נגישות
נגישות

קפה לנדוור ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
4.0
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

13 ביקורות וחוות דעת על קפה לנדוור

eran michaeli - תמונה
eran michaeli מבקר מתחיל
מסעדת all in one
4.3
21/01/16

הגעתי לשם עם בת זוגתי כדי לחגוג אירוע אישי בגלל המלצה של קרוב משפחה והמקום אכן מדהים כמו שנאמר לנו. מקום רגוע שמציע שירות על ידי אנשים נחמדים ואדיבים מאוד שגורמים לך לרצות לא... לעזוב. מחיר ארוחות הבוקר והטוסטים אכן נחמדים בהשוואה לשאר בתי הקפה ברמה של קפה לנדוור והארוחות מאוד משביעות ומגגונות. בהחלט שווה את המחיר. במקום ישנה אווירה פסטורלית ורומנטית , מקומות ישיבה נוחים ועיצוב מיוחד ומעניין. המנות אכן משביעות ואני ממליץ בחום ללכת ולבדוק.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Chen - תמונה
Chen 19 ביקורות
סביר
2.3
11/10/15

היינו שנים ובאנו להנות מבית קפה נחמד . בפועל זוהי מסעדה עמוסה ורועשת. הייתה חסרה לי אווירת הבית קפה. בעניין האוכל: הזמנו שתייה חמה - וניל איטלקי ושוקו קר, שהיו בסדר גמור ובמחיר... סביר. בנוסף הזמנו עוגת בלונדיס (שזו מין גרסה לבנה לבארוניז) וווםל בלגי. לטעמנו הבלונדיס הייתה טובה אך הוופל הבלגי איכזב. ביקשנו להחליף כי ממש הרגשנו שאנחנו אוכלים מצה עם שוקולד. בפועל החליפו לנו את הוופל עצמו לגרסה מחוממת. מאכזב מאוד! שירות טוב וקשוב מצד המלצרים, אך פחות מצד המטבח.... חוויה חד פעמית, לא אחזור שוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Limor - תמונה
Limor 77 ביקורות
קפה לנדוור באר שבע
3.3
27/07/15

בית קפה חביב. הייתי עם בן זוגי ביום שישי האחרון, הזמנו פסטה,טורטוליני, סלט ומשקאות. היה נחמד אך לא מקום יוצא דופן. האוכל טעים, השירות סביר, האווירה נעימה. מקום לפעם אחת, לא מעבר. יש... מקומות מיוחדים יותר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מיכאל - תמונה
מיכאל 36 ביקורות
מקום אינטימי, אוכל סביר
3.8
22/03/15

הייתי פה מספר פעמים, בכל הפעמים האוכל היה סביר אך המנות מאוד קטנות ביחס למחיר שלהן. האווירה הייתה מצויינת תמיד (לא רועש ואינטימי)

עוד פרטים
הוספת תגובה
Boris - תמונה
Boris 7 ביקורות
אוכל טעים ואווירה נחמדה
4.5
21/02/15

ארוחת בוקר מצויינת ושירות קשוב ואיכפתי. אל תפספסו את הטוסט הירושלמי המעולה ואת הרוזלך בסוף הארוחה - טעים טעים טעים. האווירה במקום שקטה ונעימה והיה לנו כיף מאוד

עוד פרטים
הוספת תגובה
רינת - תמונה
רינת 46 ביקורות
מנות הילדים משתלמות במיוחד
4.3
04/09/14

לקחנו סנייה קבב, מנה חביבה המוגשת על פיתה דמויית פיתה עירקית עם טחינה וחצילים וכו (54 ש"ח)סטייק פרגית עם ירקות ירוקים, מנה טעימה ובריאה אך לא מאוד גדולה(64 ש"ח)ומנות ילדים פסטה(מנה קטנה... מדי לילד מעל גיל חמש) ושניצלונים עם צ'יפס מנה יפה (רק 24 ש"ח למנה!!) האוכל טעים, השרות ברובו טוב, האוירה חביבה, המחיר משתלם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דרומית - תמונה
דרומית 32 ביקורות
בסדר אך המנות ממש קטנות
3.3
01/09/14

אכלנו 2 מנות ילדים: המבורגר וצ'יפס ושניצל עם צ'יפס, המנות טעימות מאוד אך קטנטנות, יותר סביר לכנותן "מנות פעוטות" . אני הזמנתי 3 המבורגרים שהיו טעימים מאוד. האוירה נעימה והמסעדה יפה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
bina.rot - תמונה
bina.rot 58 ביקורות
קפה לנדוור
3.5
27/05/14

מקום נחמד, יחסית פינתי ולא המוני.. ביחס לכל המתחם העצום. אווירה טובה ואוכל טעים סך הכל. האוכל הגיע בזמן ולפי הדרישות.. למרות שהיו הרבה כאלה:) עוגת שוקולד חמה מעולה, מומלץ בחום!

עוד פרטים
הוספת תגובה