נגישות
נגישות

ג'פניקה ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

3
אוכל
2.5
שירות
2.5
אווירה
3.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

20 ביקורות וחוות דעת על ג'פניקה

Barak - תמונה
Barak 7 ביקורות
מסעדה נחמדה, שירות לא טוב
3.3
21/07/17

מסעדה נחמדה, ישבנו במקום פינתי נחמד עם ספות (מאוד נעים ונוח), למלצר לקח דיי הרבה זמן להגיע עלינו וכשהגיע הזמנו 2 מנות, מנה ראשונה של סושי ועוד מנה של נודלס, בנודלס בקשנו ללא בצל ירוק... ונבטים, לאחר 20 דקות של המתנה שאלנו את המלצר מה קורה עם המנות והוא אמר שהמנות בדלפק ועכשיו הוא מוציא אותם, חכינו עוד 5-10 דקות ורק אז המנות הגיעו (חכינו 25-30 דקות בשביל מנה של סושי ונודלס), המסעדה לא הייתה מלאה בכלל ולכן התאכזבנו מזמן ההמתנה, המנות סך הכל היו בסדר, במנה של הנודלס היה בצל ירוק ולא ביקשנו להחזיר כי לא היה לנו כח לחכות שוב הרבה זמן, המחירים לא יקרים בכלל והאווירה מאוד טובה במסעדה, אולי נחזור שוב מתישהו בתקווה שישפרו את השירות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
A R - תמונה
A R מבקר מתחיל
מאכזב
1.3
21/09/16

הזמנתי משלוח וקיבלתי אותו רק לאחר כמעט 4 שעות. מעבר לכך שכל הזמן אמרו לי שכל רגע זה אמור להגיע, בסוף מנהל המקום גם טען שהזמנתי רק לפני חצי שעה (כשעל השקית היתה מודבקת חשבונית ועליה שעת... ההזמנה - 4 שעות קודם לכן!).. לצערי זו ממש לא הפעם הראשונה שיש איתם תקלות, פעם שעברה שכחו לשים צ'ופסטיקס ורטבים לסושי, לפני כן הביאו רק חלק מהמנות שהוזמנו... מאכזב מאוד!

עוד פרטים
הוספת תגובה
אלכס קורן - תמונה
אלכס קורן 9 ביקורות
הפסדתם לקוח טוב ..
1.8
22/06/16

שלום אני מפרט בעודי אוכל את הקומבינציה קאטאנה שלפני מספר דקות אספתי מסינמה סיטי בי-ם . זאת הפעם השישית או השביעית שאני מזמין שם מהסיבה שזה יחסית קרוב לעבודה ויש חניה חינם במקום, גם... המחיר לא גבוהה מדי , לרוב עד כה הייתי שבע רצון אך חשתי שהחלה ירידה גם בשירות וגם באיכות והיום זה הקש ששבר את גב הגמל, ראשית השירות היה גרוע, אין חיוך לאף עובד ועושים טובה שבכלל עוזרים , ביקשת הרבה וואסבי וקיבלתי כמות מזערית , בטח אני אשם שלא בדקתי ורק פעמיים ציינתי בהזמנה . בנוסף נראה שהטבח מיהר כי הוא פרס את הרולים בעובי צמיגי מישלן ו בנוסף שכבר ביקשתי סויה נוספת המלצרית שגם כך לא חייכה החצימה פנים וללא שום הודעה הלכה לאחור, המתנתי בתקווה שהלכה להביא ונרגעתי רק כשבדרך חזרה עם מנות לשולחן אחר פשוט !זרקה את זה לשקית , אלעס את הסושי הענק שלי ולא אשוב לעולם..

עוד פרטים
הוספת תגובה
eliko - תמונה
eliko מבקר מתחיל
אכזבה
1.5
07/03/15

לפני כשבועיים הלכנו לאכול בג'פניקה מתחם סינימה סיטי ירושלים עם זוג חברים. לאחר המתנה של כמעט שעה!!! הוגשה המנה העיקרית לסועד אחד בלבד! לאחר מכן הוגשה המנה לרעייתי וזו הייתה יבשה לגמרי... כאילו שחוממה מספר פעמים בטרם הוגשה...כמובן שהוחזרה אך להפתעתנו לא הוגשה אחרת במקומה!! אני קבלתי את המנה שלי באיחור רב! והסועדת הרביעית כלל וכלל לא קבלה את המנה שהזמינה. כמובן שהתלוננו והאחמ"ש אף הבטיח לפצות אותנו...המלצרית שטיפלה בנו הייתה אדישה לגמרי ובכלל לא התיחסה לטענותינו...לאחר שהתייאשנו מכל האוירה השרות ההמתנה הארוכה ועוגמת הנפש שנוצרו במסעדה בקשנו את החשבון.לזכותו של אחראי המשמרת הוא התעקש שלא לגבות מאיתנו תשלום על הפריטים שכן לקחנו. לג'פניקה בסינימה סיטי ירושלים לא נגיע יותר!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ami - תמונה
Ami מבקר מתחיל
למעלה משעה המתנה לאוכל בשולחן
1.8
10/08/14

לא היו תפריטים הכל היה צריך לבקש פעמיים הפיצוי של האוכל רק מרגיז אחרי שעה פלוס של המתנה בשולחן שלא לדבר על מעל חצי שעה המתנה בחוץ המלצר היה בהתלמדות ועשה מלא טעויות כולל חיוב כפול... בחשבון אחד הכרטיסים

עוד פרטים
הוספת תגובה