נגישות
נגישות

שוואטינא ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.5
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

47 ביקורות וחוות דעת על שוואטינא

ansaf - תמונה
ansaf 4 ביקורות
נחמד
4.0
31/08/20

חגגתי לשני ילדי יום הולדת, היה מאוד עמוס, רועש , סלטים טריים אך המחיר יחסית לא זול , בנוסף הזמנתי פילה וילדן , קיבלתי אותו אדום באמצע, קצת נגעלתי שלא יכולתי להמשיך באוכל, עבור 3... מבוגרים ושני ילדים וקנקן לימונדה אחד עלה כ - 800 ₪ כולל טיפ . בהתחלה היה בחור שנתן שירות מצויין בלמלא את החסר והצלחת שנגמרת, בסוף סיימנן לאכול וחיכינו כ 20 דקות עד שהביאו לנו שתייה בפעם ראשונה היה לי ממש נחמד . פעם שנייה לא הכי . לרוב לא חוזרת לפעם נוספת לצערי .

עוד פרטים
הוספת תגובה
levincor - תמונה
levincor מבקר מתחיל
נוף מול הים מרווח ויפה
3.3
08/07/20

מנות ראשונות הזמנו סלטים לפי המלצת המלצר. היה יוצא מהכלל כל הסלטים טריים וטעימים. המלצר כל הזמן עובר וממלא את הצלחות. כ-20 סוגי סלט קטנים. חומוס נהדר אין מילה אחת לומר פרט ל....מחיר... שראינו בסוף .4 סועדים לשולחן סלטים יוצא 160 ש"ח. לדעתי ממש מוגזם. מנות עיקריות שהזמנו ל4 סועדים צלחת אחת שרימפס וקלמרי מטוגנים עם רוטב מיוחד. היה הרבה,יפה וטעים אפילו שלדעתי בסוף המנה הצלחת ממש שחתה בשמן. צלחת אחת קבב מזרחי היה טעים אבל יבש מאד. הקבב הושאר על האש/מחבת הרבה יותר מידי זמן. צלחת אחת בשר מעורב שכללה חתיכות סטייק אנטריקוט ,קצת קבב וצלע כבש. פשוט יבש מידי צלחת מנת הבית סטייק שוואטינא שכוללת סטייק פילה,צלע כבש וחתיכת כבד אווז..הכבד אווז הוחלף במעיין סטק סינטה קטן שגולגל כמו קבב. כל המנה היתה פשוט בושה יבשה וקשה בשר בכלל אם אינו נצלה ע"ג גחלים אלא במחבת יש לוודא שהוא נשאר עסיסי. הרבה זמן לא הצלחתי למצוא מי שככה יהרוס חתיכת פילה וסינטה. לסיכום הבשר היה ממש נפילה! למלצר ששאל אח"כ בבטחון האם הכל בסדר אמרנו שכן. לא רצינו להרוס לו את היום ולספר לו מה שחשבנו באמת על הבשר. שתיה קלה מים קרים בלבד. לסיום קבלנו כנפה טעימה ע"ח הבית וכוס תה אחד עם נענע שבקשתי. חשבון 550 ש"ח.השארנו 50 ש"ח טייפ למלצר שנתן לנו שירות מהסרטים! לדעתי,,, אם מנות הבשר היה אפילו בינוניות הייתי משבח את המסעדה עד אין סוף. אבל הנפילה בבשר אצל 3 מתוך 4 סועדים זה מראה על רמה נמוכה של טיפול המסעדה באוכל. אגב את כל הבשרים בקשנו מדיום וויל. כלומר לא חי אלא עם קצת ורדרדות באמצע לשמירה על העסיסיות. בשווטינא אני יותר לר מגיע לאכול בשר בכלל...אולי פירות ים...אולי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דני - תמונה
דני 5 ביקורות
אוכל טעים מאוד שרות סביר
3.8
28/02/20

ארוחת ערב ל 4 מבוגרים + 2 ילדים - האוכל היה טעים הכול הסלטים הבשרים הדגים רמה גבוהה כולל צילחות יפה ומודרני בשפע בלי קמצנות או חסכנות עד כאן כל הכבוד אבל המקום רועש מעוד וכן ומוזיקת... רקע רועשת וכן כל הזמן יש תזוזת שולחנות וכסאת לצורך לקבלת הסועדים שמביאה לצפיפות נוראית כך שלא ניתן לצאת ממקום הישיבה בלי להזיז את אלו שיושבים אחרך השרות יחסית לחוץ המלצרים עמוסים מאוד נותן תחושה של אל תפריע לי כולל תשובות נרגזות לאחר שביקשנו להנמיך את המוזיקה כמה פעמים ללא טיפול

עוד פרטים
הוספת תגובה
185yuki - תמונה
185yuki מבקר מתחיל
פשוט מעולה!
4.8
03/01/20

נהנינו מאד מהמגוון,מהאיכות ומהשרות הנפלא! מלצר אדיב, זריז תגובה, מפנק עם מלויים של מנות הסלטים אף ללא בקשה מראש שלנו, והכנאפה לסיום-פשוט מושלמת! יישר כח על מקצועיותכם בבישולים ובאופן... בחירת נותני השרות והכשרתם מראש!

עוד פרטים
הוספת תגובה
jaber.samer.00 - תמונה
jaber.samer.00 מבקר מתחיל
אוכל טעים ומהם , יש נחמד ואדיב
5.0
24/11/19

אוכל טעים ומהם , יש נחמד ואדיב של הצוות . מחייכים כל הזמן . הזמנה מוכנה בד״כ מהיר . מבחר אדיר של סלטים טעמים. ישר כח והמשך הצלחה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
חאלד - תמונה
חאלד מבקר מתחיל
מעל למצופה ...מסעדה ברמה גבוהה
5.0
07/11/19

סעדנו והיה מעבר למצופה. שירות, אוכל ואווירה ברמה גבוהה מאוד. אנשים אדיבים ביותר, והאוכל באיכות מעולה. זו לא פעם ראשונה שאנחנו מבקרים במסעדה ובטח לא האחרונה. נשמח לחזור...

עוד פרטים
הוספת תגובה
Efrat - תמונה
Efrat 2 ביקורות
אוכל מעולה, שירות מצויין!
5.0
02/11/19

לא תצאו רעבים! סלטים מגוונים וטעימים מאוד! שירות נהדר! מומלץ בחום! בטוח נחזור

עוד פרטים
הוספת תגובה
قاسم - תמונה
قاسم מבקר מתחיל
כל הכבוד היה נעים לאכול אצלכם
5.0
01/11/19

המסעדה הכי יפה שנכנסתי אליהא במת כל הכבוד האוכל היה טוב מאוד והשרות היה בסידר רק בעיה אחת עמדנו בחוץ הרבה זמן עד עד שנכנסנו ודפקא היה הזמנה שלי

עוד פרטים
הוספת תגובה
Rina - תמונה
Rina מבקר מתחיל
שירות אדיב ומהיר
5.0
26/10/19

שירות מהיר מצויין הכל נקי ומסודר מאוד. המסעדה המועדפת עליי כל פעם שאני מגיעה תמיד מרוצה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
hensh2212 - תמונה
hensh2212 מבקר מתחיל
מקום מושלם, אוכל ממש מאכזב
3.3
21/10/19

אחרי כל כך הרבה ביקורות טובות, התאכזבנו מאד מרמת הבשר והטעם שלו. הסלטים והמנות הראשונות נתנו תקווה העיקריות טובות אך התאכזבנו מאד מהעיקריות שהיה להם טעם של גחל ולא של בשר.

עוד פרטים
הוספת תגובה