נגישות
נגישות

קפה גרג - GREG CAFE ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
3.5
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

19 ביקורות וחוות דעת על קפה גרג

Esther - תמונה
Esther 2 ביקורות
לקפה גרג בסינמה סיטי לא נחזור
1.3
16/01/16

לכתי עם שתי חברות לארוחת בוקר של יום שישי. אחת קיבלה את המנה שלה בלי רטבים וסלט, בניגוד לתאור בתפריט. פנתה למלצרית ואמרה לה על החוסרים. וסוף סוף קיבלה את המובטח בתפריט. שתי החברות היו... בעבר וגם אז קיבלו את המנות בלי חלק מהרכיבים . זה כנראה דפוס אצלם. השלחן גם להוכן לסועדעם כמו שצריך. הייתה מפית אחת לשלחן של ארבע. א-ב של ניהול מסעדה הוא א. כל המתואר בתפריט צריך להופיע בצלחת וב. שכל ההזמנה תגיעה ביחד. לפחות כל ההזמנה הגיע יחד. בשלב מסוים הגיעה המנהל משמרת לשואל מה הבעיה, הסברנו ובסוף הבטיח לנו הנחה של 10%. גם זה לא עמד בהבטחה. הזמנו קינוח לשלושתנו. ההנחה חושבה לפני הקינוח ולא נכלל. ההנחה גם חושבה על הסך ללא מעמ אבל משום מה סכום המעמ להשתנה. יש שני סניפים נוספים של קפה גרג בירושלים שודעים לעבוד כמו שצריך. לגרג בסינמה סיטי לא נחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Sara - תמונה
Sara 190 ביקורות
ערב בריאותי וטעים
4.5
27/12/15

לפתוח את השבוע בנגיעה טעימה ובריאה במיוחד עם הסלט בורגול של קפה גרג. מלא בכל טוב, יחודי בטעמו ובגודל המנה ! מלא בעדשים ובטטה, סלט קצוץ דק גבינה ושקדים מקור לים בקוקוס! המנה הספיקה... לשתינו! מלצרים חייכנים וחביבים! כיף לפתוח שם את השבוע!

עוד פרטים
הוספת תגובה
True Critique - תמונה
True Critique 14 ביקורות
לא נחזור לקפה גרג
1.3
24/12/15

הזמנה של 4 משקאות חמים והצליחו להרוס שלושה מהם. קאפוצינו היה דליל וחלש - תוספת של אספרסו לא עזר. הבריסטה צריך ללמוד שאי אפשר להקציף אותו חלב מספר פעמים. משקה חלב מוקצף בטעם איריש קרים... נעשה עם יותר מידי תרקיז כמו משקה האלפחורס. הוספת חלב לא עוזר. בלי שום קשר להזמנה ביקשתי מהמלצר לפרוט שטר של 100ש"ח והוא שכח עד שהזכרנו לו וקיבלתי 2 שטרות של 50 - לא כל כך עוזר. בקבלת החשבון האחראית משמרת מסרה לי שרק חייבה לנו על 3 פריטים ולא 4. שילמתי את החשבון וניגשתי לאחראית המשמרת ומסרתי לה שלא כל כך מוצא חן בעיניי ששילמנו על 3 מתוך ה4 משקאות אבל נשארו 3 משקאות מלאים (ולא טעמים) על השולחן. לא כל כך משתלם לנו. ואז מנהל\בעל המקום שאל מה קרה? סיפרתי לו את הכל ומסרתי שאנחנו לא נחזור לקפה גרג ואז היציע לתת לנו זיכוי שנוכל להשתמש שנחזור. סירבתי והלכתי. מסר לקפה גרג - רשמתי את כל המתרחש באתר של קפה גרג והני חלף שבועיים ולא שמעתי מהם כלום. אז רשת קפה גרג שסיפרתי למכרים את הסיפור שמעתי דברים דומים. אנחנו לא נחזור ויש מספיק אופציות יותר טובות שישמחו לקבל את כספנו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ivri - תמונה
ivri 23 ביקורות
ארוחת בוקר
3.8
12/06/15

ישבנו לארוחת בוקר בגרג, מכיוון שהיינו עם שובר האופציות היו מוגבלות לבחירה. קיבלנו את ארוחת הבוקר הרגילה. מדובר במספיק אוכל לזוג, הגבינות היו טעימות, והביצים היו עשויים הייטב, אך הלחם... שהוגש היה קפוא. האווירה במקום נעימה, למרות שבית הקפה תמיד מלא באנשים.

עוד פרטים
הוספת תגובה