נגישות
נגישות

גרינברג סאן ביקורות וחוות דעת - עמוד 4

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

45 ביקורות וחוות דעת על גרינברג סאן

מיכאל - תמונה
מיכאל 59 ביקורות
ארוחת בוקר בינונית
2.3
07/10/15

אכלנו ארוחת בוקר זוגית אחת היקרות אבל לאכזבתינו התמורה ממש לא מצדיקה את התימחור היומרני. המיבחר מצומצם והאיכות בסדר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
07/10/2015
שלום רב ותודה על זמנך בכתיבת ביקורת זו. ההשתדלות שלנו בגרינברג בכל הנוגע לחוויה באופן כללי ובארוחות בוקר בפרט - היא גדולה וכמו כן אנו שמים דגש על להעניק את המוצרים האיכותיים שיש על מנת שאורחינו ייהנו לא רק משפע אלא גם באיכות גבוהה. צר לי להבין מדבריך שהפעם המטרה שלנו לגרום לכם ליהנות לא צלחה ואשמח להתחייב לכך בפעם הבאה שתגיעו להתארח אצלנו בגרינברג. אשמח אם תצרו עימי קשר באמצעות 050-2250550 על מנת ליצור חוויה מתקנת. בברכה ושוב תודה, ורד מנהלת גרינברג ביסטרו
Pely - תמונה
Pely 18 ביקורות
לא להחמיץ!
5.0
25/07/15

אמנם מדובר בביסטרו "שכונתי" באזורי חן, אבל האוכל בגרינברג רחוק מלהיות שכונתי. מנות נדיבות, טעימות מאוד, וחלקן אפילו בלתי נשכחות (דג דניס על פירה, עוף בגריל עם צ'יפס). קינוחים - למות... מאושר (לא להחמיץ את מוס השוקולד....) . אוירה יוקרתית אך נינוחה, מלצרים אדיבים וחייכנים. לא להחמיץ!

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של veredbuk
veredbuk
02/12/2015
פלי תודה רבה על תגובתך, משמח מאוד לקרוא כאלה תגובות!! לא מובן מאליו, נשמח לארח אותך שוב. יום מוצלח, משפחת גרינברג.
fisherco - תמונה
fisherco 88 ביקורות
טעים מאוד!
3.5
11/04/15

פעם ראשונה שישבנו בגרינברג, מעבר לזה שארוחות הבוקר יקרות לעומת מקומות אחרים(ויש תוספת מחיר על כל שינוי קטן) המקום והאוכל פשוט מעולים!! ארוחות הבוקר מגוונות ומפנקות, השירות מעולה והמסעדה... מעוצבת בצורה נעימה וחמימה. נהננו מאוד!

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
14/04/2015
קודם כל הרבה תודה על הזמן שהקדשת להעביר ביקורת נפלאה, אכן אנחנו עושים מאמץ לשרת בצורה הטובה ביותר ולתת חוויה נעימה ללקוחתנו. אשמח לפגוש אותך בשנית. תודה רבה עדי מנהלת מסעדת גרינברג ביסטרו
ruthgeis - תמונה
ruthgeis מבקר מתחיל
אקוסטיקה בעייתית
3.3
14/03/15

סעדנו במרפסת המקורה בשישי בערב. זו לא פעם ראשונה ואנחנו מאד אוהבים את האוכל , מגוון וטעים. הרעש באזור זה בחורף הוא בלתי נסבל.לא ניתן לנהל שיחה בלי לצעוק וכולם צועקים , מה שעושה את... החוויה להרבה פחות נעימה. מציעה לכם להתייעץ עם מומחה לאקוסטיקה כי יש דברים שניתן לעשות על מנת לשפר את העניין .

עוד פרטים
הוספת תגובה
Moshi - תמונה
Moshi 4 ביקורות
האוכל טוב, אבל מסביב...
3.3
19/02/15

כאמור, האוכל היה טעים, אבל המלצריות לא יעילות, לא אדיבות ולא מקצועיות (לא ברור להם ההבדל בין טבעוני לצמחוני...). אבל הדבר שהכי מכעיס אותי זה דמי החליצה השערורייתיים שגבו ממני על בקבוק... יין ביתי (שאנחנו מייצרים). 40 ש"ח נדרשתי לפצות את המסעדה על זה שאפשרו לי להמנע מלרכוש יין במחיר ממוצע של 150 ש"ח, ובמקום זה לצרוך יין שלנו. אין לכך כל הצדקה מלבד חמדנות. זוהי סיבה מספקת להמנע מביקור במסעדות הגובות דמי חליצה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
20/02/2015
אדון נכבד. שמחתי לקבל את תגובתך ולראות כי האוכל בגרינברג היה לטעמך. הצטערתי לשמוע שהשרות לא תאם את הציפיות ואני מתנצלת שכך היה. השרות וחווית הלקוח חשובים לנו מאוד ואנו עושים מאמצים שכל לקוח ירגיש ויהנה מהאוכל והשרות גם יחד. לעניין דמי החליצה הדבר נהוג בכל מסעדה בארץ ובעולם וכך גם אצלנו. במיקרה המסוים שהיין הוא יין ביתי שלכם היינו שמחים ביותר שתרגיש חופשי לבוא ולהביא את היין שלכם ללא כל חיוב ותרגיש לגמרי בביית בגרינברג. אשמח שתיצור עימי קשר ונתאם לארוחה מיוחדת לך ולבת זוגתך כדי שתווכח בשרות שלנו ותהנה מארוחה טובה בליווי היין שאתם מייצרים. בברכה. עדי מנהלת המסעדה.
Dubie Dunietz - תמונה
Dubie Dunietz 4 ביקורות
נחמד, אוכל טעים וטוב ושירות אדיב- אך רועש
3.8
31/12/14

