נגישות
נגישות

הרברט סמואל ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

25 ביקורות וחוות דעת על הרברט סמואל

דינה - תמונה
דינה 104 ביקורות
שומרים על רמה
5.0
15/01/17

פעם ראשונה במסעדה אחרי עזיבת יונתן רושפלד. היינו ארבעה לצהרים. הלחם והזיתים עם מטבל שמן הזית וחומץ בלסמי היה טעים מאד מרק עגבניות עם פריקי היה מצוין כך גם טרטר הבקר, זאת שאכלה את... החציל היתה מרוצה פחות. לעיקריות עוף עם רושטי שרשים וקרם ושיסואז היה טעים ועסיסי כך גם ביף בורגר אנטרקוט עם טבעות בצל ותפוחי אדמה צלויים טעימים להפליא. מנת הניוקי האווריריים שהיתה עשירה גם בירקות טעימה. מאחר ושתי מנות עיקריות הוגשו באיחור, מעבר להתנצלות הוגשו לנו גם שני קינוחים על חשבון הבית. גולאב ז'מון וקינוח שוקולד וולרונה, שניהם עשירים וטעימים. יצאנו שבעים ומרוצים כאשר מחיר ארוחה עסקית הוא 88 שח ללא קינוח. בלי ספק עיסקה מצויינת

עוד פרטים
הוספת תגובה
עופר - תמונה
עופר 32 ביקורות
לא בכדי המסעדה מספר 1 באיזור.
4.8
01/10/16

חגגנו יום הולדת במקום באווירה זוגית רומנטית. אווירה במסעדה מושלמת עם שירות בסטנדרט הכי גבוה שנתקלתי בו. תפריט יחסית מצומצם כיאה למסעדות מסוג זה, אבל כל מנה מפתה אותך להזמין כדי לגלות... עולם קולינרי משובח. מנות ראשונות מיוחדות שחייבים להזמין וכן טעמים משובחים. קצת הפריע לי מחיר היינות הגבוה ( כוס יין עולה כ 60 שח ) אבל חוץ מזה הכל היה מושלם. בהחלט נשוב כדי לנסות מנות נוספות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Liat - תמונה
Liat 4 ביקורות
שירות מעולה
4.3
12/06/16

אכלנו אם ובתה. נסיון להזמנה מקוונת לא צלח- לא קיבלנו אישור הזמנה מהמסעדה. עם התקשרות טלפונית קיבלנו שולחן. עיצוב המקום - כל כמה שולחנות מופרדים במעין שבכה- יפה בעינינו. לא מעט סועדים,... רובם דוברי שפות זרות. השירות היה מעולה- מאיר פנים, לא מעיק, יעיל ומהיר. המנות הגיעו מהר, והאוכל היה טעים ומוגש יפה (סליידר טלה מומלץ). קינוח זוגי שביקשנו כבר נגמר באותו יום. המחירים יקרים (אכלנו בערב, לא עסקית).

עוד פרטים
הוספת תגובה
Gilad - תמונה
Gilad מבקר מתחיל
מומלצת בחום! אוכל, מחיר ושירות מעל למצופה!
5.0
03/06/16

ב- 31.3 סעדתי במקום עם בת הזוג שלי. ערב לפני התקשרתי למסעדה והודעתי שאני מגיע לצהריים אחרי הצעת נישואים שאני עורך במרינה, ואודה אם הם יוכלו לשמור לי מקום לזוג הצופה לנוף. הבחורה שדיברה... איתי ענתה שהיא תעשה ככל שתוכל כדי שכך יהיה. לאחר הצעת הנישואין הגעתנו למסעדה. החוויה היתה מושלמת מכל בחינה! כבר בקבלה ככל הנראה הופיע למארחת שאנו זוג שזה עתה התארס והיא בירכה אותנו במזל טוב לבבי. הושיבו אותנו כמובן במקום שביקשנו, האוכל היה מעולה, עשיר, איכותי ובאופן מפתיע במיוחד- מחיר מעולה ונוח. השירות של המלצרים היה הכי טוב שפגשתי עד עתה. כולם מאוד מנומסים אך עם זאת חמים ונעימים ולא מתנשאים או אדישים. כל מלצר שניגש אלינו פתח בברכת מזל טוב חמה. תוך כדי הארוחה הגיע המלצר עם 2 כוסות שמפניה מקושטות "על חשבון הבית" וגם בקינוח שהזמנו בסוף, כתבו לנו "מזל טוב" באופן מושקע על הצלחת. כל זאת מבלי שביקשנו כלום, הכל ביוזמת המסעדה. ממש חוויה של מסעדת יוקרה עם אווירה ביתית. לחלוטין המסעדה הכי משביעת רצון שהייתי בה בשנים האחרונות. אני ממליץ עליה בחום מכל בחינה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של עופר
עופר
01/10/2016
מזל טוב. וכן שירות ברמה הכי גבוהה שנתקלתי עד היום במסעדה. מלצרים ברמה גבוהה מאוד.
mosher - תמונה
mosher 3 ביקורות
אוכל טעים ושירות מצויין.
5.0
04/02/16

