נגישות
נגישות

קפה דיזנגוף ביקורות וחוות דעת - עמוד 5

דירוג גולשים

4
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

48 ביקורות וחוות דעת על קפה דיזנגוף

ori - תמונה
ori 3 ביקורות
4.3
13/11/07

הרגע חזרתי מאתנחתא וכחובב חומוס מושבע- אני נשבע!! מנת החומוס הכי טעימה ומפנקת שאכלתי אי פעם. אווירה חמימה, אנשים נחמדים, היה כיף ממליץ בחום!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
אור ואדי - תמונה
אור ואדי מבקר מתחיל
4.7
13/11/07

ביקרנו ב"אתנחתא" וכשהגענו קיבלו אותנו פנים מחייכות ומזמינות. התפריט עשיר ומגרה וקשה היה לבחור מה להזמין... בעצתה של המלצרית המקסימה הזמנו 2 מנות שהיו יוצאות מן הכלל (פנה סטייל מקרוני... וגלילי חציל) לא וויתרנו גם על קינוח פונדנט שוקולד- המרקם מעולה,נמס בפה ומשאיר טעם לעוד... לסיכום החוויה: אוכל ברמה גבוהה ביותר - ייחודי, יצירתי ובעיקר תאווה לחיך. מדובר ללא ספק בבית קפה משובח!! השירות- מעולה, אדיבות, מהירות הגעת המנות והאווירה המדהימה. בקיצור- מומלץ, נחזור שוב ובגדול!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
09/11/07

תגובה לאיילת, איילת היקרה, במקרה נקלעתי לאתר וקראתי את הביקורת שלך... אני לא נוהגת להגיב בדרך כלל... אך הייתי מוקסמת מהדרך בה לקחת ללב את העובדה שהביצים לא היו בצבע הנכון, הטרגדיה שאת... מציגה בתיאור שוטף, אכן נוגעת ללב... ניכר מתוך הביקורת שלך, כי את אדם שטרם התמודד עם דברים באמת משמעותיים, אם את מגיבה כך לארוחת בוקר, מה יקרה אם וכאשר יהיו לך ילדים, המורה או הגננת, תעליב ותפגע בילדך?! או אז בוודאי תזדעזעי עמוקות וכך גם כל משרד החינוך. בקיצור יקירתי, בפעם הבאה פשוט תפני לבעל הבית או גורם אחר ואל תחפשי טרגדיות מיותר... החיים יותר מורכבים מארוחת בוקר טובה יותר או פחות, כנסי לפרופורציה. הגזמת קצת... עד עכשיו אני מוחה דמעות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.7
08/11/07

גילי שלום, הביקורת הגיעה בעילום שם ובלי כתובת כי אני לא מחפשת פיצויים- נהפוך הוא, הסיבה היחידה שטרחתי ושלחתי אותה (פעם ראשונה בחיים שאני עושה דבר כזה) רק כי אכפת לי- כי בית הקפה שלכם... מעוצב, מושקע ונמצא בפינה מקסימה והיה חשוב לי שלא תפספסו את הביקורת ואת הפוטנציאל הענק שלכם. נכון, ארוחת בוקר ופוקאצ'ה לא עולים 78 ש"ח- היו גם קפה או שניים, שום דבר מעבר לזה. זה לא ממש מה שעקרוני פה. מה שנשאר לי בזיכרון זה החביתה האפורה והקרה והטונה העצובה, והקפה שלא הצליח לנחם על שני אלה. הפוקאצ'ה דווקא היתה טובה (כך אמר לי מי שאכל אותה) אבל כאמור, זו לא הייתי אני. אתה חושב שלנושא האשראי שלא פעל אין קשר- ואני חושבת שיחד עם האוכל המאכזב והעובדה שהאכזבה שלנו לא עניינה אף אחד, נושא מערכת האשראי לא הוסיף עונג לכל הסיפור. מה שנקרא- אם כלום לא עובד, אפילו לא האשראי, אז החוויה מאכזבת עד הסוף. בנוסף, כמו שציינתי בהתחלה- אני לא מחפשת פיצוי או יחס מיוחד, זו הסיבה שלא פניתי אליך כמנהל בית הקפה; אני גם לא אמורה לעשות את זה, זה לא תפקידי. אם מלצרית יודעת שלקוח מאוכזב, היא צריכה לעשות אחד מהשניים (לפי המדיניות שלכם) -או לשאול אם אפשר להציע משהו אחר במקום המנה העצובה, או ליידע את הבעלים או מנהל המשמרת שיש אי שביעות רצון בשולחן איקס. היא התנצלה, וזהו. זה לא מספיק, ולכן לא נותר לנו אלא ללכת, ולהצטער. אתה חושב שהאוכל גן עדן? בסדר. אז יש ביננו מחלוקת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
07/11/07

איילת יקרה, כל כך כאב לי שהתאכזבת עמוקות מהביצים שהוגשו לך... אין ספק, יש מצבים קשים בחיים. לא כל יום מקבלים ביצים לא טעימות! עושים מזה חגיגה תקשרותית... רואים שעוד לא התמודדת באמת עם... החיים, למשל עם גידול ילדים, מה יקרה אם הגננת או המורה של הבן שלך תעשה לו עוול? או אז בוודאי מערכת החינוך תהיה בסכנה... יקירתי כנסי לפרופורציה ותתעסקי עם הצד החשוב של החיים...