הארוחה הייתה טעימה וטובה, השירות היה אדיב וטוב. הבעיה היחידה- ישיבה בתוך המסעדה היא באווירה רועשת והמולה שאינה מאפשרת לסועדים שיחה בנחת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ריטה - תמונה
ריטה מבקר מתחיל
שירות בעייתי
3.0
07/12/14

ארוחת צהרים של ארבעה בשבת. זו אינה הפעם הראשונה (ומקווה גם לא האחרונה) שאנו מגיעים למסעדה. האוכל טעים ברובו והאוירה מאוד נעימה אבל כמעט תמיד יש בעיות עם השירות. אומנם אחראית המשמרת היתה... מאוד אדיבה וניסתה לפתור את הבעיות ולא התנערה מהן אבל עדין משהו לא עובד עם צוות המלצרים. יש הרבה מלצרים, רובם מלאים בכוונות טובות אבל זה לא דופק כמו שצריך והתוצאה - אכזבה ותיסכול אצל הלקוח

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
07/12/2014
היי, קודם כל תרשי לי להתנצל בפנייך על חווית השירות הפחות נעימה. אשמח לשוחח בטלפון או פנים מול פנים ולהבין מנקודת מבטך מה לא היה בסדר ומה גרם להרגשה הלא נעימה. אשמח להזמין אותך לחוויה מתקנת שאני באופן אישי אדאג לך. מאוד חשוב לנו מה שאנחנו עושים באהבה רבה. תודה מראש עדי 0542113441 מנהלת מסעדת גרינברג.
shidji - תמונה
shidji 13 ביקורות
גרינברג ביסטרו
3.5
29/11/14

ישבנו 3 בנות בשישי בצהריים. המקום מעוצב מאוד יפה והמנות היו מעולות: ריזוטו, כריך הודו והמבורגר גרינברג. האוכל היה טעים והוגש יפה :)

עוד פרטים
הוספת תגובה
סיגל - תמונה
סיגל 5 ביקורות
לא לטבעוניים
2.3
18/10/14

גרינברג ביסטרו מקום נעים ומושקע חבל שאין בתפריט מנות טבעוניות. לאחר מעבר ארוך עם המלצרית על התפריט הזמנתי מנת פסטה בשם פרימוורה עם פאפרדלה, זוקיני, ארטישוק וירקות נוספים. בפועל קיבלתי... ספגטי תפל עם מעט ירקות. לא טעים ויקר - 64 ש"ח. ואפילו לא שאלו אותי לדעתי על החלפת הפאפרדלה בספגטי. ממליצה למסעדה להוסיף מספר מנות טבעוניות טעימות ולהיכנס לטרנד של רוב המסעדות בתל אביב

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
22/10/2014
ראשית, אנו מודעים שאין מספיק מנות טבעוניות בתפריט( למעט מנות ספיישל שחלק מהן טבעוניות) ואנחנו מצטערים על כך. נשמח לארח אותך לחוויה מתקנת ונדאג לך למנה טבעונית מכובדת וטעימה.
keren - תמונה
keren מבקר מתחיל
לא נהנינו
3.0
13/09/14

אכלנו היום 3 אנשים במסעדה- מנת הפפרדלה עם פירות ים בינונית ומטה עם טעם לוואי ופסטה לא טריה. הפפרדלה ראגו פשוט לא טעימה וההמבורגר פשוט מזעזע! לא יאמן שאפשר גם להרוס המבורגר, פעם ראשונה... שנתקלתי בלחמניית המבורגר שרופה ועם טעם לוואי. השירות אגב היה מצויין. יצאנו עם חשבון של מעל 200 שח, שבעים אמנם אך ממש לא מרוצים. לא מומלץ ולא נחזור!

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
30/09/2014
קראתי את הערותיך לגבי ביקורך בגרינברג ואשמח מאוד להזמין אותך לחוויה מתקנת בהקדם האפשרי. אנו משקיעים מאמץ רב בכדי לתת את השירות הטוב ביותר ושמחתי לראות שאכן כך היה וכמובן שאנו עושים מאמץ גדול וגאים מאוד במטבח בגרינברג. מצטערים שהחוויה שלכם לא הייתה מוצלחת ובביקור שלכם בתיאום איתי יהיה יותר מוצלח.