נגישות
נגישות

גיגסי - giggsi ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3
אוכל
3.0
שירות
3.0
אווירה
3.5
מחיר
2.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

10 ביקורות וחוות דעת על גיגסי

Limor - תמונה
Limor 77 ביקורות
בסדר
3.0
28/06/16

מקום חביב לאוהדי ספורט, חדר VIP אישי ומיוחד. לדעתי האוכל די תפל והמחירים לא תואמים את איכות האוכל. יש מקומות טובים יותר לאכול בהם בבאר שבע, הגיגסי טוב למי שרוצה לצפות במשחק כדורגל... באיכות טובה ולאכול דברים קטנים מן הצד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דינה - תמונה
דינה 9 ביקורות
לא אחזור למסעדה
1.3
20/01/16

חגגנו 9 נשים יום ההולדת לחברתנו בצהריים. הזמנתי ראדיוטורי סלמון. בתפריט היה כתוב שהמנה מוקפצת עם טריאקי, גזר, בצל, שום ושעוית ירוקה עם קוביות סלמון בטמפורה מעוטרת בבוטנים גרוסים. ... קיבלתי מנה שכללה קוביות סלמון בגודל של ציפורן הקטנה (הייתי צריכה לחפש אותם בצלחת) עם פסטה (שלא צוינה בתפריט) ואפונה ירוקה ולא שעוית ירוקה. לא הרגשתי ולא ראיתי גזר בכלל. השילובים הנ"ל לא היו טעמים לי בכלל. נוצר אצלי רושם שהמנה הורכבה מהשאריות של המנות שלא נאכלו על ידי האחרים, אחרת קשה להסביר את השלובים של המצרכים ועוד שלא צווינו בתפריט. עלות המנה בעסקיות 69ש"ח.הקינוחים היו מאוד מאכזבים. לא אחזור למסעדה הנ"ל

עוד פרטים
הוספת תגובה
Meytav David - תמונה
Meytav David 3 ביקורות
חוויה ייחודית ומהנה ביותר!
4.0
24/03/15

לכבוד יום הולדתה של אחותי סגרנו כל המשפחה על יום ושעה מראש וכשהגענו היתה קבלת פנים מרשימה. התיישבנו, בחרנו מה לאכול מהתפריטים והאוכל הגיע יחסית מהר. הארוחה היהת מרשימה ביותר ואף יוקרתית... במחירים סבירים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
michalnt - תמונה
michalnt מבקר מתחיל
אוכל טעים , מקום מעוצב להפליא, שרות מעולה
4.5
15/02/15

המנו שולחן ואחכן חיכו לבואנו ווידאו שנגיע. הזמנו מספר מנות ראשות לחלוק כולן טיעמות- כרוביות מטוגנות, סלט פאפיה (מעניין לא דומה למקורי), ופטה כבד. המנות מוגשות בקצב נעים. לעיקריות... הזמנו פסטה, דגים פילה בקר, הכל טעים. חבל שאין באתר תפריט (או אני לאהצלחתי למצוא אותו) מגוון גדול של אוכל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
סופיה - תמונה
סופיה 61 ביקורות
המקום מהמם -השירות פחות
3.5
29/01/15

מבחינת העיצוב- אני חייבת לציין שאין עוד מקומות כאלה בארץ (אני לא מכירה בכל אופן). מקום לאוהבי הספורט! אולמות עם מסכי ענק לצפייה במשחקים- פשוט מדהים! מבחינת האוכל- וואו! איזו הגשה, הכול... כל כף יפה וגם טעים! באמת טעים. הבעיה היא בשירות. בהתחלה דווקא היה רושם שגם השירות מעולה, אבל משהו קרה למלצריות במהלך הערב. כשסיימנו לאכול, המון זמן אף אחד לא בא לפנות לנו ולהציע קינוח (המסעדה לא הייתה מלאה ואף המלצריות עמדו בצד הבר בלי לעשות כלום) קראנו למלצרית שתפנה- פינתה ולא הציעה קינוח. כעבור כמה דקות קראנו שוב למלצרית וביקשנו תפריט קינוחים. כשלקחו הזמנה של הקינוח לא הציעו לנו שתייה חמה. חיכינו גם הרבה זמן לשלם. בקיצור השירות הרס לגמרי את החוייה.

עוד פרטים
הוספת תגובה