נגישות
נגישות

סושי בר - one ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

4
אוכל
4.5
שירות
3.5
אווירה
4.0
מחיר
4.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

25 ביקורות וחוות דעת על סושי בר

v_yael - תמונה
v_yael 205 ביקורות
חייבת להמשיך לפרגן
4.0
18/10/14

הגעתי שבוע אחרי, והאוכל נותר מצויין, לקחנו קומבינציית פיוז'ן מפנקת ביותר , מרק מיסו ושתיה. מחירים טובים. אוכל מעולה ומשביע. קינוח קיבלנו כ-פינוק, תודה. הפעם רק השירות היה ממש בדיחה... בגבול המעליב, סיימנו לאכול לקח למלצרית מעל 15 דק לגשת אלינו ולא בגלל התייחסות לשולחנות אחרים, באסה. אבל שוב, הסושי שווה ביותר, טעים ומשביע. מומלץ בחום

עוד פרטים
הוספת תגובה
דרלה - תמונה
דרלה 76 ביקורות
אחלה אחלה אחלה
4.8
12/10/14

פעם שלישית שלי במקום ובכל פעם מרוצה מחדש. הסושי טעים, טרי מפנק ומשביע. מבחר גבינות ואופציות טעימות. ראשונה שרימפס הייתה מעט סתמית לטעמי. אבל הכל יחד אני ממש אוהבת. מאוד שווה

עוד פרטים
הוספת תגובה
v_yael - תמונה
v_yael 205 ביקורות
אחד המקומות היותר טובים
4.8
12/10/14

אחד המקומות היותר טובים, הוגנים וטעימים שהייתי בהם לאחרונה. ישבנו אתמול 6 אנשים. 4 ראשונות , 3 קומבינציות ורול נוסף. האוכל טעים! מגוון, יש הרבה בחירה ומגוון גם ברולים עצמם. המחירים לא... בשמיים אבל הסושי מאוד משביע! כל רכיב מורגש וללא קמצנות כפי שקורה לאחרונה יותר ויותר. ההגשה מאוד יפה שאם תשאלו אותי נראה מצחיק להגיש מיסו עם כף מתכת או תה ירוק בכוס עם תיון. הטרטר סלמון היה טפל מעט.אבל כל זה נעלם בתוך כל החיובי מסביב. לא היו כמעט אנשים וחבל כי ממש ממש אהבנו. בהחלט נחזור שוב. והקינוח... עליהם. אין מה להוסיף.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אוכל בחוץ - תמונה
אוכל בחוץ מבקר מתחיל
חוויה שווה
4.5
26/01/14

מעולם לא טרחתי לכתוב ביקורת על מסעדה , פה זה פשוט מתבקש . שלוש פעמים הייתי מאז שנפתח , תמיד בצהריים ותמיד יצאנו מרוצים. הפעם החלטתי לקחת את אשתי שתחיה בחמישי בערב . מפעם לפעם החוויה... משתפרת . קבלת פנים חמה , שירות אדיב , ומנות ערב שלא טעמתי עד היום הקפיצו את המקום ללבל אחר , פשוט חוויה. למקום שכל כך משקיע באירוח בהחלט מגיע כמה דקות מזמני בכדי לומר סאחתיין.

עוד פרטים
הוספת תגובה
sattla - תמונה
sattla 3 ביקורות
שירות מתחת לכל ביקורת.
1.8
26/12/13

ישבנו היום 5 אנשים, הזמנו 3 מנות (2 גדולות ואחת רגילה) למנות חיכינו 45 דקות וכשביקשנו לברר מה לוקח הרבה זמן והתשובה שקיבלנו היא "אנחנו הרבה אנשים עם מנות גדולות ומכינים אותן אחת אחת"... בעוד שאנשים שהגיעו אחרינו כבר סיימו את מנותיהם. חיכינו לחשבון 10 דקות, ובסה"כ נאלצו לאכול 10 דקות... לסיכום, שירות מתחת לכל ביקורת, צריכים ללמוד ולהערך בהתאם לכמות אנשים שבאים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Mira - תמונה
Mira מבקר מתחיל
סושי מעולה
4.8
21/12/13

