריקוט היה עסיסי ונהדר . והקינוחים ממש טעימים . המסעדה כשרה אז מאוד... נהנינו לאכול.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Dor - תמונה
Dor 33 ביקורות
יקר ולא מצדיק
2.5
23/10/18

הגענו למסעדה והזמנו חומוס עם בשר. נתחיל בזה שפחית שתיה עלתה 10 ש"ח. בכנות לא הגזמתם?!??! מנת החומוס הייתה לא זולה והוגשה בקמצנות. המנה הייתה לא כל כףך מוצלחת והבשר היה בסדר(מה שהיה)

עוד פרטים
הוספת תגובה
Or - תמונה
Or מבקר מתחיל
מאכזב
1.8
22/10/18

רועשת ולא ניתן לשוחח, השרות בינוני ולא ברמת של מסעדה מכובדת, כל הזמן צריך לחפש את המלצרים שרואים אותם בתחילת ההזמנה ובתשלום. הבשרים שאכלנו מוגשים בצלחת רגילה שלא שומרת חום והבשר מתקרר... מהר . מעבר לכך נתח קצבים היה סיבי ולא לעיס. המנות הראשונות מאוד שמנוניות. המחירים מ א ו ד מ א ו ד יקרים עבור התמורה שמקבלים. הקינוחים יפים אבל ממש לא טעימים למרות שהם פרווה מכיר מסעדות שיודעות לעשות קינוח פרווה טעים כאן זה לא המצב לסיכום מאוכזב...

עוד פרטים
הוספת תגובה
Yakir - תמונה
Yakir 18 ביקורות
פנים חדשות למסעדות בשרים כשרות בישראל
5.0
23/05/18

מסעדת בשרים מיתוס גריל בר. מסעדת בשרים כשרה ברמה גבוהה ואין הרבה כאלה בישראל בתור אדם שאוכל לא כשר הייתי בשוק ש הבשר כשר יכול להיות טעים ככה מידות עשייה מדויקת שירות יוצא מהכלל.... אווירה רועשת ואוכל שקט זה השילוב למסעדה מוצלחת והמחיר סביר לכל מנה עסקיות צהריים שוות וזולות. ממליץ מאוד (לא מצאתי משהו לא טוב במסעדה ציון ניקיון מסעדה 10 לשירותים 8)

עוד פרטים
הוספת תגובה
oded maman - תמונה
oded maman מבקר מתחיל
אכזבה יקרה מאוד
1.8
19/12/17

אכזבה יקרה בטרוף שרות מאכזב פוזה מיותרת עיקריות סביר מנות פתיחה יקרות שרות מלצרים פרצוץ חמוץ מתבלבלים במנות לא ממליץ לא חוזר לשם בחיים

עוד פרטים
הוספת תגובה
hagai - תמונה
hagai 42 ביקורות
אכזבה
2.8
23/11/17

הייתי במסגרת ארוחה של קבוצה ועפ תפריט מוגדר ואולם, זאת לא צריכה להיות סיבה לרמה נמוכה יחסית של אוכל, אוכל תפל. גם במסעדת בשרים כשרה מצופה לאכול אוכל טעים יותר. לא מומלץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Tzah - תמונה
Tzah מבקר מתחיל
מאכזב מאוד
2.5
24/10/17

מאוד התאכזבתי איכות המיות לא שווה למחיר עבורם חומוס בשר עם טעם לוואי ובשר חרוך (חתיכות שרופות) סטייק אנטריקוט שהוזמן מדיום הגיע בין כמעט וולדאן הבשר עצמו לא מיושן מספיק ולא צלוי במידה... אחידה אין הצדקה למחיר באיכות זו

עוד פרטים
הוספת תגובה
mosheh77 - תמונה
mosheh77 7 ביקורות
מסעדה איכותית
5.0
15/10/17

מסעדה מעולה, אוכל איכותי , שרות אדיב, המקום נקי, יש מיזוג ותאורה נעימה , האווירה טובה, השירותים נקיים. המחיר הוגן, מומלצת מאוד

עוד פרטים
הוספת תגובה
Li-Or - תמונה
Li-Or 248 ביקורות
בשר טוב, עם קנס כשרות
2.8
17/09/17

בשר טוב, איכותי ולא מלוח מדי למרות הכשרות, שלא נופל ברמתו ממסעדות בשר אחרות בת"א. סינטה פרה שמנה מומלצת במיוחד. לצ'יפס שמגיע כתוספת ברירת מחדל יש טעם של חטיף משקית, והוא לא יגיע עם... רטבים אם לא תבקשו במיוחד. הקינוחים אף הם מוצלחים, למרות אילוץ הפרווה, ונדיבים למדי בגודלם- נמליץ על הבאונטי. השירות יעיל ומהיר למדי למרות גודל המקום. עם זאת חשוב לשים לב: 1. המסעדה גדולה מאוד, צפופה והומה הן בפנים והן בחוץ (לפחות בחמישי בערב). לא תקבלו שם אווירה שקטה או רומנטית. 2. בחלל החיצוני לא אוסרים על העישון, ולא מעט לקוחות אכן מעשנים- מה שפגם מאוד בחוויית האכילה. 3. כבכל מסעדות הבשר הכשרות, תג המחיר כבד מאוד- התמחור של הסטייקים הוא כ20-40 ש"ח יותר ממה שנהוג במסעדות בשר לא כשרות, וזה לא מעט, בעיקר כשמדובר במספר סועדים. גם המנות הראשונות יקרות בכ-10 ש"ח יותר מהצפוי. מחירי הקינוחים גבוהים מאוד, אך לא יותר ממסעדות אחרות. אופציה טעימה לשומרי הכשרות בעלי התקציב הגבוה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
shirang1 - תמונה
shirang1 2 ביקורות
מסעדה מעולה ושירות מעולה!
5.0
28/12/16

אוכל מעולה, מסעדה מעולה, שירות מעולה. היינו 3 אנשים בצהריים והזמנו 3 עסקיות. אחת המנות לא הייתה לטעמנו (יתר המנות מעולות)- המנהל, באופן מאוד אדיב, הציע לנו לבחור מנה אחרת, אך כבר היינו... שבעים. לאור זאת, הוא לא חייב אותנו כלל על המנה הנ"ל וזאת מבלי שביקשנו זאת בכלל. כל הכבוד!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה