נגישות
נגישות

אונזה - Onza ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
3.5
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

18 ביקורות וחוות דעת על אונזה

Maya - תמונה
Maya 15 ביקורות
ללא ספק אמליץ עליה ואשמח לבקר שם שוב
4.8
11/12/18

עוד בשיחת הטלפון כשהזמנתי מקומות למסעדה היו נחמדים ואדיבים מאוד .ביקשתי לציין שיש בינינו רגישים לגלוטן והאם יש בתפריט מנות מגוונות לחולי צליאק מדי בדקו לי ואמרו שכן. כשהגענו למסעדה... היינו צריכים להמתין בחוץ להזמנה שלי כחצי שעה אבל הצוות הנחמד דאג להתנצל מעומק הלב ולפנק אותו בכוסות קאווה בזמן שאנחנו ממתינים. לאחר שהתיישבנו המלצרית המקסימה הציעה לנו שהיא תרכיב לנו את הארוחה, זאת אומרת היא תוציא לנו מנות מגוונות שיתאימו לנו לפי דעתה וכך היה, היו מנות מעולות שהתאימו גם לחולי צליאק, טבעוני ואפילו אישה בהריון בינינו והמנות פשוט התאימו לכולם. אני רוצה להמליץ מהחנות הראשונות על הסלט שומר ופקאנים והמנות העיקריות את השווארמה. סהר יחסית למה שאכלנו המחיר היה סביר מאוד, אוירה מעולה עם מוזיקה ים תיכונית, ובעיקר צוות המלצרים שהשאירו עלינו רושם מצויין. .

עוד פרטים
הוספת תגובה
קטי - תמונה
קטי מבקר מתחיל
אכזבה גדולה
2.5
28/10/17

היינו שני זוגות והזמננו מקום מראש. הושיבו אותנו בחוץ בשולחן מנדנד מתחת לרמקול. בגלל מוזיקה רועשת היה בלתי אשרי לשבת לכן ביקשנו לעבור. הושיבו אתנו בתוך המסעדה. מאוד צפוף..שקיות זבל ליד... בר..מדף מלוכלך ומאובק מאחור. מלצרית לא אדיבה, לא מחייכת, עושה טובה שהיא עונה בכלל. מנות ראשונות הגיעו מהר מאוד. אך מייד הביאו גם עיקריות בלי לשאול....אין מקום בשולחן להניח אותן...עד שסיימנו ראשונות הכל התקרר. אוכל בסך הכל לא רע... גם המחיר. יחס ושירות מזעזע!!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
ריבי - תמונה
ריבי 5 ביקורות
לא מומלץ
2.0
14/07/17

אכלנו אתמול באונזה בעקבות המלצות. התאכזבנו מאוד. לא סיימנו את המנות. המוזיקה רועשת מידי, המלצרים ממליצים על מנות יקרות בעיקר, הקבב היה חמוץ מידי. דג הלברק סתמי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Sveti - תמונה
Sveti מבקר מתחיל
סופר
5.0
15/04/17

מסעדת שף בשוק הפשפשים, עם אוכל מאוד טעים, מתבח אוטמני, שירות רמה גבוהה. המחירים למנות לא יקרים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מיכאל - תמונה
מיכאל מבקר מתחיל
המסעדה משקיע בעיקר ביחסי הציבור ולא בשרות. היא לא יכולה להיות מסעדה מס' 1 בתל אביב. ובכלל זה לא מסעדה, זה בר.
1.8
22/03/17

