נגישות
נגישות

שיפודי התקוה ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

12 ביקורות וחוות דעת על שיפודי התקוה

Ilanit - תמונה
Ilanit מבקר מתחיל
לא תמיד משתלם
2.8
22/05/17

ישבנו בעלי ואני עם 2 בנותינו (3 ו-7).. מתארים לכם כמה הן אוכלות (כמעט כלום..רצו "שיפוד"), וזה מה שהזמנו.. שיפוד לכל אחד, צ'יפס ו 2 קציצות. לא הזכרנו ולו לרגע "מנה עיסקית" או "הכל... כולל".. מבחינת המלצרית (חמודה ונדיבה) הכל היה אפשרי, רק חבל שבדרכם "הנחמדה" חייבו אותנו עבור 4 עיסקיות!!! סילחו לי.. לא תיכננתי להשאיר שם כמעט 300 ש"ח על כלום!האוכל היה טעים, אך חבל על חוסר הבהירות שבה נתקלנו. במקרה זה, ממליצה רק אם לסועדים מתאים תפריט "העיסקית". לא מתאים ולא משתלם למי שרוצה "לנשנש" שיפוד ככה על הדרך.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
06/06/2017
תפריט המסעדה מבוסס על ארוחה עסקית הכוללת מעל 12 סוגי סלטים ותוספות ציפס סלט ירקות ואורז . ארוחת ילדים 36שח ארוחת מבוגר 69 שח עם כל הסלטים והתוספות ולפות חמות מהטבון לדעתי המחיר ממש הוגן ולא יקר. שיפודים ללא סלטים עם 2 תוספות לפות חמות סלסה וחמוצים במחיר 56 שח במידה ולא לוקחים את העסקיות . עושים את מירב המאמצים לתת שירות אדיב ואוכל טרי וטעים .
טלי - תמונה
טלי 77 ביקורות
נהנינו מאד - תודה
4.5
15/01/16

ארגנתי ארוחה ל- 15 אנשים. כשהגעתי ראיתי שהמיקום פחות טוב וביקשתי לעבור לפינה, מיד העבירו אותנו בשמחה ובאדיבות. השירות היה מצויין לכל אורך השהות שלנו - בחיוך, באדיבות, בסבלנות... ובמקצועיות. האוכל זרם בשפע, כל הזמן שאלו אם חסר משהו ומה אפשר להביא. היה מאד טעים (סלטים מגוונים, לאפות חמות וטעימות ושיפודים). נהנינו מאד - תודה רבה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
יוסי - תמונה
יוסי מבקר מתחיל
שיפודי התקווה בנמל תל אביב
1.3
18/10/15

הכל כלול - 70שקל שתי קציצות בשר יבשות כנראה מהקפאה ארוכה. סלטים כמו כמו שקונים בסופר. והכל כלול הזה לא כולל שתייה שעלתה ביוקר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
שי - תמונה
שי 3 ביקורות
יבש..
3.3
14/09/15

בשר יבש (לקחנו פרגית, קבב, לבבות) מחיר מפתיע (90 שח לשני שיפודים + סלטים) בקיצור, לפה לא נחזור

עוד פרטים
הוספת תגובה
Tal - תמונה
Tal 313 ביקורות
מקום נהדר
4.8
21/06/14

רכשנו באתר גרופון שוברים לארוחה זוגית, כשלכל אדם מגיעה מנת בשר (2 שיפודים/המבורגר/שווארמה/כל מיני קומבינציות שונות) עם צ'יפס, סלטים, חומוס ופיתות חופשי, וקנקן שתייה לזוג. האוכל הגיע... מהר, היה טעים, מאוד טרי, בשפע ובאדיבות רבה של צוות העובדים והמנהל שנכח במקום. באמת פינקו מכל הלב. המקום גם עשה רושם של מאוד נקי ומטופח, והרגשנו מצויין אחר כך. בעזרת הגרופון הארוחה הזוגית עלתה לנו 140 שקלים, במקום 240. מחיר שפוי בהחלט.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ifat - תמונה
Ifat 39 ביקורות
היינו בערב חברים מהנה וטעים מאוד
4.8
25/04/13

היינו קבוצה של 9 חברים במסעדה אתמול בערב, נהננו משירות נעים,תפריט מגוון של הכל כלול. המחיר נקבע לפי מנות הבשרים שכל אחד הזמין. האוכל טעים מאוד. חניה חינם בחניון רידינג. בסוף הערב כולם... יצאו מרוצים ושבעים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
לילך - תמונה
לילך 2 ביקורות
מומלץ ביותר!!!
5.0
08/04/13

אוכל מדהים, טעים, בשר על האש ברמה אחרת. סלטים ממלצים מאוד והלאפות - טרי טרי ישר מהטאבון.

עוד פרטים
הוספת תגובה