נגישות
נגישות

קפה בריסל ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
3.5
אווירה
4.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

13 ביקורות וחוות דעת על קפה בריסל

לימור - תמונה
לימור מבקר מתחיל
טעים ונעים
4.8
10/08/19

עוגות מעולות, שייקים טעימים,קפה טעים,שירות מהיר ואדיב ואווירה נעימה מאוד.גם הקישים טעימים ומתובלים מאוד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Sara - תמונה
Sara מבקר מתחיל
מקום מומלץ ביותר!
5.0
31/05/19

מ ו ש ל ם. אוכל טעים, מנות מכובדות ועשירות, והצוות אדיב מאווודדדד. מקום נחמד ושקט. ממליצה לכל חבריי לסעוד במקום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ליאור - תמונה
ליאור 9 ביקורות
אכזבה. גם לא אכלנו וגם יצאנו נסערים ומבוישים
1.5
29/03/19

הגענו (זוג) לבית הקפה ביום שני בערב. אין חניה במקום אז צריך לחפש ברחובות הסמוכים. ישבנו בשולחן פינתי והזמנו מרק היום ופולנטה. פולנטה נגמרה אז במקום זאת הזמנו סלט חלומי אחרי שהמלצרית... המליצה עליו בחום. הגיע מרק עגבניות שהיה טפל וחסר טעם לחלוטין. ביקשנו מהמלצרית שהיתה מאוד נחמדה בשלב זה להחליף את המנה והיא נאותה והציע טוסט עם גבינה, ממרח זיתים ועוד מיני תוספות. נראה מבטיח אז זרמנו עם ההמלצה שלה. אחרי מספר דקות היא חזרה עם המנה. טוסט מלחם לבן חתוך לארבעה משולשים קטנים וסלט קטן. הטוסט לא היה עשוי ובקושי הכיל גבינה. אחרי ביס אחד זה הרגיש כמו פרוסת לחם לח עם ממרח זיתים. התאכזבנו. המלצרית ראתה שאנחנו לא אוכלים וכששאלה אם האוכל טעים והכל בסדר אמרנו שהטוסט מתחת לכל ביקורת וביקשנו את החשבון. להפתעתנו קיבלנו ללא היסוס חיוב מלא כולל הטוסט .הבהרנו למלצרית שאנחנו מצפים לפיצוי כלשהו עבור הטוסט ואין הצדקה שנשלם מעל 50 שח עבור מנה עלובה שלא ניתנת לאכילה. כאן היא כבר איבדה את הסבלנות, ענתה בזלזול תוך נפנוף מבטל ביד והלכה לקרוא למנהלת. בדיעבד הסתבר שזאת היתה בעלת המסעדה. היא לא טרחה לבזבזב את זמנה איתנו. פשוט הודיעה שהיא לא מחייבת אותנו עבור הארוחה ודרשה שנעזוב את המקום ולא נחזור יותר. לא שהיו לנו תוכניות להשאר אבל מעולם לא זרקו אותי ממסעדה בצורה כל כך מבישה. העלמה הזאת לא ממש יודעת איך להתייחס ללקוחות. פשוט בושה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של Hedva
Hedva
15/10/2019
אני מאוהבת בטוסט שלהם. אתה סתם בכיין
חיפאי - תמונה
חיפאי מבקר מתחיל
never again
1.0
17/10/18

אני וחברה שלי נכנסנו לקפה בריסל ושאלנו בנימוס בכניסה אם יש אפשרות לשבת ליד שקע חשמלי במטרה ללמוד קצת, הם נענו בחיוב והראו לנו איפה לשבת ואיפה לחבר את המחשב. הזמנו שתי קפה גדול וקינוח.... לאחר כמה דקות בעלת המקום פנתה אלינו בנימה מזלזלת ואף צעקה שנעיף את הכבלים ״אתה תשלם ביטוח אם ייפול עובד פה?!״ הזדעזענו מהצורה בה בעלת המקום דיברה אלינו מהזלזול וההתנשאות. החלטנו לקום וללכת למרות שקיבלנו רק את הקפה (שבוקשי שתינו ממנו) ולא את הקינוח. כשבאנו לשלם חויבנו בלי הצדקה גם על הקינוח למרות שהוא לא הגיע אלינו. תוך 10 דקות חויבנו על 70 שקל על כלום, באי אכפתיות וחוסר יחסי אנוש.

עוד פרטים
הוספת תגובה
יוסף - תמונה
יוסף 25 ביקורות
מחיר גבוהה מהממוצע, אחזור לפה שנית.
4.3
29/09/18

היינו שני זוגות, מקום נחמד, שקט ונוח. אוכל סביר, שירות בסדר, לא ברור למה אינם מגישים מים, לך לכניסה, תביא בכוסות חד פעמיות. מחיר גבוהה מהממוצע, אחזור לפה שנית.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דוד - תמונה
דוד 658 ביקורות
משתלם
4.0
30/07/17

ישבתי עם זוגתי היא הזמינה קפה ועוגה ואני שקשוקה היה טעים מאוד ..משביע שירות אחלה ..מנה משביע..מקום רומנטי 6מתאים גם למפגש חברים. המחיר לא זול אך מותאם לאזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ran - תמונה
Ran 99 ביקורות
מקסים
5.0
14/06/17

בית קפה נעים בפינה ירוקה בלב העיר, השירות היה מעולה באמת שאפו והאוכל אפילו יותר טוב. היינו פעם ראשונה ונחזור לעוד..

עוד פרטים
הוספת תגובה
Efri - תמונה
Efri מבקר מתחיל
לא נחזור
2.5
14/02/17

הזמנו קפה ועוגה. הרגשתי משהו קשה בפה והסתבר שזה שבר זכוכית. הראיתי ומסרתי למלצרית שלקחה אותו איתה וזו פחות או יותר היתה כל ההתיחסות שזכינו לה. כשביקשנו חשבון, המלצרית הציעה קפה כפיצוי.... סרבנו, שילמנו, השארנו טיפ ויצאנו.

עוד פרטים
הוספת תגובה