נגישות
נגישות

הבית של סלווה ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

19 ביקורות וחוות דעת על הבית של סלווה

נאוה - תמונה
נאוה 7 ביקורות
מצויין ומומלץ!
5.0
09/01/16

הגענו להתכנסות משפחתית + , עם ציפיות לאוכל מעניין וטעים. האוכל מ-ע-ו-ל-ה, שירות מצויין. מחירים סבירים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Hilla Ashkenazy - תמונה
Hilla Ashkenazy 2 ביקורות
ארוחה נפלאה!
4.3
28/08/15

ביקרנו אצל סלווה ביום שישי בצהריים. המקום נעים, מוצל ושקט. השירות היה מעולה, קיבלנו פלטת סלטים מיוחדים וטעימים הכוללים גם ממולאים טובים. מנה עיקרית צמחונית טעימה ומנת מנסף ענקית... ומיוחדת. שווה ביקור, טעמים אותנטיים והרגשה ביתית. נחזור בקרוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
יוטי - תמונה
יוטי 2 ביקורות
היה נהדר!!!
4.8
11/01/14

הגענו 14 מבוגרים וילדים ביום שישי בערב,עם גרופונים בשווי 70 שקל לאדם. קיבלנו ארוחת מלכים עם סלטים טריים מרק,ממולאים של ירקות ובצקים ממולאים טעימים מאוד מאוד ומנות עקריות ענקיות... ומיוחדות. השירות היה מצוין ואדיב. ללא ספק נחזור לביקור נוסף

עוד פרטים
הוספת תגובה
איתן - תמונה
איתן 2 ביקורות
אחד מאותם מקומות ששוב לא אשוב
2.0
25/09/13

בבטן הומיה ובציפיות גדולות הבטתי בתפריט המגוון להפליא שצעק בקול: "אוטנטיות". לאחר התייצות עם המלצר הצעיר הוחלט על סלטים, חומוס, פלטת ממולאים ופלטת בצקים ממולאים. הפיתות היו קרות. לאחר... טעימה מהחומוס ותחקור קצר של המלצר הודה הנ"ל בקול מבוייש שהחומוס התעשייתי זה עתה הוצא מקופסתו....פלטת הבצקים חוממה קלות במיקרוגל על מנת להפיח קצת חיים בגילם המופלג. הטעם היה בהתאם. פלטת הממולאים היתה מצומקת מזוקן, חוממה עד יובש. הסלטים היו פחות או יותר. לא מעבר לזה. בקבוק הדייאט ספרייט היה מרענן ונקודת האור היחידה בארוחה האומללה הזאת. בקיצור.....ממש לא מוכרחים גם לשלם וגם לסבול.

עוד פרטים
הוספת תגובה