נגישות
נגישות
טלפון ראשי 053-7933791 מס' מקשר

zap rest עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר. מספר הטלפון של העסק מופיע בהמשך העמוד.

עוד מסעדות בבאר שבע

כרמים בבאר שבע
באר שבע
מסעדת בשרים
ריבר באר שבע - RIVER בבאר שבע
באר שבע
מסעדה אסייאתית, כשר
קפה קפה בבאר שבע
באר שבע
בית קפה, כשר בד"ץ
הזמן שולחן
השיפודיה של שופן בבאר שבע
באר שבע
מסעדת בשרים, כשר
בורגרים בבאר שבע
באר שבע
מסעדת המבורגרים, כשר

דירוג גולשים

3
אוכל
3.0
שירות
2.5
אווירה
2.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

16 ביקורות וחוות דעת על ג'פניקה

מהחדש לישן
  • מהחדש לישן
  • מהישן לחדש
  • מהגבוה לנמוך
  • מהנמוך לגבוה
Vera - תמונה
Vera מבקר מתחיל
שרות מתחת לכל הביקורת
2.8
19/08/23

באנו למסעדה ביום שבת כדי לחגוג יום הולדת של חמי. היינו 13 איש. עשינו הזמנה כולל שתייה. היה חוסר צלחות השולחן, ביקשנו להביא עוד. הביאו אוכל, אבל צלחות עדיין לא קיבלנו.. הייתה בעיה עם דלת... כניסה שכל פעם הייתה נפתחת ואוויר חם היה ממש עלינו. אמרנו את זה לבחורה שעבדה בדלפק כניסה, היא עשתה פרצוף כאילו זה לא כל כל מעניין אותה. אחרי חצי שעה שאלנו מתי נקבל את הצלחות ובירה שהזמנו לפני חצי שעה. רק אחרי שהתחלנו להרים קול סוף סוף הביאו קולה ובירה. מלצריות דיברו איתנו ממש לא יפה. אמרנו שנפנה להנהלה, הן אמרו שזה לא מעניין אותן והן לא מתכוונות לעזור לנו. רוצה לציין שכמע ולא היו אנשים ולא היה לחץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
זיו - תמונה
זיו מבקר מתחיל
שירות במשלוחים לא ראוי .
1.0
04/08/23

בוצע הזמנה של משלוח,פספסו מנה ולקח להם שעה נוספת לקבל את המנה הנוספת בזמן ששאר המנות מתקררות/מתייבשות. מענה בשירות לקוחות מביך.

עוד פרטים
הוספת תגובה
זיו - תמונה
זיו מבקר מתחיל
גרוע
1.5
21/02/21

קורונה, אי אפשר להגיע אז עושים איסוף עצמי. גרים ביישוב 20 דק מהסניף עשינו הזמנה באלף שקל שהגיע עם תולעת, קיבלנו פיצוי של 3 מנות עיקריות. הזמנו היום עוד הזמנה על סך 300 שקלים, הגענו... הביתה וגילינו שקיבלנו מנות שלא הזמנו ואנחנו לא יכולים לאכול כי אלרגים למרכיבים שלהם. אחרי סיוט בצאט(אי אפשר להשיג שירות לקוחות בפלאפון זה רק בצ’אט) הסכימו לשלוח לנו עם שליח את המנות המקוריות שהזמנו אבל שגילו שאנחנו גרים בלהבים אמרו שלא מגיעים. אמרו שלא יכולים לזכות אלא אם המנות חוזרות לסניף או שיכולים להשאיר לנו את המנות לפעם הבאה. אין סיכוי שאני נוסע שוב 25 דקות לכל כיוון ואחרי מריבות ארוכות זיכו אותי על 2 המנות(98 שח) מתוך 276 שח. לא נזמין יותר. וחבל כי היינו לקוחים קבועים

עוד פרטים
הוספת תגובה
גילקי - תמונה
גילקי 3 ביקורות
מסעדה פשוט מעולה,שירות אדיב
4.3
24/12/19

אוכל אסיאתי משובח,טעים מאוד,שירות אדיב ,מסעדה לאוהבי אוכל תיאלנדי איכותי וטעים

עוד פרטים
הוספת תגובה
אור - תמונה
אור 17 ביקורות
מקום נחמד ואיכותי למוקפץ וסושי
4.8
24/11/19

הגענו אתמול מהמדבר, יותר עייפים מאשר רעבים, אבל מוצ"ש, אז מקומות מהירים וזולים שהיו מתאימים לנו יותר היו סגורים. היינו בעבר בג'פניקה, עם חויה טובה , אז החלטנו לחזור. הושיבו אותנו בשולחן... נחמד ונעים . התלבטנו די הרבה מה לבחור, כי כאמור הגענו למסעדה לא מתוך זה שבא לנו לאכול סושי או מוקפץ.. לקחנו מרק טום יאם, צ'יפס בטטה , וקריספי צ'יקן בשבילי, ובן זוגי הזמין ספיישל נודלס (משהו כזה - נודל עם בשר בקר ועוד סוגי בשר מעושן), בדקו אתנו איזה רטבים נרצה, והזהירו שהטום יאם הוא קצת חריף . עוד אנחנו ממתינים למנה שתגיע, הגיע המלצרית ונתנה לנו מתנת הבית - שני רולים עם אבוקדו וירקות, שהלכו נהדר עם הרטבים . המנות שהזמנו מדוייקות וטעימות, בכמות נדיבה ומשתלבות גם עם הרטבים הנוספים. זמני ההמתנה לשירות ולהגשה היו ארוכים. בשבילנו ממש ארוכים מדי. התלבטתי אם להוריד נקודה על כך, אבל האמת שלו היינו מגיעים באוירה של בילוי למסעדה, ולא במצב שרוצים לאכול וללכת, זה לא היה מפריע בכלל, להיפך. זמן איכות יחד. והשירות באמת אדיב ביותר, המלצרית נחמדה, מסבירה, בודקת כל דבר. ואנשי צוות נוספים קשובים ובודקים אם הכל בסדר, כאשר היא עסוקה עם לקוחות אחרים (מקום מאד עמוס במוצ"ש) - ברגע מסויים לאחר שהסירו את הכלים של מנה ראשונה, "גנבתי " כמה אטריות מהצלחת של בן זוגי, ומיד הגיע בחור חביב שהציע לי צלחת נוספת (שזה הזמן להגיד שהכלים מאד יפים ומוסיפים לאוירה - צלחות, וקערות בעיצוב שחור מינימליסטי, סכום רגיל ומקלות אכילה). סך הכל מסעדה מצויינת לסוגה, נעים לשבת בה, האוכל מדוייק ועונה על כל הציפיות.

עוד פרטים
הוספת תגובה

מה גולשי zaprest אומרים על המקום:

3
מומלץ לארוחה עם חברים
2
מומלץ לארוחה משפחתית
1
בראנץ' מעולה
1
תפריט מגוון
1
אווירה רגועה
0
קינוחים מעולים
הצג עוד חוויות

מספר נוסף: 03-7236100

מצאת טעות?

תעזרו לנו לשפר את המאגר

כל המסעדות שצפיתי בהן

קדימה
אחורה