נגישות
נגישות

שבתאי פיצה ובירה ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
3.5
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

21 ביקורות וחוות דעת על שבתאי פיצה ובירה

יאיר - תמונה
יאיר 2 ביקורות
טוב מאוד+
4.5
09/03/18

הגענו למסעדה עם 2 ילדים קטנים, דבר ראשון לציון הוא היחס והשירות המצויין, הרגשנו ממש בבית. האוכל היה טעים, הילדים נהנו מהמנת ילדים, שניצל ופסטה וגם הפיצה היתה טובה. סהכ אווירה כיפית ,... מקום טוב לארוחת ערב קלילה עם המשפחה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Hedva - תמונה
Hedva 28 ביקורות
ה-פיצה ה-טובה ב-עולם
4.5
10/02/18

חגגנו לבעלי יום הולדת. היה טעים כרגיל: הזמנו פיצה ענקית, סלט חלומי, עוגת גבינה וקלצונה שוקולד. מחירים סבירים שירות מצוין! המקום קצת צפוף ופחות נוח עם ילדים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
גולש - תמונה
גולש מבקר מתחיל
חוות דעת
5.0
22/01/18

שירות חביב ומזמין מנומס ואדיב

עוד פרטים
הוספת תגובה
Eitan - תמונה
Eitan מבקר מתחיל
הפכו לשחצנים - פעם היה כיף - כבר לא
2.0
11/10/16

תם עידן היופי והתמימות :-( אחרי שנים רבות של ביקורים כמעט כל שבוע ראינו איך המקום מאבד את האותנטיות. נשארו פיצות ובירות אבל הנשמה הלכה לאיבוד. יחס קר. החיוך נגמר. היה קסם ונעלם. נחפש... מקום אחר

עוד פרטים
הוספת תגובה
Hila - תמונה
Hila 3 ביקורות
לא שווה את המחיר והנסיעה
2.5
19/03/16

בתפריט צוין שהפיצה יכולה להגיע עם/בלי גבינות צאן ובזיליקום טרי, מה שלהגיון הבריא הממוצע יתפרש כ- יש הבדל בין פיצה עם גבינות צאן לפיצה בלי גבינות צאן. אנחנו הגענו למקום כדיי לאכול פיצה... עם גבינות צאן, מה שבסופו של דבר הגיע (אחרי 30 דקות) זו הפיצה הכי בינונית ולא מרשימה שאכלתי בחיי. אפילו ביקשתי מכמה מלצרים לוודא שאכן הכינו לנו את הפיצה שהזמנו ולא התבלבלו בהזמנה. הפיצה הכי מאכזבת שאכלתי בחיי (או לא אכלתי כי אחרי משולש אחד נחנקתי מהיובש) מה גם שהמלצרית הואילה בטובה להגיד לי שזו בעיה שלי שאני לא מרגישה את הגבינות. מאכזב ויקר!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Mor - תמונה
Mor 15 ביקורות
פיצות מעולות ואווירה כייפית
4.5
18/08/15

פאב נחמד, אווירה שכונתית ונעימה, שירות אדיב, גולת הכותרת היא הפיצות המדהימות של המקום וריח האפייה הנפלא שעוטף את המקום. מומלץ לבירה עם חברים (:

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ela - תמונה
Ela מבקר מתחיל
אחת הפיצות אם לא ה
4.0
06/05/15

החוויה הראשונה שלי משבתאי, לפני כשנתיים, לא הייתה מי יודע מה (לקחנו פיצה בטייק אווי, ובדרך הספיקה להתקרר אז לא ממש נהנתי). לפני כמה חודשים נסגרה הפיצרייה האהובה עליי, והחלטתי לתת... הזדמנות נוספת. ובכן, התמכרתי. פיצה מעולה, עם בצק דק וקריספי ושפע של גבינה. בתוספת רוטב השום והבזיליקום מדובר במעדן של ממש. ממליצה בחום למי שלוקח בטייק אווי לחמם שתיים-שלוש דקות בטוסטר אובן וזה מושלם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אוה - תמונה
אוה 4 ביקורות
חוויה לא נעימה
1.8
27/12/14

ב- 21.12.14 יצאנו, 2 זוגות, לאכול בשבתאי. כ- 20 דקות אחרי שהזמנו הגיע האוכל של סועדת אחת. כעבור עוד חצי שעה ואחרי ששאלנו מספר פעמים איפה האוכל של יתר הסועדים הגיע האוכל של עוד 2 סועדים.... המלצרית אמרה שהארוחה האחרונה תגיע מיד. אבל האוכל של הסועד הרביעי לא הגיע. רק כעבור עוד חצי שעה, ואחרי שדברנו עם מנהל המשמרת הגיעה הארוחה. כשיוצאים למסעדה לא מצפים שהאוכל יגיע לכל סועד בזמן אחר בטווח של שעה פלוס. בקשר לאוכל, סועדת אחת היתה מרוצה מהאוכל, אחד לא הביע דעה לכאן או לכאן, אחת אמרה שהיה לא טעים והסועד הרביעי אמר שהיה טעים אבל המנה הייתה קטנה מאד - כמו מנת ילדים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ענת - תמונה
ענת 3 ביקורות
יחס קטנוני ללקוחות בשבתאי
2.8
01/11/14

היינו לפני כמה ימים בשבתאי בויתקין ולא בפעם הראשונה. אל תצפו לאוכל גורמה, הפיצות, טוב, לא ניכנס לזה... וגם האקוסטיקה בעייתית מאוד. איכשהו זה לא שבר אותנו כי אין הרבה אופציות באזור.... השבוע, לעומת זאת, קרה משהו שירחיק אותנו להרבה זמן מהמקום: הזמנתי סלט ירקות שמגיע עם 2 רטבים לבחירה. לא אהבתי את הרטבים וביקשתי להחליף בטחינה (יש להם טחינה שם, ומדובר בכמות של כ-3 כפות). התשובה היתה: בסדר, אבל זה יהיה בתוספת של 11 ש"ח. לא האמנתי שאני שומעת את זה והמלצרית נשלחה לבדוק שוב עם אחראי המשמרת, כי מה אכפת להם אם זה 3-4 כפות דבש-חרדל או שמן זית או טחינה). אז זהו, שאפשר, אבל רק בתוספת 11 ש"ח. תתבישו לכם שם בשבתאי, על הקטנוניות, על הרחקת הלקוחות שלכם, על הראיה הצרה לטווח הקצר (כן, ניקח מהם עוד 11 ש"ח ונפסיד אותם כלקוחות). לא יאומן.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אייל - תמונה
אייל 12 ביקורות
איזור נוראי, מסעדה מפלאה
4.3
19/08/14

בין רפתות למוסכים, בין סרחון לרעש, מסתתרת פנינה אמיתית - הפיצה מעולה, השירות אמנם טיפה איטי אבל חם ולבבי ושווה את ההמתנה, הבירה מגיעה בכפולות של 1+1 (בשעות הנכונות), ובעיקר - טעים!

עוד פרטים
הוספת תגובה