נגישות
נגישות

חבה ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.0
שירות
3.0
אווירה
4.0
מחיר
2.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

12 ביקורות וחוות דעת על חבה

אפי - תמונה
אפי 12 ביקורות
חנות רומנטית עם אוכל נהדר
4.5
29/09/18

זהו מסעדה לדעתי ההכי טובה בירושלים !! במיקום ממש מושלם, ליד השוק והרכבת, עם אוווירה ממש טובה ומיוחדת שיש רק שם. התפריט שלהם מאוד מקורי ויש שם דברים שמוציאים רק אצלם ! המנות נדיבות ועם... טעמים שלא בעולם הזה ! ממליצה בחום !!

עוד פרטים
הוספת תגובה
לאה - תמונה
לאה מבקר מתחיל
אוכל סביר, מחירים יקרים ושירות גרוע
2.0
24/08/17

הגענו לחבה לארוחת ערב. מהכניסה ועד היציאה הייתה חוויה לא נעימה. השירות לא טוב, האוכל סביר מינוס והמחירים ממש גבוהים ביחס לתמורה. המנות שקיבלנו לא היו שוות את המחיר ששולם עליהן. המלצריות... לא היו מקצועיות והראו חוסר עניין למרות השאלה הנדושה - ״האוכל טעים?״ - ששום כוונה לא עומד מאחוריה. יש לציין שאכלנו מספר פעמים בחבה ואנחנו מרגישים שהמקום הולך ומדרדר. למרות שמאוד אהבנו את המקום, לא נשוב אליו יותר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Rivka - תמונה
Rivka מבקר מתחיל
לא נראלי שאחזור לשם
3.0
26/04/17

המנות מאוד קטנות יחסית למחיר שלהם לא ככ מתאים למי שבא אשכרה לאכול זה אוכל לאנשים שאוהבים ארוחות יחסית בריאות אבל היי יש אחלה אווירה

עוד פרטים
הוספת תגובה
Anat Kalisher - תמונה
Anat Kalisher מבקר מתחיל
ארוחת בוקר זוגית
3.5
16/07/15

ארוחת בוקר זוגית נדיבה וטריה עם מגוון רחב של דברים מענינים וטעימים. לא הייתה בעיה לבקש תוספת לדברים שהיו חסרים והשירות היה בסדר. (למעלה לא בהכרח יותר טוב אך האווירה יותר נחמדה למעלה)... מחיר זוגי בהחלט סביר!

עוד פרטים
הוספת תגובה
David - תמונה
David 19 ביקורות
אוכל מעולה אבל השרות על הפנים
2.3
18/03/15

בקצרה: 1. אוכל מעולה 2. מנות נדיבות 3. מחיר יקר לאוכל חלבי במיקום השוק (318 ש"ח לשני סועדים כולל שתיה קלה וקפה, מנת פתיחה אחת וקינוח אחד לחלק ביננו). 4. שירות לא אדיבה בכלל...כמעט הרס... לנו את הערב. סיכום: הייתי חושב פעמיים לפני שהייתי חוזר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אורטל - תמונה
אורטל 4 ביקורות
טרי טרי
4.0
31/08/14

ביום שישי ישבנו לבראנץ בחבה. הזמנו קיש בצל וסלט - נהנו מכל ביס.. אח"כ הזמנו שני קינוחים - קינוח השוקולד והאושר (משהו כזה) והמילף... טעים, טרי...ללקק את האצבעות

עוד פרטים
הוספת תגובה
דינה - תמונה
דינה 104 ביקורות
חביב בחבה
3.5
01/05/14

היינו שניים בשעת צהריים וחלקנו כמה מנות. סביצה היום - טעימה, חמצמצה במידה ואין ספק שהדג היה טרי ביותר. לחם הבית מקמח מלא (לפי בקשתנו) ליוו היטב את המנה. לזניה מנגולד שהוגשה בתוך מחבת... קטנה מלווה בעגבניות קצוצות מבושלות/מוקפצות מעט היתה טעימה וטובה הערה קטנה למטבח, קילוף העגבניות היה מועיל.נלוותה ללזניה קערית סלט עלים עם אגוזים בכמות ניכרת.ושוב אני חוזרת על אותה הערה לרוב המסעדות-הקפידו בבקשה להוציא את העלים הנבולים והרקובים מהסלט! טעמם נורא!. סלט ניסואז עם טונה אדומה היה גדול טעים, עם כמות נאה של טונה צרובה. על הסלט הונחה ביצה עלומה מטוגנת. לקינוח לקחתי מאפה עלים עם גבינת ריקוטה-נחמד. המקום מעוצב כך שיש בו אווירה נעימה ומזמינה-מרווח אך חמים. השירות בסדר גמור. בסה"כ נהנינו ושבענו. מחירים: סביצה-38 שח לזניה-54 שח ניסואז 56 שח.

עוד פרטים
הוספת תגובה