נגישות
נגישות
טלפון ראשי 053-7104354 מס' מקשר

zap rest עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר. מספר הטלפון של העסק מופיע בהמשך העמוד.

עוד מסעדות באשדוד

Sunset BLVD kitchen bar סנסט באשדוד
אשדוד
מסעדת בשרים
הזמן שולחן
קירה באשדוד
אשדוד
מסעדת בשרים
פינטה באשדוד
אשדוד
מסעדת בשרים
הזמן שולחן
אינדיאן באשדוד
אשדוד
מסעדת בשרים
באביס באשדוד
אשדוד
מסעדת בשרים, כשר
וואן - סושי בר באשדוד
אשדוד
מסעדה אסייאתית

דירוג גולשים

3
אוכל
3.5
שירות
3.0
אווירה
3.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

5 ביקורות וחוות דעת על שיפודים גריל ישראלי

מהחדש לישן
  • מהחדש לישן
  • מהישן לחדש
  • מהגבוה לנמוך
  • מהנמוך לגבוה
Iris - תמונה
Iris 2 ביקורות
הופתעתי לרעה לחלוטין
1.3
18/10/19

הגענו למקום בערב על מנת לחגוג יום הולדת ומראש הזמנו מקום לכולנו. מהתחלה שהגענו האווירה הייתה לא טובה. חיפשנו את המארחת שלא הייתה ונאלצתי לפנות לאחת המלצריות לעזרה. שאמרתי לה שהזמנו מקום... היא הייתה מופתעת ופנתה לאחראי משמרת לגביי השאלה. נתנו לנו שולחן שסביבו הרצפה הייתה כולה בצ'יפס והשולחן מלוכלך כולו. המלצרים אפילו לא ניקו כלום ועל השולחן שמו את כל הכלים. הזמנו את המנות שלנו והמתנו במשך כמעט שעה שיגיעו למרות העובדה שהיינו היחידות במסעדה והמנות שהזמנו לא היו מסובכות. אחריי שעה המנות הגיעו אך לא כולן. במהלך הארוחה המשכנו לחכות לעוד מנה נוספת שלא הגיעה וראינו שהמלצרים הסתכלו עלינו וצחקו עלינו מה שגרם לנו אי נוחות. היינו צריכות כל הזמן להזכיר להם להביא את המנות ולבקש מספר פעמים כל דבר. בנוסף,אחת המנות של השיפוד הגיעה תחילה נע ולאחר חימום נוסף הוא היה שרוף. ובמנה אחרת של המבורגר נמצא חרק חי בתוך הקציצה. למרות אי נוחות החליפו לנו את המנות אבל שוב השיפוד היה נע ואת המבורגר החדש אחד המלצרים הפיל על משהי אחרת ולכלך לה את המעיל ולבקש סליחה ולעזור לנקות לא דאג ומאחורה האחרים צחקו. אבל שיא הערב הגיע בקבלת החשבון,תחילה בבדיקת החשבון שמו לב שהוא לא נכון מבחינת מה שהזמנו ומחיר של כוסות היין. לאחר שאמרנו זאת ותיקו את הטעות והביאו חשבון נכון ומתוקן שילמנו את המחיר כולל הטיפ. היינו צריכים לקבל עודף. קיבלנו עודף והבחנתי בכך שמשהו לא נכון אבל המלצרים עמדו בחבורה סביבנו ולחצו עלינו שנשאיר טיפ ונלך. משהי אחרת שלא מלצרה אותנו פנתה עלינו בחוצפה וביקשה שנאיר את הטיפ ולפחות נשאיר 50-60 שקל. את העודף עקב הלחץ שלהם נשאר שמה ויצא ששלמנו יותר על האוכל עם הטיפ ואת העודף בכלל לא קיבלנו חזרה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Raya - תמונה
Raya 3 ביקורות
מקום נעים
3.8
28/10/16

המנות היו טעימות ,מבחר גדול של סלטים טובים , מקום גדול ומרווח ,אוירה נעימה ,מתאים מאוד לארוחה משפחתית , היינו קבוצה גדולה אז נתנו לנו חדר פרטי , המחירים סבירים

עוד פרטים
הוספת תגובה
Meirav - תמונה
Meirav 2 ביקורות
לא מה שציפיתי
1.5
25/08/15

שמעתי הרבה על האוכל בציפורה (לא בסניף הזה), ולכן החלטנו לנסות. היינו לארוחת ערב והזמנו 2 חומוס, שיפוד קבב ומנת שניצל, הגיע חומוס אחד ואחרי שחיכינו הרבה זמן לשני שאלנו את המלצרית מה... קרה,והיא אמרה שהיא לא הבינה שרצינו שתיים והיא הלכה (חשבנו שלהביא), מנת השניצל היתה אמורה להגיעה עם סלט קולסלו והגיעה עם פיסות של חסה ופטריות שנראה כאילו מישהו דרך עליהם, השניצל היה ממש קטן למנה שעולה 58 ש״ח וגם המחיר של השיפוד קבב היה גבוה (28 בלי שום תוספת). לקראת סוף הארוחה ניגשה מלצרית אחרת לשאול אם הכל בסדר ואמרו לה שאת החומוס שהזמנו, עדיין לא קיבלו ועכשיו אנחנו כבר לא רוצים אותו והערנו על הסלט, שזה לא מה שציפינו לקבל היא התנצלה ואחרי כמה דקות הביאה סלט חסה עם גמבה ופטריות. בקיצור ממש לא נהנינו!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Rotem - תמונה
Rotem 30 ביקורות
מסעדה מעולה
4.3
01/06/15

המסעדה טובה מאוד. סלטים טריים ואוכל טעים. היה ממש טוב. הגענו אליהם דרך גרופון, כך שגם המחיר היה טוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מיכל לב - תמונה
מיכל לב 6 ביקורות
מסעדה פשוט אליפות!!!
5.0
12/08/13

לא הבנתי על מה כל המהומה כששמעתי על ציפורה אך כשהגעתי לשם הבנתי על מה כולם מדברים... השירות מעולה ואדיב והמנות... להתעלף. הסלטים טעימים וטריים ומוגשים לצד לאפות היישר מהטבון. החומוס... אחד הטעימים שאכלתי בחיי. הבשרים ברמת עשייה מושלמת, בדיוק כפי שביקשתי והמחירים סבירים ביותר.

עוד פרטים
הוספת תגובה

מה גולשי zaprest אומרים על המקום:

1
מומלץ לארוחה עם חברים
0
קינוחים מעולים
0
אווירה עממית
0
ארוחת בוקר מעולה
0
מנות נדיבות
0
אווירה כפרית
הצג עוד חוויות

מספר נוסף: 08-6588891

מצאת טעות?

תעזרו לנו לשפר את המאגר

כל המסעדות שצפיתי בהן

קדימה
אחורה