נגישות
נגישות

סוקו סושי - soko ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
3.0
אווירה
3.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

36 ביקורות וחוות דעת על סוקו סושי

 - תמונה
מבקר מתחיל
1.0
27/10/10

הגענו לסניף בכדי לבצע הזמנת טייק אווי. כאשר נשאלנו לגבי הרטבים שנרצה-ביקשנו שיוסיפו לנו רוטב נוסף. לאחר מס' שניות הגיעה בעלת המסעדה ואמרה שלא ניתן לקחת כמות כזו של רטבים מכיוון שלקחנו... רול אחד (למרות שהזמנו 2 רולים).הופתענו מהתגובה הלא שירותית, המגעילה והקמצנית. בשום מסעדת סושי שישבתי- לא הגבילו אתכמות הרטבים!!!!. מסקנה-שירות גרועה וגישה מזלזלת. עם תגובה כזו עדיף להישאר בבית.

עוד פרטים
הוספת תגובה
shigale - תמונה
shigale 3 ביקורות
1.3
20/08/10

בעקבות ההמלצות באתר החלטתי לנסות את סוקו, הזמנו רולים מכל הסוגים והם נראו כמו משהו שנער בן 16 בלי שום ניסיון קודם גלג,ל ובנוסף היו מאוד דקים - לא מסביר את המחיר לארוחה.המאקי נראה ממש... רע, כאילו ירקו משהו חום באמצע שלו. המצלריות התעקשו לא לפנות לנו את הזבל מהשולחן.אני מופתעת מהתגובות החיוביות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Batel - תמונה
Batel 2 ביקורות
4.7
20/06/10

אני מ ת ה על אוכל סיני / יפני , הנודלס עוף ממש טעים (: ממש כדאי ללכת לאכול שמה האוכל מ א ו ד טעים ! אין עליהם ! ( :

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.7
26/04/10

היה מדהים , ביקרתי לא מיזמן ! , היה ממש טעים... ממליצה בחום ובאהבה,היום אני מתכוונת או להזמין או ללכת לשם ולקנות את ארוחת המלאכים הזאתי ! אני פשוט מאוהבת בסוקו !!!!! [: כל אלו שמקשקשים... דברים רעים על החנות? פושטקים !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! חיחחחחיח,לא לקחת ללב....רק רציתי לומר : סוקו סושי בר?בנשממממממממה!!!!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
29/11/09

היה מעולה! הסושי טרי טרי ומאד טעים המקום נעים והמחירים - מאד סבירים נבוא שוב!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
3 ביקורות
4.3
25/11/09

יכולה לספר רק לגבי המשלוחים - תענוג! המשלוח נלקח בצורה מקצועית ועם יעוץ אם צריך, בסבלנות ובאדיבות. השליח מגיע בזמן ודמי המשלוח היום הוגנים מבעבר (5 שקלים זה כמו טיפ שאני נותנת גם ככה,... אז לא משנה לי איך גובים את זה ממני...). הסושי ת-מ-י-ד טעים, ת-מ-י-ד טרי ומחומרים שנראים משובחים. אין נפילות, או לפחות עד עכשיו לא היו... ישר כח! מקווה שאתם עושים מספיק כסף כדי לא להיסגר...

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
28/10/09

השירות במהלך ההזמנה היה מאוד מאכזב ולא נעים, וההגבלה לשלושה רטבים היתה לא לעניין. הסושי היה נחמד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Barak - תמונה
Barak 2 ביקורות
3.3
15/10/09

סושי טעים ועשוי מחומרים טובים, הזמנו משלוח מספר פעמים ולא התאכזבנו האופציה המועדפת באיזור

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
3.7
07/10/09

סושיה ממש כיפית, אנחנו מרגישים שם בבית, האוכל טעים, המקום נקי והמחירים ממש ממש טובים. כנראה שבעלי המקום קוראים את התגובות כאן כי דמי המשלוח ירדו ל 5 שקלים שזה הוגן מאד, גם במשלוחים הם... ממש נדיבים ואנחנו תמיד מקבלים רטבים כמו שאנחנו אוהבים. כיף שיש מקום כזה בהוד השרון. אנחנו ממליצים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.0
06/10/09

מסעדה שכונתית מהממת, מחירים שווים לכל כיס , סושי איכותי ומרגישים שהדגים טריים והחומרים מעולים. הזמנו גם כמה פעמים ולאחרונה הורידו את מחיר המשלוח ל - 5 שקלים כך שזה הופך להיות מאד הוגן.... תמיד אנחנו מבקשים רטבים ושולחים לנו בלי להתקמצן. לנו היו רק חוויות חיוביות ואנחנו ממליצים בחום. כיף למצוא מקומות קטנים ואיכותיים כאלה בהוד השרון

עוד פרטים
הוספת תגובה