נגישות
נגישות

אל וסינו ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.5
אווירה
4.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

8 ביקורות וחוות דעת על אל וסינו

רפי אבידן - תמונה
רפי אבידן 7 ביקורות
נחמד
3.3
29/11/14

1. אין חניה, חנינו בגן העיר ולקחנו מונית 2. ההמבורגר הכי טעים שאכלתי בחיים שלי 3. לטעמי חבל שמחירי היין לא זולים יותר 4. לשלם 36 ש״ח לפני שירות על 3 כדורוני כרובית קטנטנים מוציא את כל... החשק מהמקום, קשה לא לצאת בהרגשה שפשוט דפקו אותך. 5. המקום מומלץ לחובבי יין ופוזה שבא להם לגשת למקרר ולבחור את הגבינות שלהם ולעמוד מול הקיר ולהתלבט איזה יין לא מוכר ב 165 ש״ח לקחת 6. שערוריה לגבות 35 ש״ח דמי חליצה על יין שאתם מוכרים!! הרי זהו סכום שגובים במסעדות על יין שאני מביא מהבית. לסיכום, היינו פעם אחת והספיק לנו בהחלט. למסעדה אני ממליץ (אנחנו היינו בקומה התחתונה) לשים מוזיקה שמחה, להוריד את מחירי היין כי לשני זוגות צריך לפחות 3 בקבוקים כדי ״ להיות שמח״ וככה תיצרו אוירת בר יין כמו בפאריז.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Adi - תמונה
Adi 55 ביקורות
מיוחד
3.8
09/09/14

האוכל טעים ומיוחד, אך המנות קטנות ביחס למצופה לפי המחיר. אכלנו סלטים טעימים מאד, עם הסתייגות - למרות שסלט הפאפיה היה טעים הוא היה מאד חריף והמלצרית טענה שהוא לא חריף לפני שהזמנו. פוקצ'ה... טעימה מאד. חטיף תירס נחמד אבל לא יותר מזה. ולקינוח קרמבל בננה מעולה. תוך כדי המלצרים עוברים מדי פעם עם קוביות חלבה טעימות. יש מבחר גדול של יינות במחירים טובים, שתינו אחלה יין בהמלצת המלצרית. המקום מעוצב בצורה יפה ומיוחדת גם הקומה התחתונה וגם העליונה. המלצרים אחלה - עושים אוירה טובה ונעימה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
יסמין ואורי - תמונה
יסמין ואורי מבקר מתחיל
מסעדת אל וסינו מומלצת בחום
4.8
11/02/14

אני ובעלי הכרנו בבר המיתולוגי "השכן" ולכן ביום הנישואין שלנו החלטנו ללכת לשכן המחודש, מסעדת האל וסינו. האוכל היה פשוט מדהים! השירות נהדר והאווירה צעירה וכייפית. בטוח נחזור...

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של Uri
Uri
14/12/2014
היי רפי ב"אל וסינו" אתה יכול ליהנות מיין במחיר שלא קיים בארץ ! - כנראה רעיון החנות יין שבקומה התחתונה לא הובהר לך כמו שצריך... נשמח לארח אותך שוב אורי מ"אל וסינו"