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
05/11/07

תגובה לאיילת: איילת שלום, כבעלים של קפה אתנחתא קראתי בעיון רב את ביקורתך(ותודה על העותק שנשלח גם בדואר רק חבל שבעילום שם וכתובת).בעצם זה שאני מתייחס בכובד ראש לבכל ביקורת הנאמרת או... נכתבת על המקום ניתן להבחין כי מאד איכפת לי מהמקום ומשביעות רצון הלקוחות.ועכשיו לעצם העניין: ראשית מחיר ארוחת בוקר הינו 36 ש"ח ופוקצ'ה הינו 14 ש"ח ולא 78 ש"ח כפי שנכתב בביקורתך אלא אם הזמנת דברים נוספים ולא הזכרת בביקורתך.האוכל באתנחתא הינו מוקפד ביותר ובאיכות הגבוהה ביותר ואנו כבעלים משקיעים הון זמן וכסף על מנת שהלקוחות המתארחים בבית הקפה יקבלו חוויה מושלמת כפי שמפורסם באתרנו. יתכן שמנה מסויימת מסיבה כלשהי מגיעה לשולחן לקוח שלא בצורה שאמורה היתה להגיע,אני מודה שדברים כאלו עלולים לצערי לקרות,כולנו בני אדם אבל נשאלת השאלה מה עושים במקרה כזה וראוי שאם מלצר לא הביא לידיעת הבעלים מקרה כזה הייתי שמח אם בכל זאת היית את מעלה את הבעיה באזני אחד הבעלים ברגע שזה קרה.לנו כבעלים, הביקורת היא כלי נהדר למינוף ושיפור השירות והאוכל, ובניגוד למה שנאמר בביקורתך אנו תמיד לוקחים אחריות על מה שקורה טוב או רע ויעידו על כך לקוחות רבים המתארחים בבית הקפה שלנו. לגבי מערכת האשראי אני חושב שמיותר לציין שתקלות כאלו קורות ואין לנו שום שליטה עליהן ולכן מיותר לציין זאת בביקורת אוכל... אנחנו מצידנו, נמשיך בעבודה הקשה כדי לשמר ולפתח את כל מה שהתחייבנו עליו, שזה אומר רמה גבוהה של אוכל, שירות, אווירה ועיצוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.7
30/10/07

בית הקפה הזה קצת מתעתע. מצד אחד המיקום נעים והמלצריות אדיבות והעיצוב חמוד, ומצד שני... מצד שני הגענו לאכול ארוחת בוקר, הזמנו פוקצ'ה אחת וארוחת בוקר אחת. הפוקצ'ה (סוג של פיצה, בעצם)... היתה מצויינת. ארוחת הבוקר, לעומת זאת, היתה מאכזבת בלשון המעטה: הזמנתי ביצים מקושקשות והן הגיעו אפורות וקרות, נטולות טעם, מוטלות על הצלחת בבדידות מזהרת, וכמובן- לא טעימות. כולם יודעים לעשות ביצה מקושקשת בבית, וזו נראתה כמו ביצה שחיכתה מהבוקר שמישהו כבר יגיש אותה לאיזה שולחן- והבצע שלה העיד שטוגנה במחבת ששאריות של שמן או מרגרינה מטיגונים קודמים נשארו בה. יחד עם זה הגיע סלט טונה שנראה עייף וישן ולכן לא העזתי לנעוץ בו מזלג, צלוחית לבּנה סתמית שנשארה בצלוחיתה, וכמה זיתים. הדבר ה-י-ח-י-ד שהיה טעים בארוחה היה קוביות הגבינה הבולגרית שבאו כ'תוספת'. זה היה כ"כ מאכזב שלא התחשק לי אפילו לגעת בלחם. הקפה עצמו סתמי, השארתי חצי ממנו בספל. המלצרית החמודה הקשיבה לי כשהבעתי את אכזבתי והתנצלה (ולקחה את הצלחות אבל לא ניקתה את השולחן והשאירה אותנו עם הלכלוך) אבל אף אחד- לא מנהל/ת המשמרת ולא בעל המקום שהסתובב שם, אף אחד לא מצא לנכון לגשת לשולחננו ולשאול מה לא היה בסדר ומה איכזב אותנו כך. אני לא מצפה לפיצוי, אני מצפה שלמישהו שם יהיה אכפת. כיוון שלאף אחד לא היה אכפת, החלטנו להמשיך את הפגישה בבית קפה אחר וביקשנו חשבון; הקטסטרופה עלתה לי 78 ש"ח, ארוחת הבוקר הכי מאכזבת והכי יקרה שאכלתי מזה זמן רב. בנוסף לכל הצרות- מערכת האשראי לא עבדה ונאלצתי לשלם במזומן. בקיצור, לא אחזור לשם שוב, למרות הפוטנציאל והמיקום החמוד: ככה לא מנהלים בית קפה, בטח לא כזה שמוצהר כי 'הדגש הוא על איכות האוכל'. כשמצהירים הצהרות כאלה, צריך לעמוד מאחריהן- נכון שלמטבח יש טעויות לפעמים, אבל לפחות שאחד מהאחראים יקח אחריות. כנראה שלא שמתם מספיק דגש.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
19/09/07

האוכל טעים, טרי, בעלת הבית עם עיניים בצבע ים רק בשביל זה כדאי...זה יופי ירושלמי?

עוד פרטים
הוספת תגובה
Nissim - תמונה
Nissim מבקר מתחיל
3.7
09/09/07

אני לקוח מרוצה שחוזר תמיד עם אורחים נוספים . המקום פשוט נראה חמים ומזמין,האוכל טעים מאוד,השירות חביב ואדיב,צוות חם ותוסס פשוט משדר לך שיש את כל הזמן שצריך להתפנק.....

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
5.0
29/08/07

מומלץ לכולם. אוכל משובח וקפה טעים טעים שעושה חשק לעוד כוס!

עוד פרטים
הוספת תגובה