נגישות
נגישות

קפה לנדוור ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.5
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

12 ביקורות וחוות דעת על קפה לנדוור

איילת - תמונה
איילת 23 ביקורות
כיף לשבת. האוכל טעים
3.5
24/09/17

אחרי תפילה בקבר רחל, חיפשנו מקום טוב, היינו מורעבים. הלכנו לשם. הזמנו פיצה עם פסטו, סלט ופסטה. המנות היו טעימות מאד. התרשמתי במיוחד מהפיצה שהייתה מיוחדת וטעימה. בסוף הזמנו סופלה טעים גם... כן, וקפה בטייק אוואי שהגיע בכוס ענקית... יצאנו שבעים ומרוצים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
שושנה - תמונה
שושנה 4 ביקורות
פשוט ממליצה בחום!!
5.0
20/07/17

מסעדה מעולה. שירות מושלם ומהיר, מקום נעים מנות גדולות טעימות במיוחד מעולה לזוגות חברים ומשפחות. הולכים לשם הרבה פעמים מומלץ!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Barak - תמונה
Barak 7 ביקורות
נחמד אך לא יותר מזה.
3.5
10/07/17

אווירה מאוד נחמדה במסעדה, רגועה, שירות טוב וקיבלנו דיי ספייס מלקוחות אחרים בפינה שלנו מה שהיה מאוד נחמד, האומנם האוכל היה סביר, הזמנו כרובית פריכה, הגיע לנו 4 חתיכות כרובית בפירורי לחם... על מעט טחינה, אומנם לא ביקשנו עוד טחינה ואני מאמין שאם היינו מבקשים היינו מקבלים אך בכל זאת המנה הייתה קטנה יחסית והטעם נחמד, המנה השנייה הזמנו טוסט איטלקי, כביכול לא ראינו שרשום בתפריט שזה טוסט בבייגל ואני חושב שחשוב שהמלצר יציין זאת אבל לא נאמר לנו שזה בבייגל ולא ממש נהנו מהטוסט, עם כל זאת האווירה במסעדה הייתה טובה והמלצרים היו נחמדים ואדיבים ואולי ניתן למקום עוד צ'אנס ונחזור מתישהו בעתיד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
12/07/2017
קודם כל תודה רבה על תגובתך, כל ביקורת היא ביקורת בונה ואנו יותר משמחים לקבל כי זה נותן לנו הזדמנות להשתפר. מאוד שמחים לשמוע שחווית האירוח שלנו הייתה נעימה לך ולכל מי שסעד איתך. מאוד מקווים שתינתן לנו אכן עוד צ׳אנס ושנת ראה בשנית. תודה רבה ומבטיחים לקחת הכל ולשפר.
Moriya - תמונה
Moriya 2 ביקורות
מעולה. תנסו
4.5
27/05/17

אחרי שאכלתי שם פעם אחת- התאהבתי!! והם רק השתדרגו מפעם לפעם... הן בשירות, הן ברמת האוכל ובטריות!! אווירה נעימה ופשוט כיף וטעים לאכול שם!

עוד פרטים
הוספת תגובה
איילת - תמונה
איילת 23 ביקורות
מומלץ
4.5
15/05/17

מיקום מרכזי (קרוב מאד לתחנה מרכזית) כשרה למהדרין אכלתי שם כמה פעמים. בכל פעם נהניתי במיוחד מהשירות של המלצרים. מנות משביעות. בשעות היום שקט שם, אך בערב מומלץ להזמין מקום, אחרת תשארו... בחוץ...

עוד פרטים
הוספת תגובה
Carole - תמונה
Carole 6 ביקורות
מצויין לברנץ ביום שישי
3.5
03/01/16

אני והחבר שלי אוהבים לאכול כאן בימי שישי אחרי אימון בחדר כושר. יש מספר ארוחות בוקר בתפרית, ואנחנו בוחרים בד"כ לפי כמה קלוריות הצלחנו לשרוף לפני-כן. אם יושבים ליד היציאה לדשה, מרגישים... כאילו יושבים בחוץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Sara - תמונה
Sara 190 ביקורות
כיף לפתוח את הבוקר בחיוך
4.3
08/12/14

עם סלט פירות עסיסי ובריא(: ומלא בויטמינים! עם מןזלי וגרנולה מתקתקה.. וקפה קר וטעים.. בבוקר כשבית הקפה עדיין ריק יחסית.. יחס מלצרים מהיר ומחוייך ופשוט כיף להגיע! מממליצה להגיע בבוקר... באמצע השבוע אם אתם רוצים להינות משירות מהיר ויחס אישי

עוד פרטים
הוספת תגובה