נגישות
נגישות

חצות ביקורות וחוות דעת - עמוד 5

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

43 ביקורות וחוות דעת על חצות

 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
16/08/09

ללא ספק אחת המנות הטובות שאכלתי.אם עומדים ליד הגריל בחזית ניתן לראות את המעורב הטרי מוקפץ על הפלטה הרותחת כבר באותו רגע... הריח משגע ...המנה הייתה מטובלת בטיבול גן עדן וממש ממש... טעימה.בטוח שאחזור !

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
10/05/09

עשינו טיול לירושליםלאחר הרבה שנים חיפשנו מסעדה אותנטית ומיוחדת חברים המליצו על מסעדה באזור השוק עם אוכל מיוחד "מעורב ירושלמי מקורי" , אני יכול לומר בוודאות שאם אי פעם חשבתי שאכלתי מעורב... ירושלמי - ממש לא !!!חווינו טעם של אוכל מיוחד וממכר חובה לנסות לפחות פעם אחת

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
31/03/09

כבר 20 שנה שאני אוכל בסטקיית חצות וניתן לומר שכמו יין המנה משתבחת עם השנים הייתי עם משפחתי בשבוע שעבר בירושלים וכמובן שהיינו חייבים לעצור ב"חצות".המצלצרית הייתה נחמדה ממש ,קיבלנו מנה... גדושה בבשר כמו תמיד ובסוף קפה ובקלאווה על חשבון המקום.הטעם של המנה פשוט אדיר ושווה כל שקל מומלץ בחום!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
21/03/09

הגענו מחיפה לאכול את המעורב הירושלמי האמיתי...המעורב ענה על כל הציפיות ואף יותר מזה.הפיתה מדהימה בטריותה והבשר מטובל בטיבול גן עדן.מחיר המנה שווה את המחיר הפיתה עמוסה בבשר ולא משחקים... כאן עם סלטים מיותרים שממלאים את הפיתה.הרוטב שיוצא מהמנה וגולש לפיתה טעים מאוד וכבר עכשו שאני כותב בא לי לאכול עוד מנה בקיצור מבטיחים לחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דודו - תמונה
דודו 6 ביקורות
2.0
05/02/09

ועל זה אומרים: ביקור ראשון, אחרון ואחד יותר מדי במקום השערורייתי הזה! עם מה להתחיל? עם המלצר שממש התעקש שלא נזמין את המעורב בפיתה ישירות מהגרילמן ועמד על כך שנשב ליד השולחן ונמסור לו... את ההזמנה, כשהוא מנסה כל הזמן למכור לנו תוספות מיותרות כמו צ'יפס בצלחת וכדומה?(כבר אז היינו צריכים להבין שמשהו כאן חשוד)? מהפיתה שהגיעה אלינו לשולחן כשהיא כבר דולפת ומתפרקת, מה שהפך את השולחן שלנו לשדה קרב? מהעובדה שלא היה קשר בין התוספות שהזמנו בפיתה לבין מה שקיבלנו בפועל? (המלצר התנצל בזה המשפט: "אמרתי לגרילמן מה ההזמנה שלכם, אבל הוא עשה מה שהוא רצה...", והציע לנו קפה כפיצוי). או אולי מהמחיר - 35 שקל על מנה בפיתה שהיתה חריפה מדי ובינונית באיכות, כשאני מכיר במרכז הארץ לפחות חמישה מקומות עם מעורב הרבה הרבה יותר טעים ובחצי מחיר? ולסיכום: בסטקיית חצות טוענים שהם אלה שפיתחו את המעורב הירושלמי המקורי, אבל מה הטעם להסתמך על העבר, בזמן שההווה שלהם גובל ממש בתואר "תת-רמה"?

עוד פרטים
הוספת תגובה
גדליה - תמונה
גדליה 7 ביקורות
1.3
10/12/07

האוכל בינוני מינוס- אין כל הצדקה ל"פלצנות הסלבריטאית" שכאילו שורה במקום. צילומי מפורסמים מימים עברו לא משפרים את המזון ואת המקום. לא נראה שאיזה שהוא סלבריטאי ביקר כאן לאחרונה.אין מחירון... מסודר ולא תפריט מחירים. המנות יקרות מאוד ללא כל הצדקה-מעורב בפיתה 43 ש"ח ! .

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
20/10/07

ביום חמישי 18.10.2007 הגענו בשעות הצהריים לאכול מעורב ירושלמי בסטקיית חצות הזמנו 4 פיתות של מעורב ירושלמי לטעמי זה היה מאוד ירוד המון בצל ומעט מאוד בשר המחיר היה 180 שקל דהיינו 45... שקלים למנה זה ממש גניבה אני ממליץ לא לאכול במקום זה המקום מוזנח מאוד .

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.7
19/10/06

ישבנו בסטקיית חצות לפני שבועיים. אוכל מחריד, שירות מדכא, המקום עלוב מאוד. כל האוכל מתובל אותו דבר. טונות של תבלינים ויקר משהו לא מהעולם הזה. כשאני נזכרת במחיר נהיית לי צריבה בגרון. חבל,... פעם היה הרבה יותר טוב. ולסיכום - מאכזב מאוד מאוד מאוד... לגבי ציון העיצוב: לא הייתה הגדרה, אבל ישן ועלוב. הכסאות מלפני 200 שנה. חבל. פשוט חבל.

עוד פרטים
הוספת תגובה