נגישות
נגישות

אנגוס ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

19 ביקורות וחוות דעת על אנגוס

גולש - תמונה
גולש מבקר מתחיל
מסעדת בשרים מומלצת במיוחד
4.8
24/10/18

שירות מעולה, כל המנות הגיעו מהר ומנה ראשונה אחת התעכבה קצת והוציאו לנו פיצוי. אוכל ממש טעים, הכל עשוי במידה מעולה

עוד פרטים
הוספת תגובה
גולש - תמונה
גולש מבקר מתחיל
מסעדה הכי טובה בצפון
5.0
04/10/18

בשר הכי טעים ברמה עולמית שירות אישי מעולה ואדיב אוכל שם על בסיס קבוע! נהנה מכל ביס

עוד פרטים
הוספת תגובה
גולש - תמונה
גולש מבקר מתחיל
מושלם!
4.8
04/10/18

הזמנו שולחן עבור זוג ו 2 ילדות ביום שישי בערב לפני כחודש. האוכל והשרות היו ברמה גבוהה, כמן כן מחירים סבירים מאוד ומנות ממש גדולות! בקיצר, מעל הציפיות! מאוד נהננו וברור שנחזור בביקור הבא... שלנו בצפון.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Sapir - תמונה
Sapir 25 ביקורות
בקיצור חוויה
4.5
29/09/18

מסעדה מעולה, מנות ראשונות שוות מאוד וזולות. סטייקים לא יקרים יחסית למסעדת בשרים, ועשויים בדיוק במידה. שירות מעולה! חוזרים לשם כל פעם

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ziv - תמונה
Ziv מבקר מתחיל
סביר מינוס שירות עגום...
2.0
10/07/17

הגענו משפחה בערב שישי. השירותים ברמה נמוכה מאוד, מלוכלכים ומסריחים. השירות לא מקצועי. האוכל - הוזמנו המבורגר מיקס בשרים שהיה טוב, נקנקיית עגל נחמדה, קבבונים בסדר. הוזמנה מנת השף אסאדו... - הגיעה חתיכה לא גדולה על עצם בשר יבש עם הרבה שומן שחומם כנראה במקרוגל, שאלתי את המלצר אם כך המנה צריכה להיות והוא ענה שכן, טעמתי את המנה ושוב אמרתי לו שהבשר קשה סיבי ולא אסאדו כמו שצריך להיות. בתגובה אמר לי המלצר שכבר אכלתי כמעט חצי מנה................... גודל המנות סטנדרטי. לא מומלץ להזמין מנות ראשונות ותוספות מיוחדות, הן ברמה מאוד נמוכה ולא מקצועית. ההום פרייז עשוי בצורה נוראית. הציפס מצויין. בקיצור סביר מינוס. אנחנו לא נחזור לשם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אוכל קדימה אוכל - תמונה
אוכל קדימה אוכל 338 ביקורות
נחמד
3.8
26/10/16

הגענו לצפון לחופשה, כשהגענו לצימר, בעלת המקום המליצה לנו על מסעדה באזור מתחם קניות דבאח. נכנסנו למסעדה שהזכירה לנו חדר אוכל בקיבוץ, היה די רועש, היינו בצהרים, חופשת סוכות, משפחות עם... ילדים.תבינו לבד. הגיעו סלטים טריים וטעימים, בעלי הזמין מנות בשריות שהיו די איכותיות עם סלט צ'יפס, פיתות טריות וחמות. המלצה - בבקשה להקפיד על ניקיון השירותים, גם הוא חלק מהמסעדה. בסך הכל היה טעים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
טל - תמונה
טל 2 ביקורות
אוכל טעים מחיר סביר. יש מה לשפר
3.0
20/08/16

המוסיקה קצת רועשת הזמנו מנות ראשונות שהיו טעימות מנות עיקריות היו סטייק אנטריקוט והמבורגר. ההמבורגר היה טעים. הסטייק היה בינוני - היו חלקים לא ככ לעיסים והסטייק גם הגיע לא הכי חם... (פאשלה גדולה למסעדה שמתמחה בבשר). מגישים בערב יין ללא תוספות עלות שזה נחמד והשירות אדיב בפעם הקודמת שאכלתי במסעדה בחיפה היה הרבה יותר טעים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
שקד - תמונה
שקד מבקר מתחיל
שבענו, לא נחזור בשנית.
2.5
02/07/16

