נגישות
נגישות

אווזי גריל בר ישראלי ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3
אוכל
3.5
שירות
3.0
אווירה
2.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

12 ביקורות וחוות דעת על אווזי גריל בר ישראלי

ADVA - תמונה
ADVA 87 ביקורות
לא מומלץ
3.0
30/06/17

המחירים באווזי יקרים לעומת מסעדות מתחרות שלהם. התמורה אגב, ממש לא משקפת את המחיר לא הריאלי בטירוף.. המקום הכי יקר שישבתי בו לעומת התמורה גם. לא מומלץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
yanm22 - תמונה
yanm22 8 ביקורות
לא ממליץ - אוכל טוב (ויקר מדי) לא יפצה על האווירה המקולקלת
1.5
26/11/16

נתחיל ונאמר שהאוכל היה בסדר. אבל מלצר ומארח שלובש סווטשר עם כיתוב Palestine Here באמצ חולון - באמת מוגזם. גם השירותיות שלו הייתה ברמה די נמוכה. אם נעזוב את זה (למרות שזה די קלקל לנו את... האווירה), 40 ש"ח לשיפוד אחד במקום כזה - מוגזם בטירוף בעיניי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
sarit147 - תמונה
sarit147 172 ביקורות
אווזי חולון
5.0
20/11/14

אתמול ביקרנו במסעדה במסגרת קופון שרכשנו. חייבת לציין הקופון שווה ביותר, השפע כאן הוא גולת הכותרת. סלטים נפלאים ובשפע, נגמר, אין בעיה מיד ממלאים עוד, הבשרים איכותיים, שירות נהדר, ממליצה....

עוד פרטים
הוספת תגובה
DuduAsa - תמונה
DuduAsa 3 ביקורות
שירות אדיב ומכל הלה ואוכל כמו שרק אווזי יודעים
4.5
26/07/14

מי שאכל באווזי מכיר את האוכל המצוין שהם מגישים, הבשרים תמיד עשוים כראוי, סלטים בשבע על השולחן, ]יתות מהטאבון ואווירה נעימה ומפנקת. מעולה גם לחגוג ימי הולדת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
sarit147 - תמונה
sarit147 172 ביקורות
אווזי חולון
5.0
09/06/14

היינו לפני שנים באווזי חולון ולא הייתה זכורה לי חוויה נעימה במיוחד אבל בתי בחרה לחגוג שם את יום הולדתה, רכשנו קופון מהגרופון ויצאנו לדרך, הקופון כלל: מבחר סלטים, חומוס , ציפס, פיתות... ומנת סטייק לכל סועד. כמובן שתיה חמה וקרה. אז נכון , רשום בקופון שנתח הסטייק הינו 320 גרם, הוא לא היה 320 גרם, להערכתנו רק 200 גרם, אבל עדיין הארוחה הייתה נפלאה- סלטים נפלאים ומולאו בנדיבות לאורך כל הארוחה, פיתות חמות מהטאבון, שירות אדיב מאוד. קינחנו בתה ובקלאוות נפלאות. ממליצה בחום רב

עוד פרטים
הוספת תגובה
מסעדת אווזי - תמונה
מסעדת אווזי מבקר מתחיל
אווזי חולון - עבודה בעיניים !!!
1.0
01/03/14

לאחר שרכשנו קופון המקנה ארוחה הכוללת מנה עיקרית תוספת סלטים ושתייה קרה התבשרנו כי אין תוספת מלבד ציפס. את הצ'יפס קיבלנו בצלחת אחת לשישה סועדים תוך כדי סירוב להוסיף עוד מנות בתירוץ ש"גם... ככה הקופון לא תקף בשבת" - עובדה שהתבררה כשקר מוחלט! מלבד זה כמות הפיתות שקיבלנו הייתה מגוכחת והרגשנו שפשוט לא קיבלנו את המגיע לנו רק כי באנו עם קופון מהבית. בושה לרשת אווזי שכך נוהגים וחבל מאוד כי הפסידו ציבור רב של לקוחות. כמובן שטיפ לא קיבלו אחרי שיצאנו מאוכזבים. לסיכום: מי שרעב ורוצה להנות ולשבוע שלא יעיז להגיע לאווזי !!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Sapir - תמונה
Sapir 4 ביקורות
4 סועדים עם גרופון
3.8
17/11/13

הגענו 4 אנשים עם גרופון לרביעה שנותן סלטים חופשי+חמוס וציפס+בקבוק יין,קנקן לימונדה+תה/קפה. מנה יקרית-סטייק 320 גר' לסועד. הסלטים-נגיד בסדר,לגבי יין ולימונדה- צריך להזכיר למלצר כמה פעמים... על מה מדובר. סטייק 320 גר' לסועד- בקושי 300 גר' ל3סועדים ביחד. חבל כי הסטיק היה טעים אבל קטן( הסלטים לא מילו אותנו מה שאומר שיצאנו קצת רעבים !).אם הגרופון היה דרך להכיר את המסעדה אז היא לא נכללת בין המסעדות שחוזרים.

עוד פרטים
הוספת תגובה