נגישות
נגישות

מסעדת הדייגים - The Fisherman's Restaurant ביקורות וחוות דעת - עמוד 6

דירוג גולשים

3
אוכל
3.5
שירות
3.0
אווירה
3.5
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

62 ביקורות וחוות דעת על מסעדת הדייגים

 - תמונה
מבקר מתחיל
2.7
10/03/09

האוכל צפוי-מאכזב והמחירים של פירות הים די מופרכים גודל המנות נורמלי וטוב אבל הם חוסכים את הדברים הטובים למשל פלטת פירות הים שלהם מוצפת בקלמרי ויש בה רק 5 חתיכות של שרימפסהעיצוב נחמד עם... ציורים ותמונת אוויר של נמל יפוהלכתי לשם בפורים והמלצריות היו מחופשות והקרינו על מסך גדול כל מיני פספוסים של בעלי חיים ובני אדם ואת זה מאוד אהבתיהשירות לא היה משהו מיוחד הוא היה סטנדרטיויש גם זמרים ששרים ועוברים בין הסועדיםעדיף לא לאכול שם אבל לשבת שם על קפה ועוגה יכול להיות טוב

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
30/08/08

המסעדה הזו ממש מ-ו-ש-ל-מ-ת!! באתי היה אוכל ממש טעים לא רציתי ללכת, כל האווירה והשירות היו פשוט מצויינים. אם יש לכם זמן פנוי לכו למסעדה הזו אתם ממש לא תצטערו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
17/08/08

מסעדה עם דגים,סלטים והמנות הכי טעימות בעולם !!! הסלטים והמנות פתיחה ממש מצויינות,הדגים והפירות ים טעימים שזה תענוג , השירות אדיב מהיר ופשוט מעולה ! הייתי שם כבר 3 פעמים ובכל פעם אני... נהנת מחדש. מי שאוהב מסעדת דגים ופירות ים ברמה גבוהה חייב לנסות , אני אחזור לשם ובגדול .

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
10/08/08

מסעדה ברמות גבוהות אוירה מצויינת שירות מדהים בימי חמישי ערב יווני מדהים ממולץ בחום רב

עוד פרטים
הוספת תגובה
קאתרין אמסיס - תמונה
קאתרין אמסיס מבקר מתחיל
4.7
02/07/08

מומלץ. מהרגע שנכנסו לא רצינו לצאת. האווירה, הרוגע, הים והזמר היווני. חבל על הזמן. נסו ותבינו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.0
25/06/08

אוכל מעולה! פירות ים ברמה. נסו את הקלמארי. שירות אדיב ומקצועני. מנות יפות וגדושות, מחירים סבירים לחלוטין. מומלץ מאוד. לגבי ההערות הביקורתיות של גב' מיכאלה שריד ועוד, כשלא טעים לא... חוזרים, נכון? אז מדוע שבת עוד ארבע פעמיים? מסעדה מצויינת, חוויה קולינרית. תהנו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
14/06/08

אין מסעדת דגים טובה ומקצועית יותר בארץ לדעתי !!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
ריטה - תמונה
ריטה מבקר מתחיל
4.3
31/05/08

כבר הרבה שנים אנחנו הולכים למסעדה הזו ולמרות שרצינו וניסינו מסעדות דגים אחרות, אנו שבים לשם מחדש, וגם מארחים שם את חברינו שבאים מחו"ל, והם מתלהבים גם כן.על המים בחוץ, באוירה מאד נעימה... ומקום נהדר לארוחות משפחתיות, ולארוחות שבת בצהריים, הילדים מתלהבים מהסירות בנמל, ומהדגיגים בתוך המים, האוכל מאד טעים והצוות מאד מיומן והבעלים נחמדים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Svetlana - תמונה
Svetlana 6 ביקורות
4.7
02/05/08

מומלץ ביותר!!! הלכתי למסעדת הדייגים עם חברות כמה וכמה פעמים. זה המקום המושלם לקבל חוויה קולינרית וחברתית מיוחדת, שבא לך לחזור עליה!!! פירות ים ודגים טעימים ביותר, אווירה במקום נעימה... וחמימה, אפילו בחורף. ממליצה בחום, שיהיה בתאבון.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אורחת מאוכזבת - תמונה
אורחת מאוכזבת מבקר מתחיל
4.3
15/04/08

הוזמנו ליום הנישואין שלנו וזאת הפעם הראשונה שלנו במסעדת הדייגים זאת הייתה ממש חוויה רומנטית לאור נרות ומוזיקה נעימה (חבל רק שהדרך למסעדה לא מוסדרת). קבלת הפנים היתה מעל ומעבר, היחס,... הגישה והשרות האדיב, האוכל טעים ביותר והמנות מוגשות יפה ומלאות, ובסוף הארוחה נשארנו עם טעם של עוד. אנו ממליצים בחום להגיע למי שרוצה להנות מערב נעים וטעים בעלות סבירה לחלוטין.

עוד פרטים
הוספת תגובה