נגישות
נגישות

רונג'אן ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
3.0
אווירה
4.0
מחיר
4.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

12 ביקורות וחוות דעת על רונג'אן

נחמה - תמונה
נחמה 9 ביקורות
חוויה קשה.. מאוד לא מומלצת
1.8
28/02/19

הגענו למסעדה לארוחת צהריים זוגית. השירות ניתן כדי לצאת ידי חובה. האגרול הבשרי שהזמנתי נטף שומן והבשר היה בכמות מזערית. עטיפת הספריגרול שהזמינה אשתי נתנה תחושה של אכילת פלסטיק.., פאד תאי... עם פירות ים שהזמנתי למנה עקרית היה חריף עד כדי בלתי אכיל, גם לחובבי החריף, ספוג סויה וכמות פירות הים מזערית.. המנות היו זולות יחסית למחירים באזור המרכז.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Liron - תמונה
Liron 24 ביקורות
טעם של הביוקר, חשבון של הבזול!
5.0
04/11/18

בעלי ואני אוכלים ברונג'אן לפחות פעם בחודש. תמיד טעים, תמיד מזמין. הסיפור של אבי ואשתו רונג'אן בועט מתוך הסירים והווק. מנות הפאד תאי מדהימות, הפרייד רייס תמיד מצוין, כל שולחן מקבל צלחת... חמוצים חריפים (זהירות). תפריט עשיר שמתחיל במנות צמחוניות ומסתיים בפירות ים ובקר. הכל אותנטי, החל במוזיקה וכלה בכלי ההגשה. המחיר נע בין 35-55 הכי יקר. תמיד אפשרי לשמור מקום, סגור בשבת. המנות ממש ממש גדולות!! אווירה של תאילנד, מול הים. **החשבונית המצורפת היא של ארוחה משפחתית הכוללת: מרק טום יאם משפחתי, 2 מנות פאד תאי, 2 מנות פרייד רייס, 4 בירות וקינוח.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Dnd Eilat - תמונה
Dnd Eilat מבקר מתחיל
תענוג
5.0
21/08/18

התאילנדית הכי טובה בארץ אוכל מעולה הרגשה ביתית תענוג אמיתי הגענו לאשדוד והרגשנו בתאילנד מומלץ לנסות תהנו

עוד פרטים
הוספת תגובה
Limor - תמונה
Limor 2 ביקורות
תאילנדית הכי אוטנטית בישראל
4.3
03/03/18

תאילנדית הכי אוטנטית בישראל, מחירים שפויים ונוחים, אוירה של תאילנד כולל הים, הכלים, והמוסיקה. שירות מהיר, אם כי היה נחמד לקבל פנים מחייכות ושירותיות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מור - תמונה
מור מבקר מתחיל
האוכל טעים, השירות ממש לא...
2.5
23/08/17

אתמול הלכתי למסעדה עם בני משפחתי לאחר שכמובן הזמנו מקום, אני לא אדבר על האוכל כי את האוכל אנחנו מכירים ואוהבים, אבל השירות!! מזעזע, ישבנו וחיכינו בסבלנות שייקחו מאתנו הזמנה, אחרי שעברה... כחצי שעה ולא קיבלנו שום יחס ביקשנו מבעל המסעדה (הבעל של רונג'אן) שיגיע לקחת הזמנה, הוא זרק לנו על השולחן פנקס וביקש שנכתוב את ההזמנה בעצמנו, לאור העומס שהיה במסעדה- הבלגנו ורשמנו תוך ציפיה כי מעתה השירות ישתפר, אולם לא כך היה המצב- עברה לה עוד שעה שלמה וטרם קיבלנו את האוכל כל פעם שהעזנו לשאול מה קורה עם האוכל קיבלנו תשובות פוגעניות ותוקפניות מבעל המסעדה כי כלל לא היה לו מקום ולא היינו צריכים לבוא ואנחנו מוזמנים ללכת, מלאי ייאוש חיכינו לאוכל שאולי ינחם אותנו קצת ובשעה טובה (הרבה יותר משעה המתנה) הגיע האוכל המיוחל כמובן שללא סכין ומזלג אותם נאלצנו לקחת בעצמנו ובגדול פשוט שירתנו את עצמנו כל הערב המסויט, כנראה שבשביל מסעדה טובה לא מספיק אוכל טוב ויש לבעל המקום צורך ללמוד דבר או שניים על שירות ללקוח שמשלם ממיטב כספו. את טעם האוכל אנחנו אפילו לא זוכרים כי רק רצינו להסתלק מהמקום כבר, חבל שמקום עם כל כך הרבה פוטנציאל פשוט הורס לעצמו, אנחנו לשם בטח שלא נחזור....

עוד פרטים
הוספת תגובה
Hadass - תמונה
Hadass 2 ביקורות
מאוכזבת ברמות
1.8
21/08/16

לא מומלץ! היינו צריכים לקום פעמיים כדי שיתייחסו להזמנה שלנו. אני בהריון ולא נוגעת בפירות ים. ביקשתי ספרינג רול צמחוני וקיבלתי מנה עם שרימפס. הייתי מצפה לשרות יותר טוב. הבעלים אפילו לא... טרח להתנצל על זה. טעון שיפור

עוד פרטים
הוספת תגובה
Liron - תמונה
Liron 24 ביקורות
אם אתם באשדוד, חייבים לאכול שם!
4.3
22/02/16

מקום עם שפית שממש ממש יודעת איך להכין אוכל... הטעמים אורגינליים וערבים לחיך. נהננו מכל ביס - מצורפות תמונות של המנות: פרגית בקארי צהוב, בשר מוקפץ עם שעועית ירוקה, מרק טום יאם חריף... ומצוין (בלי חלב קוקס, מאוד לימוני ועשיר) ואגרולים של דפי אורז - ענקיים ומפנקים. גודל המנות בהחלט עונה על הצורך ותואם את המחיר, הצלחות צבעוניות, נקיות, מסודרות טוב ומוגשות בזמנים נכונים. יש שם מבחר לא קטן של בירות תאילנדיות, יחס אישי לכל סועד וסועדת, מקום אותנטי עם אנשים טובים. המחיר? מושלם. ארוחה של ארבע מנות = 135 ש"ח.

עוד פרטים
הוספת תגובה