נגישות
נגישות

פרש קיטשן - Fresh kitchen ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

2.5
אוכל
2.5
שירות
2.0
אווירה
3.0
מחיר
2.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

16 ביקורות וחוות דעת על פרש קיטשן

איילת - תמונה
איילת 23 ביקורות
ממליצה
4.3
23/04/17

מקום שלו ורגוע. הייתי שם בשעות הערב היותר מאוחרות (11) ולמרות שהגענו מאוחר, המלצרים הסבירו לנו פנים. היה נחמד מאד. יש לציין שהמנות שם גדולות ומשביעות. אכלנו סלט חלומי, שעועית עם פטריות... ומנת דג של דג בפיתה. היה טעים ומשביע.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Maayan - תמונה
Maayan 4 ביקורות
לא חוזרת לשם בחיים
1.0
06/02/17

אמי ואני ישבנו לארוחת צהריים, הזמנו דים סאם לראשונה, פסטה וסלט. המנות די התעכבו למרות שהמסעדה הייתה ריקה. הדים סאם התפרק על המזלג ונראה שהיה קפוא וחומם במיקרו. הפסטה הייתה חסרת טעם... ובקושי היו בה פטריות (כאמור בתפריט), הסלט היה מאכזב ולא כמו שהתפריט הבטיח. בנוסף לכל, מנהל המסעדה חג סביב השולחן שלנו וקיים שיחה אישית בטלפון בקולי קולות במשך זמן רב. כשביקשתי להחזיר את המנות וללכת הוא סירב בכל תוקף ואמר שהוא יכול רק להחליף לנו את המנות. מרוב מפח נפש איבדנו תיאבון ונאלצנו לשלם מבלי לאכול. הרי ברור שהוא יכול לזכות לקוחות על מנות, הוא פשוט לא רצה. רמת שירות איומה והאוכל מתחת לכל ביקורת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Sara - תמונה
Sara 190 ביקורות
מ ע ו ל ה
4.3
04/12/16

אוכל בריא וטעים מאוד!!! ממליצה על השייקים הישירים ו מדהימים! ניצן גם לבקש בקשות מהמטבח ולשנות את מבנה המנה ואת המרכיבים בה. מלצרים לבבים, וגם המנהל ליאור אדם מקסים, אוהב אדם ונחמד... להפליא!!! מחירים סבירים ומצדיקים את המנה. מנות גדולות ומשביעות! והכל על טהרת הבריאות!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Mordechai - תמונה
Mordechai מבקר מתחיל
אחלה מקום.
4.3
08/08/16

האוכל היה מצוין, האווירה הייתה מאוד מאוד נחמדה. זמן ההמתנה לאוכל היה טיפה מדי ארוך מהמצופה, אבל המלצרים היו מאוד אדיבים. בסך הכולל הייתה חוויה מאוד נחמדה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Kuk - תמונה
Kuk 18 ביקורות
לא מומלץ
1.0
28/05/16

ישבנו ביום שישי בבוקר בפרש במתחם התחנה בירושלים 9 חברים. הזמנו כריכים, קפה, מוזלי ומים עם קרח. המתנו כרבע שעה לכריכים וכחצי שעה למוזלי. גם למים המתנו 8 דקות ארוכות, והקרח הגיע בנפרד... ובקמצנות לאחר 3 דקות נוספות. בגלל העיכוב הבלתי סביר עם המוזלי ביקשנו לבטלו וביטלו. לא זו בלבד שלא התנצלו על העיכוב ולא פיצו אותנו על כך, אלא שלאחר קבלת החשבון, לקחו אותו בטרם שילמנו ותיקנו אותו לרעתנו וחייבו את הקפה שהגיע עם המוזלי. מעולם בחיי לא נתקלתי בתודעת שירות כל כך גרועה. ועכשיו לאוכל. הכריך סלמון שהזמנתי היה לא מפנק בכלל וטעמו רגיל. המחיר יקר מאוד 56 ש״ח כולל סלט קטן. לסיכום: לא טעים, לא מפנק, יקר ושירות גרוע. אני יכול להבין שיש לפעמים לחץ ותקלות במסעדה אבל לא בסדר גודל כזה. ואם כבר קרה לכם, לפחות תתנצלו ותפצו על עגמת הנפש הגדולה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אליה גולן - תמונה
אליה גולן מבקר מתחיל
אכזבה טוטאלית!!
1.5
12/08/15

