נגישות
נגישות

בבר אירועים ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

5
אוכל
5.0
שירות
5.0
אווירה
5.0
מחיר
5.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

11 ביקורות וחוות דעת על בבר אירועים

Amit - תמונה
Amit מבקר מתחיל
אירוע ברית
5.0
29/09/14

חשוב לנו להודות גם דרך הערוץ הזה לאיתי ודניאל, ולכל הצוות מאחורי הקלעים על ארוע מושקע, נדיב, מסור ומפנק! חיפשנו מקום אינטימי, משפחתי וברמה גבוהה ואין לנו ספק שהבחירה ב״מלך בבר״ היתה... הנכונה! זו היתה חוויה מוצלחת של עבודה עם אנשים טובים, מקצועיים ומסורים... ממליצים בחום ושוב המון המון תודה!! מאחלים לכם שנה טובה עם הצלחה ופרנסה טובה בעסק.. אתם ראויים לכך... קובי ועמית

עוד פרטים
הוספת תגובה
Hana - תמונה
Hana 2 ביקורות
יום הולדת לאחותי
5.0
21/09/14

אני חייבת לציין לשבח את איתי שמנהל ביד רמה ובמקצועיות מדהימה את האירועים בהמלך בבר. ערכנו יום הולדת הפתעה לאחותי. מההתחלה ועד הסוף איתי עמד לשרותנו בכל שאלה והצעה. האוכל מדהים וטרי מוגש... באסטטיות וברוחב יד העיצוב והשירות האדיב פשוט הדהימו אותנו. האורחים יצאו מרוצים ++ מאד מאד ושיבחו שוב ושוב את האוכל. ואנחנו - מודים מקרב לב לאיתי ומאחלים המשך עבודה פוריה ושנה נפלאה ומתוקה. בטוח שבאירוע הבא נבחר שוב בבבר. כדאי לכם - לכו ותהנו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
חן  - תמונה
חן מבקר מתחיל
אירוע יומולדת 50 - חוות דעת
5.0
21/09/14

אז אחרי שקצת נשמנו, מחגיגות יום ההולדת 50 לאמא שלי, אני חייבת להגיד תודה!! הגענו לאיתי אחרי שהתאכזבנו קשות ממקומות אחרים, והאמת לא היו לנו הרבה תקוות. חיפשנו לעשות לאמא שלנו מסיבת הפתעה... לגיל 50 עם משפחה וחברים משהו מצומצם. הגענו לפגישה עם איתי וחיכה לנו אדם מקסים איכפתי וקשוב, בעל ניסיון מדהים! אחרי השיחה איתו הבנו שזה המקום בשבילנו, וסגרנו! הגענו לאחר כמה שבועות לטעימות- ופשוט התמוגגנו , איזה אוכל מדהים , טעים בטירוף,מוגש בצורה נעימה ומזמינה ! איתי היה זמין לכל שאלה, כל מה שרצינו היה לנו זמין, והמחיר!!! פשוט כל כך הותאם לתקציב שלנו, ללא חריגות וחשוב מכל, קיבלנו כל כך הרבה מעבר!!!! האירוע היה מושלם- מהעיצוב עד התפעול האורחים פשוט התענגו על האוכל הטעים ונהנו מהמקום, מהאנשים, ומהמלצרים האדיבים וכמובן מאיתי, שלא זז מאיתנו לשנייה, ודאג לענות ולפתור על שאלה או בעיה. אז, תודה ענקית שהפכת את החלום שלנו למציאות, ועזרת לנו להוכיח לאמא שלנו, כמה היא אהובה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
יעל - תמונה
יעל מבקר מתחיל
אירוע בר מצוה לאורי
5.0
30/08/14

חגגנו היום בר מצווה לבנינו אורי. הייתה אווירה מעולה, אוכל טעים מאד ושירות מצוין. ממליצים בחום רב על המקום. היינו מאד מאד מרוצים..

עוד פרטים
הוספת תגובה
osnat - תמונה
osnat מבקר מתחיל
ארוע בלתי נשכח
5.0
27/06/14

האווירה,השירות,האנשים פשוט מדהים דאגו לנו לכל הפרטים הקטנים. האוכל מושלם,הארוע היה חוויה מדהימה בזכות האנשים ששם:איתי דניאל וכל הצוות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Amit - תמונה
Amit מבקר מתחיל
המקום באזור השרון !!!
5.0
18/06/14

אווירה מחשמלת / שקטה תלוי בערב שמגיעים למקום, אוכל איכותי וטעים במחירים סבירים. חגגנו שם ברית לבן שלנו השירות והיחס היה מעל לכל ציפיה !!!

עוד פרטים
הוספת תגובה