ביקרנו במקום ב-20 למרץ. היינו קבוצה של 5 אנשים, שבתוכם 2 שותפים לעסקי הי-טק מהודו, אנשים חשובים ומכובדים. הזמנתי מקום יום מראש והסברתי שנהיה עם אנשים מהודו, בעלי מנטליות שונה, שלא... מכירים מטבח מקומי ודורשים יחס שונה ממלצרים - צריך להסביר על המנות בסובלנות. הבעיות: 1. המקום מתקרה בשם הגאה "מסעדה", אבל הוא נראה ממש כמו בר - מקום צר וקטן, הישיבה ברובו על כסאות בר. הציעו לנו לשבת בהתחלה מול המטבח עם ריחות לא נעימים, והצעה שניה הייתה מול הכניסה, כתוצאה אחד האנשים התקרר ונהיה חולה. 2. למרות שהזמנתי מקום מראש, הוצעה לנו לשבת 5 אנשים בשולחן שמיועד לארבעה. זה לא מתאים למקום מכובד. 3. הגישו מנות עיקריות בלי לשאול אותנו, פשוט זרקו אותם על השולחן לפני שסיימנו מנות ראשונות. השולן ממלא היה קטן והבאת מנות עיקריות שמתקררות בינתיים לא הייתה מתאימה בעליל. היה ברור שרוצים לזרז אותנו על ההתחלה. כשהערתי על זה למלצר, נאמר לי בהתרסה: "אין בעיה! אם תרצה, ניקח אותם בחזרה!" 4. הביאו מנה עיקרית מיותרת שלא הזמנו, אחרי מבטים נזעמים מצד הצוות והאשמות שאתם באמת הזמנתם את המנה, אמנם לקחו אותה ולא שילמנו עליה (הדבר נשנה עם הזמנת קפה). זה מראה על איזהו דפוס - המלצרים לא מקצועיים ולא יודעים לוודא מה באמת מזמינים ומה לא. התקרית גרמה לשיחה בין האורחים לנדוד לתשבחות על השרות במסעדות בהודו לעומת ישראל. 5. אחד האנשים חיכה למנה עיקרית עד סוף הארוחה, וקיבל אותה רק אחרי שכולם סיימו לאכול, למרות שמנה זהה הוגשה מיד, ביחד עם שאר העיקריות. 6. הביאו לנו צ'ופר - קינוח על חשבון הבית שמחירו היה כ-3% מסכום הארוחה. מנהלי מסעדה צריכים להבין - כשבאים אנשי הי-טק, לא הם משלמים מכיסם על הארוחה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מיכל - תמונה
מיכל 4 ביקורות
אוכל נהדר, שרות אדיב אווירה מצויינת!
4.5
25/05/16

ישבנו שלוש חברות בשישי בצהריים. למרות שבטעות הזמנו מקום במסעדה האחות שבנמל, המארחת המקסימה עשתה מאמצים וארגנה לנו שולחן. השירות היה אדיב ומפנק. האוכל מצויין!!! מנות עשירות עם טעמים... מיוחדים- התענגנו על כל ביס. אומנם לא זול, אבל בהחלט הרגשנו שקיבלנו תמורה לעלות. על הדרך הרווחנו זמרת ששרה ברקע והוסיפה לאוירה הנפלאה של שישי בצהריים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Asaf - תמונה
Asaf 2 ביקורות
אחלה מסעדה לצאת ולבלות !
5.0
23/01/16

היינו רביעיה, ערב שישי, הזמנו קוקטיילים שהיו מצויינים, הזמנו את גוליית שהיתה מנה מעולה, וגם את הסביצ'ה שהיה מעולה, אכלנו את סלט הכרובית - מהמם ! וגם פירות הים שהיו מצויינים, הכל היה... מעולה !!! טעים בטירוף, שירות מצוין !!! מוסיקה מעולה. היה כיף !! המחיר היה ממש הוגן. המנות היו בגודל מצוין הכל היה פצצה !

עוד פרטים
הוספת תגובה
דניאל - תמונה
דניאל 138 ביקורות
חוויה מענגת
4.5
05/10/15

הגענו חמישה אנשים לארוחת שישי בערב.אוירה טובה , שירות קשוב ויעיל. אוכל טוב , מעניין וטעים. במיוחד הלחמא בעג'ון והשווארמה גוליית. ראוי לציון המשוב שנעשה ע"י המסעדה מראה על רצינות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Tali - תמונה
Tali 15 ביקורות
פשוט וואו!!! :-)
5.0
05/02/15

אתמול הגעתי ביחד עם בעלי עם קופון של באליגם. היינו כמה פעמים בקיטשן מרקט ורצינו לנסות גם את האונזה. מה אני אגיד לכם, במילה אחת... וואו!!! האוכל, השירות, האווירה, המוסיקה. נהנינו בטירוף,... בטוחים שנחזור שוב ונמליץ :-)

עוד פרטים
הוספת תגובה
סהר - תמונה
סהר 6 ביקורות
מצויין
4.3
27/01/15

קופון באליגם. ישבנו בפנים, עיצוב שוק פשפשים יפה. מנות משובחות ולהפתעתי גם גדולות. הראשונות סלט אנדיב ומרק כרובית ניצחו. בעיקריות - פסטה פירות ים יוצאת דופן. דג על הפלנצה טעים מאוד.... שירות פחות מוצלח. בכל מקרה אשוב שוב :)

עוד פרטים
הוספת תגובה