הגענו למסעדה ביום שלישי בערב, 11/8/15, המסעדה הייתה יחיסת מלאה אבל כמות המלצרים הייתה גדולה מאוד ביחס לכמות הסועדים. הגענו, ישבנו בחוץ- ארבע בנות. קיבלנו תפריט, ובדרך כלל גם מביאים קנקן... מים בין אם מבקשים או לא, אנחנו ביקשנו ולאחר 20 דקות של המתנה גם אז לא הביאו!! הזמנו- סלט קינואה, שהגיע פשוט תערובת ענקית של חסות וכרוב סגול בעיקר, כמות מאוד מאוד מועטה של קינואה ועדשים. הסלט היה אמור להגיע עם חמוציות וגרעינים למיניהם, הגיע ללא חמוציות ועם שקדים מעל, היה תפל (הוספנו עוד רוטב ומלח- שוב, נשאר תפל!) סלט ברבוניות- היה סביר, שתי חתיכות מסכנות של ברבוניה ותערובת עלים שראתה ימים יותר טובים. אמור היה להגיע לחם עם שני הסלטים, היינו צריכים לבקש מהמלצר שיביא וגם אז חיכינו 10 דקות. הזמנו בנקוק היט- תערובת עלובה של אטריות סובה עם פסטו וכמה קוביות מסכנות של חזה מן הצומח (מנה טבעונית). הזמנו גם סנדוויץ טבעוני עם בטטות וכל מני דברים, שהיה טעים. השירות היה איטי, המלצרים מסתכלים עלינו, מחכות שיקחו הזמנה אחרי שביקשנו- מתעלמים כאילו אנחנו אוויר. ביקשנו קנקן מים פעם שנייה, שוב חיכינו (ובואו לא נתעלם מהעובדה שקיבלנו כוסות חד פעמיות, אלא שמגיעות 100 כוסות ב2.5 ש"ח- בושה וחרפה!!) כשביקשנו חמוציות לסלט קינואה כי שמנו לב שחסר, המלצרית הסתכלה במבט של- מה נראה לך שאת מבקשת?!. חוויה לא נעימה, סועדים לידנו החזירו מנות מספר פעמים ובסוף פשוט החליט לקום וללכת. על מנה עלה בערך 50-65 ש"ח, מחיר לא מוצדק למה שקיבלנו. ארבעתנו עובדות כלמצריות ותמיד משאירות טיפ, במיוחד אם השירות היה מעולה אז אפילו משאירות 15 אחוז טיפ מהחשבון, אבל פה הרגשנו פשוט שמתעלמים מאתנו, המלצרים היו ממורמרים ותעלמים- זוועה!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
עדינה - תמונה
עדינה מבקר מתחיל
מקום מאכזב ברמה נמוכה
1.0
07/11/14

ארוחת בוקר זוגית ביום ששי בבוקר. סלט עם עלי חסה רקובים. ממש כך. הראינו לאחמ"ש. חביתה עם בצל ששכחו לטגן לה את הבצל אז השליכו אותו לא מטוגן מלמעלה. אנחנו יודעים, כי בחביתה השנייה הוא... הגיע מטוגן בתוך החביתה. צלחת עם פינה שבורה שהמלצר לא היה מוכן להחליף עד שדחינו את כל המנה. ככה זה היה. האחמ"ש "הבין" אבל לא עשה שום דבר מעבר לזה. יש הרבה מקומות. מי שלא נותן שירות ולא מוצר אסור להכנס אליו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
margalit - תמונה
margalit 3 ביקורות
יש מקום נרחב לשיפור!
2.0
30/07/14

אתמול ביקרתי במקום, המנות היו לא טריות, וממש לא טעימות לצערי. גם חברותיי לא היו מרוצות. פאי אגוזים היה מתוק מדי והבצק לא טעים. קפה סביר, אבל לא ממש טעים. חבל! אח"כ שמעתי מעוד אנשים שהיו... והתאכזבו. במצב הנוכחי אין סיכוי שאגיע לשם שוב וגם לא אמליץ לחברים

עוד פרטים
הוספת תגובה
pearlyjewel - תמונה
pearlyjewel 37 ביקורות
כשר למהדרין וזו הפלוס היחד ):
2.5
18/04/14

אכלנו שם הערב. טעות. פעמיים קפה גדול וקטן. הקטן היה ניתן לראות רק עם זכוכית מגדלת. המלצרים לא הצליחו להשטלת על העומס. הקפה שלי הגיע קר. השקשוקה הייתה קרה והעגבניות לא היו אדומות. חייבו... אותנו על עוד קפה (למרות ששתיה היחתה כלולה במנה) וגם יותר על המנה מאשר מה שהיא מופיעה בתפריט - חייבו אותנו ב-18₪ יותר מידי. אחמ"ש לא היה מעניין להתייחס לדבריי כשניסיתי לעלות אותם.התאכזבתי. לא אחזור

עוד פרטים
הוספת תגובה
beauty - תמונה
beauty 3 ביקורות
חבל שלא דומה לסניפים בת"א
2.3
07/04/14

ואני לא מתכוונת לתפריט. אין עסקיות וזה חבל. השירות שאני זכיתי לו היה חובבני. חלק מהדברים שביקשתי שכחו. הפוטנציאל טוב אך לא מנוצל בגלל החובבנות.

עוד פרטים
הוספת תגובה