נגישות
נגישות

פטריק'ס - patricks ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
4.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

11 ביקורות וחוות דעת על פטריק'ס

שאפו - תמונה
שאפו מבקר מתחיל
שאפו
4.3
22/06/14

הפתעת השנה... נכנסנו במקרה אני ועוד 3 חברות, לא אחת שבדרך כלל מפשפשת ונכנסת לרשום ביקורות אבל שאפו! אני מבלה לא מעט בבארים ומסעדות וממש ממש נהנתי, שירות מצוין מלווה תמיד בחיוך ובדאגה... שהכול אצלנו בסדר, מוזיקה טובה, עיצוב מרהיב. ולא מעט חתיכים בחליפות:), אבל בשביל איכות צריך לשלם. שווה כל שקל!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
עמוס - תמונה
עמוס 147 ביקורות
משהו התקלקל..
3.0
12/05/14

כנראה שאחרי שכבר התבססו באזור ומצאו קהל, פטריקס מרשים לעצמם לזלזל בלקוחות... השירות התדרדר - יותר מעשר דקות לחכות לבירה כשהמקום יחסית ריק זה מוגזם. המחירים - עלו ברמה מטורפת. 41 ₪ לחצי... ליטר זה מוגזם, ולא משנה איזו בירה זו. המיקום מעולה זה נכון, כיף לשבת בפאב אירי באמצע רוטשילד, וליהנות ממגוון בירות עצום, אבל באמת שהמחירים לא מצדיקים את זה. התאכזבתי.. מעדיף לחפש מקום חדש שמציע מגוון בירות במחירים יותר סבירים ועם שירות יותר סביר

עוד פרטים
הוספת תגובה
UV - תמונה
UV 33 ביקורות
פאב מוצלח, לא מלא מדי, לא רועש מדי
5.0
26/04/14

הייתי עם כמה חברים, וסופסוף מצאנו פאב ברוטשילד שאפשר לדבר בו בלי לצעוק, כי המלצרים מגבירים את הווליום לשמיים. (אם רציתי לשמוע מוזיקה, הייתי הולך למועדון, לא לפאב. אני יושב בפאב בשביל... להיות עם אנשים) השירות היה מצוין, וכך גם האוכל (הזמנתי סלט אגסים בגבינה כחולה - מוצלח מאד)

עוד פרטים
הוספת תגובה
Moti - תמונה
Moti מבקר מתחיל
התארחנו אתמול בפאב ומאד
4.3
12/04/14

נהננו, המקום מרווח נקי ומשדר כיפיות. השירות מעולה ומקצועי והאוכל טעים מאד. אין ספק כי נתראה שוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ריקי - תמונה
ריקי מבקר מתחיל
אכזבה מרה
1.0
29/03/14

היינו אתמול בערב לחגוג יום הולדת כ5 זוגות הרות היה איטי לקח חצי שעה לקבל בירה ואז הגיעה לא קרה אוכל מנות קטנות עלובות במחיר מופקע ולא טרחו להגיד שבגרו את הבר של המשקאות החמים יצאנו במפח... נפש גדול

עוד פרטים
הוספת תגובה
עמוס - תמונה
עמוס 147 ביקורות
אירי ברוטשילד
3.8
22/10/13

מגוון עצום(!) של בירות מהחבית! לא אכלתי שם.. אבל כשרוצים אלכוהול המקום מספק מאוד! לא זול. כמו בכל הברים האירים, המחירים קצת מעל הממוצע.. אבל כשרוצים אוירה כיפית, עם להקה ברקע, אפשר לשלם... עוד כמה שקלים.. השירות היה סבבה - ניגשו ישר והביאו את ההזמנה מהר יחסית. אני מרוצה שפתחו בר אירי ברוטשילד! :)

עוד פרטים
הוספת תגובה