נגישות
נגישות

באקארו - Buckaroo ביקורות וחוות דעת - עמוד 7

דירוג גולשים

4.5
אוכל
4.5
שירות
5.0
אווירה
4.5
מחיר
4.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

161 ביקורות וחוות דעת על באקארו

ganit - תמונה
ganit 35 ביקורות
מומלץ לחובבי בשר. פתרון מעולה לנמנעים מפחמימות
4.3
08/08/19

לכל מי שנמנע מפחמימות, אוכל פליאו או סתם חובב בשר. זו המסעדה האולטימטיבית. אוכל טעים, שירות טוב מאוד. מה עוד צריך לבקש?

עוד פרטים
הוספת תגובה
malkashani5 - תמונה
malkashani5 מבקר מתחיל
מסעדה שהיא חובה לחובבי בשר ! אסור לפספס
5.0
05/08/19

חויה מדהימה. ערכתי אירוע ל20 איש. הכל יצא בזמן. האורחים שיבחו ונהנו מהשירות. האווירה וכמובן מהבשרים והשפע. ניכר שאירועים במסעדה זו הם עניין שבשגרה כיוון שהכל זרם והיה מאוד נינוח , דאגו... לאורחים והכל התנהל כמתוכנן. מומלץ בחום לאירוע אך כמובן שגם להנאה בזוג כארוחה רומנטית. חזרתי לשם לאחר האירוע עם בן זוגי והיה פשוט טעים בצורה בלתי רגילה !

עוד פרטים
הוספת תגובה
יוסיב - תמונה
יוסיב 5 ביקורות
כיף אחד גדול
5.0
31/07/19

כיף אחד גדול חגיגת טעמים מבחר גדול וטעים מלצריות חתיכות ונחמדות רצף של הנאה צרופה יחס נהדר ןנעים .....

עוד פרטים
הוספת תגובה
Lior - תמונה
Lior מבקר מתחיל
נהדרת ומקסימה
5.0
31/07/19

זו פעם שלישית שלי במסעדה. אני איש של בשר ושם אני פשוט מתענג על מגוון המנות. ממליץ על ארוחת הטעימות ולא לשכוח את הדינוח עם הבננה

עוד פרטים
הוספת תגובה
zap - תמונה
zap 62 ביקורות
מגוון ומשובח
3.8
16/05/19

לקחנו את מנת הדגל שכוללת 3 סבבים של נתחים שונים של בשר. היה מעולה חוץ מהנתח קצבים שהיה צמיגי. אווירה נעימה ואוכל משובח.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אוה - תמונה
אוה מבקר מתחיל
חוויה שכדאי לחזור אליה
5.0
19/03/19

חגגנו 50 שנות נישואין, בחברת 65 סועדים כולל ילדים. היה מצויין מכל הבחינות. האוכל טעים, המנות נדיבות ומגוונות, השירות אדיב ביותר, האווירה הייתה מאוד טובה ושמחה, המלצרים היו כל הזמן... סביבנו, קשובים לכל בקשה. המחיר היה בהתאם לחוויה. כולם, בלי יוצא מהכלל היו מאוד מרוצים, כולל צמחונים, טבעונית ואפילו ציליאקי אחד. בטוח נחזור ונמליץ לכל חברינו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
טובה - תמונה
טובה מבקר מתחיל
הלקח שלי: לא כל היקר מבטיח שיהיה גם טעים ושווה
3.0
09/03/19

אתחיל מהדברים החיוביים; המקום מעוצב וסולידי. הפינה המעוצבת והכי מרשימה(שראיתי מימיי) היא של השולחן ל-10 איש מאחורי הבר. עשרות בקבוקי אלכוהול ויין על מדפים מקשטים את הקירות מסביב וחוצצים... בין הבר לחדרון. השירות גם היה מעולה,ובעל הבית(או מנהל?)הגיע מספר פעמים לבדוק שהכל טוב. אך אנו לא מהמקטרים-סחטנים ולכן שמרנו לעצמנו את המסקנה (שלא כל היקר- טעים). העיקר, האוכל היה מאכזב ביותר; מנות הבשר(סינטה,צלעות טלה,אנטריקוט)של כל האורחים היו מתחת לכל ביקורת, בעיקר אם משווים למחירים המפוצצים וכמות הבשר הקטנה של כל מנה.למשל צלעות הטלה היו לא טעימות, שרופות, הגיעו פושרות ובאופן כללי עשו רושם שהוכנו כלאחר יד ולא קרוב להגשה. התוספות ליד: סלט הירקות בחתיכות גדולות כפי שאני מעדיפה, אך כמות סמלית, חתיכות הבטטה היו בתיבול מעניין אך מיובשות. המיחמצים היו דווקא מקוריים וטעימים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Tomer - תמונה
Tomer מבקר מתחיל
אירוע משפחתי מוצלח ביותר
5.0
26/01/19

עשינו אירוע של כ-90 איש במסעדה, האוכל היה מצוין, האורחים נהנו מאוד מהאוכל המצויין והשירות. מילה באמת טובה מגיעה על השירות, כל צרכינו נענו בחיוך ובמקצועיות רבה. מומלץ מאוד לאירועים קטנים

עוד פרטים
הוספת תגובה
Yaron - תמונה
Yaron מבקר מתחיל
טוב , הבשרים טובים יש לשפר מנות ראשונות, צמחוני ומנות אחרונות
3.8
19/01/19

הארוחה באופן כללי טובה אך יש לנו 3 הארות 1: המנות הראשונות קצת סתמיות 2: המנות האחרונות לא מספקות 3: המנות הצמחוניות היו טפלות באופן כללי המחיר גבוה לארוחה עם ההארות שהערתי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
יחזקאל - תמונה
יחזקאל 7 ביקורות
מ ע ו ל ה !
5.0
14/01/19

היינו כ 20 איש בארוחה משפחתית. הצוות היה מדהים ונתן מענה מצויין לכל בקשה שלנו (והיו לא מעט) המנות היו גדולות, נדיבות ובעיקר טעימות. כולם ללא יוצא מהכלל יצאו מרוצים, אפילו הצמחונית... שבניננו הכריזה שההמבורגר הצימחוני שקיבלה היה הטוב ביותר שאכלה בחייה. לסיום המחיר היה מאוד סביר ואפילו זול אם מתייחסים לכמות שאכלנו. חד משמעית נחזור שוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה