נגישות
נגישות

כפרה - טאפס בר ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

2.5
אוכל
3.0
שירות
2.5
אווירה
3.0
מחיר
2.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

8 ביקורות וחוות דעת על כפרה - טאפס בר

Olivier - תמונה
Olivier מבקר מתחיל
חפשו מקום אחר
1.8
09/03/17

ממליץ לכם לחפש מקום אחר... שירות מתחת לכל ביקורת. אוכל לא משהו. מחירים רגילים ומוזיקה בסדר. כלום לא מיוחד ואין מה לחפש במקום הזה...

עוד פרטים
הוספת תגובה
ספיר - תמונה
ספיר 11 ביקורות
מסעדה נחמדה, שירות לא משהו
2.8
14/06/16

במסגרת שבוע פסטיבל אוכל רחוב בבאר שבע 5.6-9.6 יצא לי ולבן זוגי להיות במסעדת כפרה (לשעבר סמילנסקי). יש לציין שזוהי הפעם הראשונה שביקרנו במסעדה וזו הייתה יכולה להיות הזדמנות טובה בשביל... המסעדה לרושם ראשוני טוב. אך לצערנו השירות היה על הפנים! המסעדה הייתה כמעט ריקה ולמרות זאת הושיבו אותנו בשולחן פיצפון ליד מעבר, היו מספר רב של מלצרים אך אף אחד מהם לא שם לב אלינו בכל הפעמים שניסינו לקרוא למלצר וגם כאשר הזמנו 6 מנות (את כל התפריט של הפסטיבל) לא העבירו אותנו שולחן אלא ניסו לדחוס הכל. למרות כל זה, המנות במסגרת הפסטיבל היו מצויינות ומיוחדות, המחירים היו טיפה יקרים ביחס לגודל המנה - אינני יודעת אם זה מסמן שכך גם המנות בתפריט - אך לא נחזור לבדוק.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ziv - תמונה
Ziv מבקר מתחיל
חוויה מפוקפקת
1.5
07/06/16

הגענו לחגוג יום נישואין, היה בידנו שובר לארוחה שכללה לחם, 2 מנות ראשונות, 2 עיקריות, 2 קינוחים, בקבוק יין ושתייה קרה וחמה (שובר שעלה הרבה כסף), לקח 20 דקות עד שמלצרית ניגשה אלינו ושעה... נוספת עד להגעת המנות הראשונות, וגם זה לאחר שקמהו ללכת ומנהלת המקום התחננה שנישאר, לאחר המנות העיקריות הזמנו קינוח ולאחר חיצי שעה כשראינו שהוא לא מגיע ואף אחד לא מתייחס אלינו, שילמנו והלכנו מבלי לקבל את הקינוחים ששילמנו עליהם, חוויה גרועה והזויה שהרסה לנו את היום החגיגי, וכמו שנוכחתי לראות מסביב גם לאנשים אחרים שרצו להינות מאוירה טובה ואוכל טוב. יש לציין שהמנטרה שחזרה על עצמה הן מהמלצריות והן מהמנהלת היתה שהם לא ערוכים כמו שצריך לכמות הלקוחות. זו לא "כפרה" זה יותר כפרת עוונות.

עוד פרטים
הוספת תגובה