זו הפעם השלישית שלנו במסעדה. הסושי מעולה, המנות מגוונות וטריות. האווירה במסעדה נעימה, השירות מצויין. המחירים לא יקרים. נהננו מאוד, ממליצים בחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
shevetz - תמונה
shevetz 15 ביקורות
אוכל טוב, קצת אפור
4.0
18/11/13

המקום נמצא איפה שהג'ירף היה עד לפני כשנה. ניצול חלל המקום מצויים ויש הרבה מרווח. האור מעומעם, ודעתנו במשפחה הייתה חלוקה האם זה נעים ככה. לגבי האוכל הייתה תמימות דעים: שתי מנות של אורז... וסלמון מצויינות. קוביות הסלמון מטוגנות ומצופות בפירורים או משהו, דווקא הפתעה נעימה וטעימה. מי שהזמין את האורז הצמחוני גם היה מרוצה. ומנת הילדים הייתה עם שניצלונים טעימים וצ'יפס בסגנון תפוצ'יפס - ממכר ומלוח מדי. כשביקשנו להנמיך את המוזיקה עשו זאת, יפה מאד. היה סבבה

עוד פרטים
הוספת תגובה
Eyal - תמונה
Eyal מבקר מתחיל
יפה וטעים
4.8
18/11/13

היו לי אורחים מחו"ל ,ויצאנו לרמת החייל , שמענו על המסעדה , ראינו אותה מבחוץ , התלהבנו מהעיצוב הנקי ונכנסנו ... בילינו שם מעל לשעתיים , היינו 12 איש , כולם יצאו מרוצים . המנות גדולות ,... מוגשות בטוב טעם , טעימות וחדשניות . אני אישית אכלתי סושי עם קאוויאר , וסושי חם . שתי המנות היו מדהימות !!! כשמנהל המסעדה שמע שמישהו מהאורחים חוגג יום הולדת , מיד הגיעו 2 בקבוקי קאווה , ללא חיוב !!!! כולם נהנו מכל רגע , וכשהגיע החשבון צחקנו ... בשביל כזאת רמה, היינו מוכנים לשלם הרבה יותר ... בהצלחה , ומקווה שעוד מסעדות תלמדנה מהם ...

עוד פרטים
הוספת תגובה
שירן - תמונה
שירן 219 ביקורות
ביקורת קופון
3.5
15/11/13

קנינו את הקופון מגרופון לארוחה זוגית. ראשית, אני לא אוהבת את ההטעיה. כתוב שהשובר שווה 280 ש"ח כשבפועל, המוצרים שאתה מקבל לא שווים יותר מ-200. מחיר השובר 240 ש"ח. אין ספק, זה הנחה יפה,... אבל ממש לא 50%. המחירים של המסעדה לא יקרים בכלל והתמורה מאוד הולמת(גם לשובר, וגם בלי). לראשונה הזמנו מיסו שהיה טעים, אבל פושר. הגיעה לנו גם עוד ראשונה ולקחנו את הסבי'צה סלמון על אבוקדו שהיה טעים. לעיקריות הזמנתי שני רולים ובן הזוג הזמין מנת מוקפץ. הסושי היה חמוד. ברמה של סושיות פשוטות. המוקפץ גם. היה טעים, אבל ממש לא רמה גבוהה. הקינוחים שלהם הם של ביסקוטי ככה שטעמנו אותם בכל מיני מקומות אחרים. שום דבר מיוחד. ס"כ תמורה מאוד טובה לכסף. כשיהיה בא לנו ארוחת ערב זולה, בהחלט אופציה. אבל איכותי זה לא.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Omer Nitsan - תמונה
Omer Nitsan מבקר מתחיל
מעולה! הכל הרגיש טרי טרי טרי!
4.8
09/10/13

אני לא מרבה לתת חוות דעת כי בדרך כלל מסעדות לא ראויות למאמץ אלא אם היתה חויה קיצונית לטובה או לרעה, החויה פה היתה ממש לטובה, המסעדה חדשה, המנות טעימות במחירים הגיוניים עם אוירה טובה.... אני מאחל לצוות וואן ברמת החייל לשמר את הדגש על טריות חומרי הגלם והטעם כי זה שילוב מנצח.

עוד פרטים
הוספת תגובה