היינו שניים לעסקית צהריים. המסעדה בלובי המפואר של הריץ קרלטון עם נוף למרינה. אוכל ברמה מאוד גבוהה יחסית למחיר של 88 ש"ח לאדם שכולל מנות ראשונות ולחם מצויין. ממליצה על קבבי מסאלה... והניוקי. מלצרית בשם פז נתנה שירות מקצועי ואדיב ואף לקחה אותנו לסיור במטבח, היה חוויתי אין ספק שנחזור

עוד פרטים
הוספת תגובה
משה - תמונה
משה 3 ביקורות
התאכזבנו קשות
1.0
05/08/15

מיקום המסעדה מדהים אך זה הדבר החיובי היחיד שאפשר לומר על המסעדה. המקום עצמו לא יפה ולא נוח. המקום מאוד רועש גם כשהמסעדה חצי ריקה. משום מה הבעלים חושבים שאם שמים כמה מקלות בין השולחנות... אזי יש אינטימיות. לא כך הדבר! ממש לא נעים לשבת ולשמוע את שיחת השולחן הצמוד, שלא לדבר על כך שהם מסתכלים לנו בצלחת. בפעם הראשונה לקחנו עיסקיות והמבחר היה דל.הסלמון יצא יבש, וול וול דן וממש לא אכיל. החזרנו אותו ואז קיבלנו סלמון פשוט לא מבושל. שאר המנות היו סתמיות ולא מושקעות. חשבנו שבערב יהיה שונה. חזרנו בערב ושוב התאכזבנו. התברר שמנות גריל לא למדו שם לבשל. הצלעות היו בנוניות והסטייק שביקשתי מדיום רר הגיע מדיום וול, יבש ושרוף מסביב. תגובת הטבח הייתה כי ככה מכינים מדיום רר. נתנו לי אפשרות להחליף את המנה אך איזו תקווה הייתה לי לקבל מנה טובה אם הטבח לא יודע לבשל או לא מוכן להודות בטעותו? בנוסף, עד שגמרו לבדוק עם הטבח, אישתי סיימה את המנה שלה ולא רציתי להמתין לדבריהם "יותר מחצי שעה הכנה" על מנת לקבל סטייק מדיום רר!? אם חשבתם שאחראית המשמרת באה להתנצל או להציע פיצוי כלשהו אז טעיתם. היא אומנם באה לאחר שקראתי לה אך היחס היחיד שקיבלתי היה מבט בוז וחוסר אכפתיות. כנראה על כך שהפרעתי לה במשמרת המנוחה היומית. שורה תחתונה: גם בעשירית מחיר יש מסעדות טובות יותר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
גיא - תמונה
גיא 42 ביקורות
אוכל סביר ותו לא
2.0
26/04/15

הייתי עם אישתי לארוחה עסקית. היו לי ציפיות אבל לצערי האוכל בינוני מינוס. השירות גם סביר, אבל האווירה נפלאה. מלון חדש ומפואר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
amirmark - תמונה
amirmark 103 ביקורות
עסקיות שוות- קינוחים פחות
3.5
29/01/15

האוכל מצוין ועשיר. התפריט הרגיל יקר מאד, אבל העסקיות מאד משתלמות וגם המנות לא קטנות יחסית. האקוסטיקה נוראית, וזה באמת חבל, אבל מעבר לזה המסעדה מעוצבת מאד יפה והמטבח הפתוח והנוף למרינה... בהחלט הופך את הישיבה לחוויה כיפית. בקינוחים נחלנו אכזבה. אמנם זה מטבח כשר, אבל יש בהחלט פתרונות יצירתיים יותר מאשר הקינוחים המוצעים, ובנוסף כדאי אולי להגדיל את מגוון הקינוחים. השירות היה מעט איטי וזה חבל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
v_yael - תמונה
v_yael 205 ביקורות
ארוחת בוקר מפפפפפפפפפפפפנקת
4.0
19/12/14

ארוחת בוקר גדולה ומפנקת, מיוחדת במינה. לחם פודינג מעלף. בופה גדול ורחב ידיים לעומת זאת לא מכביד על הבטן ומאפשר להתחיל את היום בכיף גדול. מומצץ גם למבקרים (כמוני)

עוד פרטים
הוספת תגובה
עמ - תמונה
עמ 86 ביקורות
התבלבלו בין הרברט סמואל לטאפאס אחד העם
2.5
30/11/14

נדמה שהטבחים התבלבלו וחשבו שהם בטאפאס כי המנות היו מזעריות, מרק הגיע בקערית טאפאס והספיק לשתי לגימות, הניוקי היה רגיל ולא מיוחד, באופן כללי מנות לא יוצאות דופן או מפתיעות אבל המחיר... בשמיים, אני מבינה שמשלמים עבור המותג, אבל זה לא שרושפלד מאכיל אותי עם כפית- אבל בנאדם לפחות רוצה לשבוע, הלכנו מהמסעדה ישר לאכול משולש פיצה כדי לשבוע.. ממש מבאס. בירה עולה 35 שח.. בשביל עסקית שעולה 88 שח אתה מצפה במינימום לא לצאת רעב.

עוד פרטים
הוספת תגובה