הגענו משפחה בערב שישי. האוכל סביר . רק הבשר עשוי טוב. גודל המנות סטנדרטי. לא מומלץ להזמין מנות ראשונות ותוספות מיוחדות, הן ברמה מאוד נמוכה ולא מקצועית. ההום פרייז עשוי בצורה נוראית.... הציפס מצויין. השירותים ברמה נמוכה מאוד, מלוכלכים ומסריחים. השירות איטי ולא מקצועי. השולחן מלוכלך. הסכום מלוכלך. דברים רבים מההזמנה שלנו נשכחו. החשבון לא הגיע. היין שהובטח לא הגיע. לא נגיע בשנית.

עוד פרטים
הוספת תגובה
לבנת - תמונה
לבנת 4 ביקורות
מאכזב
1.5
31/08/15

הזמנו מקום מראש לשישי בערב בסניף מתחם דבאח ליד הכינרת. שולחן גדול ל-15 איש. נכנסנו, אף אחד לא ניגש או התייחס. ביקשנו לדעת איפה השולחן, לא מצאנו את מי לשאול... לבסוף לאחר שהתיישבנו הביאו... לנו 3 תפריטים באנגלית לכל השולחן. לא באו לקחת הזמנה במשך זמן רב. ביקשנו מים, לא התייחסו. התפריט באתר שלהם שונה מהתפריט במסעדה. המלצר היה חסר סבלנות וממש לא נחמד. דבר ראשון הזמנו מנות לילדים כדי שיתחילו להכין וכמובן מנות ראשונות (ג'בטה וסלטים). בתפריט אין מנות ילדים אז הזמנו מנות רגילות (שניצל, המבורגר). כמו כן לא רשום שהמנה מגיעה עם תוספת אז הזמנו 3 מנות צ'יפס לכל השולחן (18 ש"ח כל מנה! והיא לא גדולה). המלצר לא טרח להגיד לנו שהמנות שהוא הזמין הן מנות ילדים ולכן היו קטנות יחסית. ילד גדול בן 10 ממש לא שבע מהשניצל הקטן והמסכן שקיבל. המלצר גם לא אמר שכל מנה מגיעה עם תוספת (עלובה אמנם) של צ'יפס. כשביקשנו להחליף 2 תוספות לאורז עשו לנו טובה ואף חייבו על תוספת אחת של אורז (קערה קטנה של אורז חסר טעם). מנות הילדים והמנות הראשונות התעכבו - לקח יותר מחצי שעה עד שקיבלנו אותן. בזמן הזה ביקשנו 3 פעמים מים ולא קיבלנו. המלצר לא טרח אפילו לשאול אם ומה נרצה לשתות. המסעדה הלכה והתמלאה ובקושי הצלחנו לקבל את תשומת לבו של אחד משני המלצרים כדי שייקחו את ההזמנה למבוגרים. בשלב הזה כבר הבנו עם מי יש לנו עסק וחלק מאיתנו ויתרו על ההזמנה. האוכל שהוזמן היה סביר ואף טעים בחלק מהמקרים אבל המחירים גבוהים מאוד!! המחירים באתר המסעדה הם לא המחירים בתפריט המסעדה וגם המגוון. בקיצור, ארוחת שישי שהתחרבשה, לא ממליצים ובוודאי שלא נחזור

עוד פרטים
הוספת תגובה
עופר - תמונה
עופר 5 ביקורות
מסעדת אנגוס
4.8
24/08/15

אכלנו במסעדה במגדל האוכל היה מעולה בשר איכותי וטרי השרות של עבד המלצר היה מוצלח ההמלצות שלו פגעו בינגו יצאנו שבעים ומרוצים מומלץ בחום

עוד פרטים
הוספת תגובה